Elokuussa olen sinne menossa, onko nuorten suosiossa vai onko vieraita laidasta laitaan? Sijainnin perusteella valitsin, helppo kävellä joka paikkaan.
Narcis-hotellissa käyneitä?
7
257
Vastaukset
- SinneSiis
Minne paikkoihin ajattelit kävellä?
- Kulttuurimatkaaja
Kiitos kysymästä.
Ajattelin kävellä hotellin viereistä katua yhtenä päivänä oikealle ja seuraavana päivänä vasemmalle. Kolmantena päivänä jään hotelliin. - Yksinlomalle
Kävelen sinne minne haluan, myöskin esim. bussiasemalle josta pääsen mihin vain kätevästi. Olen 7. kertaa menossa Alanyaan joten moni paikka on jo nähty kiitos vain. Jotkut ei sitten osaa olla kommentoimatta jos ei ole mitään vastata itse aiheeseen. Typerää porukkaa joka ketjussa tyhjää änkyttämässä.
- Paavo6vee
Kerro mitäs teet siellä bussiasemalla?
Minne meet sitten siellä sillä bussilla? - Cilek
Erittäin rauhallinen hotelli oli ainakin kesäkuussa. Altaalla sai olla rauhassa, kourallinen ihmisiä. Ihana henkilökunta, esim respa toi tytöllemme onnittelulaulun kera yllätys-täytekakun kynttilöillä,kun hänellä oli syntymäpäivä!
Siivoojat puheliaita ja ahkeria. Yöllä hiljaista sai nukkua rauhassa. Auton ääniä vain kuului, ei musiikkia tms.
Tästä tuli sijaintinsa ja hlökunnan ystävällisyyden puolesta uusi suosikkihotellimme. - EpävarmaHoipertelija
Menisin kyllä tuohon hotelliin koska sieltä on helppo kävellä joka paikkaan mutta en tiedä minne kävelisin.
- Yksinlomalle
Kiitos Cilekille vastauksesta 😊 Selvästi siis ei pelkästään nuorten bilehotelli vaan juuri sellainen kuin toivoinkin 😊 Sijainti on erinomainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467645
- 334223
- 573715
- 503200
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652581- 562427
- 512388
- 402339
- 162286