Oletteko huomanneet, että Putinilla on todella monenlaisia rooleja?
Näin kuvia, joista näkee, että hän esiintyy jossain elokuvassa myös James Bondin roolissa.
Kun googlettaa Wikipediaa ja James Bondia, Putinin kuva nousee heti ensimmäisenä James Bond näyttelijänä esille. Wau, mikä monitoiminen sankari!
Onko hän sinunkn sankarisi?
Sopiiko rooli hänelle yhtä hyvin kuin Sean Conerylle, joka on minun mielestäni kaikkien aikojen paras James Bond?
Mitä mieltä sinä olet?
PS: Tuleeko teille mieleen muita sankareita, joille löytyy saman näköisiä ihmisiä julkisuudessa?
Monenlaisia rooleja - Kuka esiinttyy? Missä? Kosk
9
187
Vastaukset 9
- NäinHänSeOn
Kappas vaan,
Ei hassumpaa. - MissMoneypennySanoo
Sean Connery on minusta ainoa oikea James Bond.
Moneypennykin on varmaan samaa mieltä. - OletkoNähnytNiitä
Millaisissa rooleissa Mikko Kuustonen tai Stan Saanila ovat esiintyneet?
- pirremiinapas
Leipää ja sirkushuveja, kansan aliarviointia moiset temppuilut.
- e.lä.mä
Suomi suurena nuolijana on monta roolia mutta moni ei tiedä missä on Suomi.
- JulkutTukeeKäymään
Pian tietää moni, joka ei aikaisemmin ole tiennyt mitää Suomesta.
Donald ja Vladimir olisivat käypää pääosaa Nolojen tilanteiden mies rooleihin.
Toki eläytymiset jäykempiä.- PutinVaiTörröPusuHuuli
Haluaisitko nähdä Putinin livenä?
Vai olisiko James Bond kiinnostavampi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27437- 33415
- 66409
- 32405