Uuden päivityksen jälkeen en pääse pelaamaan jo olemassa olevalla perheelläni. Perhe näkyy pelattavana ja maailmojenhallinnassa ym, mutta sitä vain ei saa valittua... Jos joku tietää, miksi peli tekee nyt näin, ja miten sen voi korjata, niin apua otetaan vastaan...! :/
En pääse pelaamaan perheelläni
3
129
Vastaukset
- jokulaiskaHilb
Onko kyse yhdestä perheestä/tallennuksesta vai onko sama ongelma kaikissa?
https://help.ea.com/fi/help/the-sims/the-sims-4/how-to-restore-a-previous-saved-game-in-the-sims-4/ tuosta saattaisi olla apua. - OutoSim
Mulla sama ongelma kuin aloituksessa kuvattu johtui kahdesta (tai useammasta) modista, jotka piti päivittää ajan tasalle ennen kuin talouksien valinta onnistui.
(eräs modien ajantasaisuutta seurannut modi löytyi vielä hiljattain SimsVIP-sivustolta: https://simsvip.com/2018/06/19/broken-mods-for-june-18-patch-seasons-ep/
En tiedä kauanko tuo linkki toimii. Mulle siitä oli iloa ja huvia silloin kun se toimi.)- OutoSim
Korjaus edelliseen: Piti olla modien ajantasaisuutta (ja päivitystilannetta) seurannut sivu.
Huolimaton ajattelu saa aikaan huolimatonta kirjoittelua. Anteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa903406Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3422981Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911596Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2441410Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621302Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281051- 741020
- 791017
- 117980
- 72944