Tajuaako sankarit itsekään

Eitaidapriksettajuta

miten säälittävää on ja vielä rehvastella sillä että Pattayalla tai missä tahansa maailmankolkassa kävdä huorissa?

44

708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NumBall63

      Ei resupeppu tajua, mutta pitää yrittää ymmärtää koko elämä ilman naista, ja jos vaihtoehtona on tuhansien miehien käyttämä vuokramorsian... Antaa mennä vaan ollaanhan niin varakasta, viriiliä jopa alfaurosta... vai ollaanko...

      • NumBall63

        Katsos resu sait kerrottua lerpastasi kaksi kertaa samassa viestissä, sekopää.


      • NumBall63

        No problemo for me, sekopää... en ole tullut tänne etsimään kavereita, tai hankkimaan hyväksyntää... lyön vetoa että todellinen palstan sekopäisin on 2010 jos et ole sinä nyt sitten, mikä on enemmän kuin todennäköistä resupeppu, ja sinäkin saat ainoastaan sitä mitä olet tilannut korkojen kanssa.


      • NumBall63

        Resupeppu jokaisessa kolmessa viestissäsi olet kantanut huolta lerpastasi reppana, et taida olla kovin kirkas "kynttilä", sekopää...


    • kanalanomistaja

      varakkaisen miesten ei tarvitse huoria panna.

      köyhien ja alakastin miesten touhuja ne huorissakäynnit ja niillä rehvastelu

      • sisakettu

        Tuo meni aivan pieleen. Mitä isompi herra niin sitä enemmän naisia, eikä ne ole kaikki ilmaisia lähellekään. Katsoin juuri dokkarin jossa kerrottiin JFK:lla olleen 33 rakastajaa 33 kuukauden aikana. Tietenkään se ei tarkoita että kaikki isot herrat on sonneja, mutta monet on. Köyhällä ei ole varaa naisiin.


      • zsfxczdx

        Ei taida ihan pitää paikkaansa, monet rikkaat käyttävät prostituoituja, esim Tiger Woods, Robbie Williams etc on jäänyt kiinni tai myöntänyt. Ranskassa oli iso skandaali kun monta huippujalkapalloilijaa oli käyttänyt alaikäistä etc.

        Politiikoista nyt puhumattakaan, hehän ne ovat useimmiten prostituoitujen asiakkaita.


      • Rahantuloaeivoiestää

        "CNN paljastaa: luksusprostituoiduilla miljoonatulot!

        Maksullisen seksin markkinat kukoistavat San Franciscon Piilaaksossa. Nuoret liikemiehet ovat osoittautuneet prostituoiduille varsinaisiksi kultakaivoksiksi."

        https://www.voice.fi/ilmiot/a-55914

        Että semmosta, kyllä rikkaat liikemiehet ovat varmasti muutenkin maailman ahkerimpia maksullisten käyttäjiä.


      • NumBall63

        Jep resupeppu noi kaikki perusteesi on vain ja ainoastaan itsekusetusta, terve mies ei tarvitse huoria mihinkään...


    • LapioTeukka

      Ryppyisen vanhan hiv-leidipoin kanssa aviossa olevat täällä itkevät katkeruuttaan

    • Ko-istinen

      Häirikkölerpalle naiset on selvästi kova ja katkera pala. Ilmeisesti hänet on petetty ja jätetty julmasti, jonka jälkee lerpasta tuli naisvihaaja ja samalla hän vihaa miehiä jotka tykkää naisista. Lerpan mielestä naisista tykkääminen on epänormaalia ja sairasta. Lerppa näkee huoria kaikkialla ja kammoksuu heitä bakteereja peläten. Kyseessä on kuitenkin vain lerpan kokema pettymys ja sen aiheuttama mielisairaus.

      • NumBall63

        Voi olla resupeppu mutta sinulle muut kuin vuokramorsian huomaa resu yksikkömuoto totaalisen tuntematon käsite, sinä tosiaan et pelkää bakteereita, mutta et sinä reppana osaa kengännauhoja solmia...


    • painaa_painaa

      Mulle on ihan sama, mitä joku elämän katkeroittama appelsiininahkainen ikääntyvä ja niin sellupitoinen suomifemakko ajattelee mun horoseikkailuistani thaimaassa. Menen ja panen ketä huvittaa, missä- ja miten huvittaa. En todellakaan välitä pätkääkään, mitä nämä edellämainitut tätsyt ajattelevat mun sänkyzumbailuistani maksullisten kanssa. Elämä on tarkoitettu irstailtavaksi!

    • Antakee

      No jos se on säälittävää, niin sitten pitäis saada sitä sääliseksiä

      • asiantiimoilta

        Mikko Alatalo:

        Oisin mielummin orjana kuin orpona, ota minut vihtoriksi!
        Jos en saa olla salainen paheesi, saanko olla edes silmäsi malka
        Jos en voi olla turvallinen olkapää, saanko olla epävarma yöjalka
        Jos et synnytykseen otakaan mukaasi, ota silloin kun raskaus alkaa
        Jos et rakkaudesta, niin säälistä, ota minut vihtoriksi!

        Gösta Sundqvist:

        Sillä mikäpä siinä, jos toisten kanssa
        Välillä tahtoo ja toisten kanssa ei
        On typerää hillitä tunteitansa
        Typerää miettiä, miksi kaiken tein.

        Moni poika sua mielessään tulisesti lempi
        -minä satamaasi suoraan uin
        Joku sänkysi laidalla istui ja empi
        -mä jo eteisessä innostuin
        Minä mäyränä melskasin mekkosi alla
        -olin lipevä ja liukas kyy
        Sinä säälistä annoit ja painostamalla
        Sinuun tehosi myäs huonompi syy


      • Antakee

        Sitähän se juuri onkin, et kai missään kohtaa säälittävä luule saavasi seksiä joka perustuisi kumppanisi haluun sinua kohtaan.


    • Lerps

      Yhtä säälittävää on maksaa vaimosta puoli miljoonaa bahtia,kuten lerppa teki. Ja kyseessä ei tosiaan ole mikään kaksinen akka.

      • Ronsu

        Ja se ei kauaa viihtynyt lerppalassa. Pattayan ilot veivät naiset ja kaikenmaalaiset karjut tikkaa sitä nyt kaikista ilmansuunnista kuin palokärki honkaa.


    • runosuonikohju

      Lyriikkaa:

      Parempi on käydä naimassa thaikkuhoroa
      Kuin elättää ja kärsiä Suomiporoa.

      Thaimaassa saa panna kiihkeästi aina
      Kotona kenties vain sunnuntaina.

    • beefjerky

      säälittäviä miehiä

      • 63NumBall

        Resupeppu joka on äänessä täällä jatkuvasti lerppoineen ei ole mies, vaan vakavasti häiriintynyt reppana.


      • Lerps
        63NumBall kirjoitti:

        Resupeppu joka on äänessä täällä jatkuvasti lerppoineen ei ole mies, vaan vakavasti häiriintynyt reppana.

        Millainen mies joutuu ostamaan vaimon?? Kerrohan se. Tiesitkö muuten,että jotkut tuttavasi säälivät vaimoasi?


      • Lerppaluuseri

        kelalerppa aloitti taas. onko aamun kiljupullo korkattu ja äitin kelarahat juotu?


      • iiuuli

        Onko huomenna kelassa käyntiä? Vai heti aamusta taas lerppa sitä lerppa tätä?


      • 63NumBall
        Lerps kirjoitti:

        Millainen mies joutuu ostamaan vaimon?? Kerrohan se. Tiesitkö muuten,että jotkut tuttavasi säälivät vaimoasi?

        Resupeppu sitä sinun pitää kysyä 2010, minun ei ole tarvinnut moiseen ryhtyä, toisin kuin kaltaisesi... Tiedoksi Thaimaassa 35 miljoonaa naista, sinä ja kaltaisesi tyytyvät vuokramorsiamille, jota on kuten hauskasti toteat, lainaa sinua hieman "kaikenmaalaiset karjut tikkaa sitä nyt kaikista ilmansuunnista kuin palokärki honkaa' ja olet siitä vielä ylpeä reppana...


      • caseisclosed
        63NumBall kirjoitti:

        Resupeppu sitä sinun pitää kysyä 2010, minun ei ole tarvinnut moiseen ryhtyä, toisin kuin kaltaisesi... Tiedoksi Thaimaassa 35 miljoonaa naista, sinä ja kaltaisesi tyytyvät vuokramorsiamille, jota on kuten hauskasti toteat, lainaa sinua hieman "kaikenmaalaiset karjut tikkaa sitä nyt kaikista ilmansuunnista kuin palokärki honkaa' ja olet siitä vielä ylpeä reppana...

        Katkeruutesi ei ole muulla selitettävissä kuin että sinut on jätetty ja sinulla ei ole varaa uuteen naiseen. Siksi vihaat thaimaalaisia naisia ja kadehdit varakkaampia miehiä.


      • VarakasMiesOlen
        caseisclosed kirjoitti:

        Katkeruutesi ei ole muulla selitettävissä kuin että sinut on jätetty ja sinulla ei ole varaa uuteen naiseen. Siksi vihaat thaimaalaisia naisia ja kadehdit varakkaampia miehiä.

        Tahdon uuden naisen, mitä maksaa ?


      • NumBall63
        caseisclosed kirjoitti:

        Katkeruutesi ei ole muulla selitettävissä kuin että sinut on jätetty ja sinulla ei ole varaa uuteen naiseen. Siksi vihaat thaimaalaisia naisia ja kadehdit varakkaampia miehiä.

        Jep olen tosiaan katkera sinulle, ihan oikeesti reppana, siitäkö että vuokramorsian on ainoa vaihtoehtosi, resupeppu en ole pätkääkään katkera, en edes pidä sinua miehenä, kuten en muitakaan kaltaisiasi...

        poju sinä olet miehenä ihan samaa tasoa kuin 20b kiinalainen kello on ajannäyttäjä, näyttää nopeasti vilkaistuna kellolle mutta kun tarkemmin tutkii, huomaa että viisarit on maalattu, kellotauluun...

        Tai oikeastaan tuollainen "kello" on jopa sinuakin paremmin "ajassa", näyttäähän se sentään kaksi kertaa vuorokaudessa oikein, sinä et ole koskaan ns. "kartalla".


      • Lerps
        63NumBall kirjoitti:

        Resupeppu sitä sinun pitää kysyä 2010, minun ei ole tarvinnut moiseen ryhtyä, toisin kuin kaltaisesi... Tiedoksi Thaimaassa 35 miljoonaa naista, sinä ja kaltaisesi tyytyvät vuokramorsiamille, jota on kuten hauskasti toteat, lainaa sinua hieman "kaikenmaalaiset karjut tikkaa sitä nyt kaikista ilmansuunnista kuin palokärki honkaa' ja olet siitä vielä ylpeä reppana...

        Et ole sinsottia maksanut vai? Et tietenkään maksa myöskään ravintoloissa tai kaupoissa. Tietulleista puhumattakaan. Olethan suuresti arvostettu ja kunnioitettu THE LERPPA.
        Voi voi sun elämääsi. Ainoa ystäväsi on tämä palsta ja vaimon virkaa toimittaa puukengän näköinen pikipallo.


      • NumBall63
        Lerps kirjoitti:

        Et ole sinsottia maksanut vai? Et tietenkään maksa myöskään ravintoloissa tai kaupoissa. Tietulleista puhumattakaan. Olethan suuresti arvostettu ja kunnioitettu THE LERPPA.
        Voi voi sun elämääsi. Ainoa ystäväsi on tämä palsta ja vaimon virkaa toimittaa puukengän näköinen pikipallo.

        Resupeppu en tiedä mitä on sinsottia niin todennäköisesti en ole sitä maksanutkaan, toki maksan kaupossa ja ravintoloissa, ja tottakai maksan tietullit kun bangkokissa ajelen, niitä ei ole edes muualla, katsos reppana olet saanut ainoastaan kerran kertonut lerpastasi, tässä viestissä...

        Resupeppu olen jopa maksanut jopa ylihintaa, kerran kun kävin vaimoni kanssa hootersissa, kana sinihomejuusto salaatista, sekä enpä muista mitä vaimo söi... yhteensä liki 2.000b... jäi viimeiseen kertaan, mutta 2010 tapaan edes porsaanluut eivät meitä kumpaakaan kiinnostanut... joita isotissinen tarjoilija pöytään kantaan, jos ei ole pesemässä vuokramopoa... tarkennan vielä en ole koskaan käynyt pattayn hooterisissa, mutta ohi olen kävellyt, mulla on muuten huomattavasti fiksumpia kavereita kuin teillä resuperseillä on, kysyin kun olin songranin aikana kavereiden kanssa pattayalla, Mennäänkö syömään hootersiin, kukaan ei suostunut, pitävät paikkaa ylihintaista paskaa tarjoavana... jolla ei ole ruuankannassa mitään tekemistä...

        Minä olen siis käynyt nanan toisessa hootersissa, niitä on siellä kaksi toinen on vajaan kilsan päässä nanan asunnosta... toinen kahden... mutta tosiaan kerran olemme käyneet siinä mikä on soi cowboyt lähellä, ei maksanut vaivaa...

        Eikö nuo maksuhommat vuokramorsiamille ole enemmänkin teidän reppanoiden hommia, jota en ymmärrä onhan Thaimaassa 35 miljoonaa naista, ja sinä sekä kaltaisesi tyytyvät tuhansien miesten käyttämiin vosuihin, teissä on jotain pahasti pielessä...

        Missä resu on sinun omanarvontuntosi, reppana.


        '


      • NumBall63

        Näyttää tautisi pahenevan sekopää viestissäsi puolet sanoista kerrot lerpoistasi, reppana kuudesta sanasta kolmessa on lerppa... mitäs jos menisit moisia hokemaan jonnekin muualle reppana.


      • Pesureppu
        NumBall63 kirjoitti:

        Resupeppu en tiedä mitä on sinsottia niin todennäköisesti en ole sitä maksanutkaan, toki maksan kaupossa ja ravintoloissa, ja tottakai maksan tietullit kun bangkokissa ajelen, niitä ei ole edes muualla, katsos reppana olet saanut ainoastaan kerran kertonut lerpastasi, tässä viestissä...

        Resupeppu olen jopa maksanut jopa ylihintaa, kerran kun kävin vaimoni kanssa hootersissa, kana sinihomejuusto salaatista, sekä enpä muista mitä vaimo söi... yhteensä liki 2.000b... jäi viimeiseen kertaan, mutta 2010 tapaan edes porsaanluut eivät meitä kumpaakaan kiinnostanut... joita isotissinen tarjoilija pöytään kantaan, jos ei ole pesemässä vuokramopoa... tarkennan vielä en ole koskaan käynyt pattayn hooterisissa, mutta ohi olen kävellyt, mulla on muuten huomattavasti fiksumpia kavereita kuin teillä resuperseillä on, kysyin kun olin songranin aikana kavereiden kanssa pattayalla, Mennäänkö syömään hootersiin, kukaan ei suostunut, pitävät paikkaa ylihintaista paskaa tarjoavana... jolla ei ole ruuankannassa mitään tekemistä...

        Minä olen siis käynyt nanan toisessa hootersissa, niitä on siellä kaksi toinen on vajaan kilsan päässä nanan asunnosta... toinen kahden... mutta tosiaan kerran olemme käyneet siinä mikä on soi cowboyt lähellä, ei maksanut vaivaa...

        Eikö nuo maksuhommat vuokramorsiamille ole enemmänkin teidän reppanoiden hommia, jota en ymmärrä onhan Thaimaassa 35 miljoonaa naista, ja sinä sekä kaltaisesi tyytyvät tuhansien miesten käyttämiin vosuihin, teissä on jotain pahasti pielessä...

        Missä resu on sinun omanarvontuntosi, reppana.


        '

        Vai ei lerputin tiedä mikä on sinsot. Se siitä Thaimaan tietämyksestä ja uskottavuudesta.


      • juurikinnoin

        On se numbooli niin undulaatti ettei ole oppinut sitä lukemallakaan Thaimaan asioista ja niin on olevinaan naimisissa thaimaalaisen naisen kanssa.
        Se sinsot on ensimmäinen kysymys naimisiin mentäessä että how much you pay sinsot to my family. Yleisin summa on puoli miljoonaa paateroa ja tuorelle rouvalle parilla tonnilla eurolla kultaa päälle. Ihan köyhät älkää siis edes vaivautuko kosimaan. Ilmaiseksi ette oikeata thaimaalaista naista saa. Se on täysin varma asia. Minä olen kerran maksanut mainitut summat ja ostanut vielä pojalleen pari mopoa. Kultaa taitaa meidän rouvalla olla jo kymppitonnilla (euroja).
        Tuo kysymys sinsotista tulee varsin luontevasti thaimaalaisilta naisilta, eikä sitä pidä ottaa merkkinä maksullisuudesta, vaan se on luonnollinen avustuserä hänelle ja vanhemmilleen, joilta viet tyttären pois auttamasta heitä ja tienaamasta heille rahaa.


      • KääLäy
        juurikinnoin kirjoitti:

        On se numbooli niin undulaatti ettei ole oppinut sitä lukemallakaan Thaimaan asioista ja niin on olevinaan naimisissa thaimaalaisen naisen kanssa.
        Se sinsot on ensimmäinen kysymys naimisiin mentäessä että how much you pay sinsot to my family. Yleisin summa on puoli miljoonaa paateroa ja tuorelle rouvalle parilla tonnilla eurolla kultaa päälle. Ihan köyhät älkää siis edes vaivautuko kosimaan. Ilmaiseksi ette oikeata thaimaalaista naista saa. Se on täysin varma asia. Minä olen kerran maksanut mainitut summat ja ostanut vielä pojalleen pari mopoa. Kultaa taitaa meidän rouvalla olla jo kymppitonnilla (euroja).
        Tuo kysymys sinsotista tulee varsin luontevasti thaimaalaisilta naisilta, eikä sitä pidä ottaa merkkinä maksullisuudesta, vaan se on luonnollinen avustuserä hänelle ja vanhemmilleen, joilta viet tyttären pois auttamasta heitä ja tienaamasta heille rahaa.

        No joo. Käytännöt ovat monet. Joskus ihan oikeasti maksetaan jostain. Joskus koko homma on pelkää teatteria.


      • Lerps
        juurikinnoin kirjoitti:

        On se numbooli niin undulaatti ettei ole oppinut sitä lukemallakaan Thaimaan asioista ja niin on olevinaan naimisissa thaimaalaisen naisen kanssa.
        Se sinsot on ensimmäinen kysymys naimisiin mentäessä että how much you pay sinsot to my family. Yleisin summa on puoli miljoonaa paateroa ja tuorelle rouvalle parilla tonnilla eurolla kultaa päälle. Ihan köyhät älkää siis edes vaivautuko kosimaan. Ilmaiseksi ette oikeata thaimaalaista naista saa. Se on täysin varma asia. Minä olen kerran maksanut mainitut summat ja ostanut vielä pojalleen pari mopoa. Kultaa taitaa meidän rouvalla olla jo kymppitonnilla (euroja).
        Tuo kysymys sinsotista tulee varsin luontevasti thaimaalaisilta naisilta, eikä sitä pidä ottaa merkkinä maksullisuudesta, vaan se on luonnollinen avustuserä hänelle ja vanhemmilleen, joilta viet tyttären pois auttamasta heitä ja tienaamasta heille rahaa.

        No,lerpan ja lerpan akan tietäen,ni tuskin sinsot on mikään suuri ollut. Oliskohan ihan säälistä annettu seuralainen. Sokea lentokapteeni saanut opaskoiran.


      • NumBall63
        juurikinnoin kirjoitti:

        On se numbooli niin undulaatti ettei ole oppinut sitä lukemallakaan Thaimaan asioista ja niin on olevinaan naimisissa thaimaalaisen naisen kanssa.
        Se sinsot on ensimmäinen kysymys naimisiin mentäessä että how much you pay sinsot to my family. Yleisin summa on puoli miljoonaa paateroa ja tuorelle rouvalle parilla tonnilla eurolla kultaa päälle. Ihan köyhät älkää siis edes vaivautuko kosimaan. Ilmaiseksi ette oikeata thaimaalaista naista saa. Se on täysin varma asia. Minä olen kerran maksanut mainitut summat ja ostanut vielä pojalleen pari mopoa. Kultaa taitaa meidän rouvalla olla jo kymppitonnilla (euroja).
        Tuo kysymys sinsotista tulee varsin luontevasti thaimaalaisilta naisilta, eikä sitä pidä ottaa merkkinä maksullisuudesta, vaan se on luonnollinen avustuserä hänelle ja vanhemmilleen, joilta viet tyttären pois auttamasta heitä ja tienaamasta heille rahaa.

        Resuperse nyt taas sotket kaksi asiaa vuokramorsiamet ja tavallinen keskiluokkainen nainen, ainoa minkä appi ja anoppi sanoivat että pidä hyvää huolta vaimostasi, kukaan ole liki 20 vuoden aikana juurikaan rahaa pyytänyt, jonkin verran olen avustanut... yhteensä ehkä 300.000b, vaimon siskon tyttö asuu käytännössä meillä, ilmaiseksi...

        Luulin että nämä sinsotit on jotain vuokramorsianten lisäkustannuksia, kun täällä on oikeastaan vain ja ainoastaan tämän alueen asiantuntemusta, paljon muusta ei tietoa sitten olekaan...

        Vaimoni perhe on ylempää keskiluokkaa, joskin appi ja anoppi ovat vaihtaneet hiippakuntaa jo vuosia sitten...


      • NumBall63

        Resuperse olet väärässä en ole aviomies, vaimoni on toki kotoisin isanista eikä ole orpo, mutta ei ole ollut riisiviljelmillä, vaan kukkia on kasvattanut lapsesta, perheellä on isot maa-alat, joissa on kukkia, kalankasvatusta sekä kumipuilta... lisäksi heillä on alueella kahdeksan 7/11 frankkari kauppaa...
        Lisäksi vaimolla on vielä suomesta eläke, ei suuren suuri, mutta jotain mitä sinä et koskaan saa... reppana...

        Resupeppu kaikki eivät ole kiinnostuneita vuokramorsiamista, kuten sinä ja kaltaisesi reppana...

        Kerroit taas lerpastasi viestissäsi viisi kertaa, mikä lienee sinun suurin ongelma, sinun kertomuksesi et tee kenestäkään huoraa, mutta kertoo että sinun pääsi ei ole ihan ehjä.. reppana.


      • Aviomies
        juurikinnoin kirjoitti:

        On se numbooli niin undulaatti ettei ole oppinut sitä lukemallakaan Thaimaan asioista ja niin on olevinaan naimisissa thaimaalaisen naisen kanssa.
        Se sinsot on ensimmäinen kysymys naimisiin mentäessä että how much you pay sinsot to my family. Yleisin summa on puoli miljoonaa paateroa ja tuorelle rouvalle parilla tonnilla eurolla kultaa päälle. Ihan köyhät älkää siis edes vaivautuko kosimaan. Ilmaiseksi ette oikeata thaimaalaista naista saa. Se on täysin varma asia. Minä olen kerran maksanut mainitut summat ja ostanut vielä pojalleen pari mopoa. Kultaa taitaa meidän rouvalla olla jo kymppitonnilla (euroja).
        Tuo kysymys sinsotista tulee varsin luontevasti thaimaalaisilta naisilta, eikä sitä pidä ottaa merkkinä maksullisuudesta, vaan se on luonnollinen avustuserä hänelle ja vanhemmilleen, joilta viet tyttären pois auttamasta heitä ja tienaamasta heille rahaa.

        Vastaan asiaan asiana ja sinä lerps voit sitten jatkaa sinsottias.
        Kyllä, on maan tapa, mutta ei ole maan tapa että tytär olisi perheen avustaja, ei kaikki perheet tarvitse avustusta tyttäriltään.
        Sinulla on outo käsitys pitää thaimaalaisia perheitä asemassa, että lapset tienaisivat vanhempiaan paremmin, onko sinulla suomessa tällainen tilanne ?
        Totta kuitenkin on, että tyttäret lähettävät rahaa vanhemmilleen tienesteistään, mutta juuri nämä rahaa lähettävät tyttäret löytynee pääosin ammateista jotka sinä tunnet.
        On jokaisen fallen ja vaimon, sekä vaimon perheen asia miten talousasioita hoitavat ja sehän on hyvä asia, jos fallesta on apua thaimaalaisille.
        Minun sinsotti lupaukseni jonka aikoinaan annoin oli, että vaimoni vanhemmat ei taloudellisesti tule olemaan ongelmissa ja pidän hyvän huolen heidän tyttärestään niin myötä- kuin vastamäessä.
        Olen lupaukseni pitänyt.


      • Lerps
        NumBall63 kirjoitti:

        Resuperse olet väärässä en ole aviomies, vaimoni on toki kotoisin isanista eikä ole orpo, mutta ei ole ollut riisiviljelmillä, vaan kukkia on kasvattanut lapsesta, perheellä on isot maa-alat, joissa on kukkia, kalankasvatusta sekä kumipuilta... lisäksi heillä on alueella kahdeksan 7/11 frankkari kauppaa...
        Lisäksi vaimolla on vielä suomesta eläke, ei suuren suuri, mutta jotain mitä sinä et koskaan saa... reppana...

        Resupeppu kaikki eivät ole kiinnostuneita vuokramorsiamista, kuten sinä ja kaltaisesi reppana...

        Kerroit taas lerpastasi viestissäsi viisi kertaa, mikä lienee sinun suurin ongelma, sinun kertomuksesi et tee kenestäkään huoraa, mutta kertoo että sinun pääsi ei ole ihan ehjä.. reppana.

        Miksi vaimosi sitten tuli Pattayalle soi kutoselle,jos suvulla menestyvä yritys Isaanissa?


      • Avio-pimp
        Lerps kirjoitti:

        Miksi vaimosi sitten tuli Pattayalle soi kutoselle,jos suvulla menestyvä yritys Isaanissa?

        Keskiluokka vaimoni kotiseudulla tarkoittaa kapista puhvelia ja viisi raita heinittynyttä sokeriruokopeltoa, jonka laidalle on kepillä pystytetty pellinpala toimien kotinaan. Olen opettanut vaimoni sanomaan suihinoton aikana potatopotatopotatopotato. Se kutkuttaa kivasti. Tippiä on tullut joskus vaikka kuinka monta paahtia.


    • Ihasama

      Aivan sama, sitä on vuosikymmeniä harrastettu ns. " ilmaisia naisia" suomessa. Avioliittoa etc.

      Nyt kun on ikää ja ja rahaa, ei kiinnosta enää pelleily, haluan nuorta tyttöä ja olen valmis siitä maksamaan kun varaa on. Turha sitä on perintöä liikaa jättää, jos voi käyttää rahat nuoriin tyttöihin ja nauttia vielä niin kauan kun tässä elää.

      • ttJ

        Noh noh, peräkammarin läski. Mitä ihmeen isoa isäntää sinä kelaluuseri leikit täällä?


    • nainutnaitumies

      Paneminen, naiminen, rakastelu, akti, yhdyntä, huulihölkkä, perspano... jne, ovat aivan luonnollisia asioita, joita meistä jokaisen vanhemmatkin ovat ainakin aktin osalta tehneet, ellet ole koeputkilapsi.
      Luonnollisista asioista voi puhua ihan avoimesti ilman että se olisi rehvastelua. Onhan se mukavaa puuhaa se naiskentelu rahalla ja ilman. Mahdotonta sanoa kumpi se on se oikea tapa tai kumpi tuntuu paremmalle. Enemmän se on henkilöistä itsestään kiinni kuin valuutasta.
      Miesten kesken kun istuskellaan vaikka potkupalloporukan saunailloissa, niin kyllä siellä yhtenä teemana on aina naiset ja niiden sukuelimet. Jos se on jollekin outoa ja ihmeellistä niin otan osaa. Paneminen on hauskaa! Suosittelen!

      • Riihikoski013

        Reppanat kuuntelee reppanoiden huorissakäyntitarinoita kun ei ole mitään muuta tarinoista panemisesta.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe