Olen 14-vuotias ja olen ajatellut hakevani lääkikseen. Tiedän kyllä kuinka lääkikseen haetaan ja mitä täytyy osata, mutta haluaisin tietoa opiskelusta ennen hakua, päsykokeista ja lääkiksessä opiskelusta.
Olen jonkin verran harjoitellut ihmisen anatomiaa tai ns. isoimpia osia joita ensimmäinen vuosi lääkiksessä opiskellaan. Jos joku lukija nyt jotain vinkkejä tänne kertoisi niin oisi kyllä hyvä.
Lääkikseen pääsy
EnOleRobobotti
2
290
Vastaukset
- Doctor00
Hyvä, että 14-vuotiaalla on tavoitteita, mutta eiköhän tämä ole väärä paikka kysellä.
Kipaisepa opinto-ohjaajan puheille. - Jo_alalla
Esim. tästä saattaisi olla apua sinulle: https://www.utu.fi/fi/yksikot/med/opiskelu/koulutustarjonta/ll/Sivut/keskeiset-opinnot.aspx
Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup272754Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1202652Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua342161Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592043Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4081595- 601123
- 2591049
- 541047
- 151966
- 45938