Elokuussa olen sinne menossa, onko nuorten suosiossa vai onko vieraita laidasta laitaan? Sijainnin perusteella valitsin, helppo kävellä joka paikkaan.
Narcis-hotellissa käyneitä?
7
251
Vastaukset
- SinneSiis
Minne paikkoihin ajattelit kävellä?
- Kulttuurimatkaaja
Kiitos kysymästä.
Ajattelin kävellä hotellin viereistä katua yhtenä päivänä oikealle ja seuraavana päivänä vasemmalle. Kolmantena päivänä jään hotelliin. - Yksinlomalle
Kävelen sinne minne haluan, myöskin esim. bussiasemalle josta pääsen mihin vain kätevästi. Olen 7. kertaa menossa Alanyaan joten moni paikka on jo nähty kiitos vain. Jotkut ei sitten osaa olla kommentoimatta jos ei ole mitään vastata itse aiheeseen. Typerää porukkaa joka ketjussa tyhjää änkyttämässä.
- Paavo6vee
Kerro mitäs teet siellä bussiasemalla?
Minne meet sitten siellä sillä bussilla? - Cilek
Erittäin rauhallinen hotelli oli ainakin kesäkuussa. Altaalla sai olla rauhassa, kourallinen ihmisiä. Ihana henkilökunta, esim respa toi tytöllemme onnittelulaulun kera yllätys-täytekakun kynttilöillä,kun hänellä oli syntymäpäivä!
Siivoojat puheliaita ja ahkeria. Yöllä hiljaista sai nukkua rauhassa. Auton ääniä vain kuului, ei musiikkia tms.
Tästä tuli sijaintinsa ja hlökunnan ystävällisyyden puolesta uusi suosikkihotellimme. - EpävarmaHoipertelija
Menisin kyllä tuohon hotelliin koska sieltä on helppo kävellä joka paikkaan mutta en tiedä minne kävelisin.
- Yksinlomalle
Kiitos Cilekille vastauksesta 😊 Selvästi siis ei pelkästään nuorten bilehotelli vaan juuri sellainen kuin toivoinkin 😊 Sijainti on erinomainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303751Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131513Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2351392Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1531091Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht248940Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ73938Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34933- 62928
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲99864Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56754