Haluaisin kuulla millaisia asioita asiakas tullessaan hierottavaksi arvostaa? Itse panostan itse tunnelmasta lähtien ja pyrkimys tehdä asiakkaalle lähtökohdista riippuen täysin räätälöidyn hieronnan. Olen huomannut, että monilla, kuin itselläkin on isot poikkeavuudet hieronnan tarpeelle ja asiakas ei ehkä itsekään osaa sanoa mitä hän todella tarvitsee.
Typerät kommentit seksiin viitaten voi jättää sivuun heti alkuun.
Mieluusti haluaisin tietää mihin itse kiinnität huomiota hierontaan mennessäsi? Mikä sinulle on tärkeintä?
Itse huomioin hierottavana moniakin asioita. Aina on kuitenkin parantamisen varaa.
Millainen on hyvä hieronta?
Ainaonvaraaparantaa
1
317
Vastaukset
- Asiakas1980
Ensisijaista on hyvät hierontaotteet, kaikki muu tulee sen jälkeen. Kommunikaatio, musiikki, raikkaan tuoksuiset pyyhkeet, sopivan rauhallinen tila, sopiva lämpötila jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901456- 541013
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että379854- 153824
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622