Tytön nimeksi tulee näillä näkymin Vieno, mutta mikään nimi ei tunnu sopivan Vienon kanssa.
Kristiina, Helena, Annika ja Emilia on kauniita nimiä meidän mielestämme, mutta nuo nimet eivät oiken tunnu sopivan Vienon kanssa.
Mikä toiseksi nimeksi?
Iro
5
221
Vastaukset
- siinäsitä
Vieno Valeria
Vieno Mariel
Vieno Vanamo
Vieno Juliaana
Vieno Maleena - VHA
Vieno Hulda Amalia.
- vienokainen
Vieno Katriina
Vieno Anniina
Vieno Matilda
Vieno Olivia
Vieno Rosanna
Vieno Vellamo
Vieno Eveliina - Muutamia
Vieno Alina
Vieno Amalia
Vieno Anelma
Vieno Ester
Vieno Ellen Onerva
Vieno Greta Emilia
Vieno Hellevi
Vieno Hellin
Vieno Heta Katriina
Vieno Inkeri
Vieno Irmeli
Vieno Johanna
Vieno Katri Johanna
Vieno Laila Maria
Vieno Matleena
Vieno Marjaana
Vieno Nea Emilia
Vieno Onerva
Vieno Paulina
Vieno Tuulikki
Vieno Ulrika
Vieno Elsa Valpuri - Vaihtoehtoja
Vieno Sointu Aurelia
Vieno Tuulevi
Vieno Selma Sanelma
Vieno Ida Ainut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk893738Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921969Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871783- 1441652
- 1621483
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981463Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671412Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001334- 861287