Hei voisiko joku auttaa? Nykyään ennenkun menen nukkumaan/ennenkun nukahdan/jopa päivällä, kun ajattelen, että ilta tulee ahdistaa aivan hirveästi. Niin hirveästi, että alkaa itkettämään. Katsoin pari kauhuleffaa veljeni kanssa kahdestaan, jonka jälkeen illalla yksin nukkuminen ahdistaa. Veljelläni näitä ongelmia ei ole. Puhelinta en kehtaa illalla katsella/kuunnella, koska sitten valvoisin koko yön...
Olisiko esimerkiksi jotain lääkkeitä? Tai muita apukeinoja?
Tai voisiko joku edes kertoa, mikä ongelma mulla on?
Nukkumaanmeno ahdistaa!
2
174
Vastaukset
- Toimet
Jos se nukahtaminen tuntuu jotenkin vaikealta ja pelottavalta sekä painajaisten näkeminen pelottaa. Totut kyllä takaisin entiseen, kestää jonkin aikaa taas. Voisit pitää jotakin pientä valoa päällä huoneessa, että olo olisi turvallisempi. Voisit myös kuunnella vaikka klassista musiikkia ennen nukahtamista. Vältä kauhuleffojen katselua.
- huolestunut
minua alkanut ja ahdistamaan nukkumaan meno juuri kun saamassa unen päästä kiinni niin tulee pakonomainen tarve alkaa niellä ja tuntuu ettei saa henkeä tätä kestää tunnista toiseen ja tuntuu että tukehtuu ja sit on aamulla väsynyt,päivisin ei ole mitään vaivaa mutta vaakatasoon kun heität niin silloin se alkaa ja tunne on sellaneen että sulla on joku tulppa kurkussa toivoisin jonkunmoista apua tämän kautta vaivaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009