Assad Syyrian kansan tuomiolle

Leuatonpitkäkaula

Miksi Israel ei suista vallasta tavalla tahi toisella kansanmurhaaja Assadia? Odottavatko liian kauan kunnes Iran on Damaskoksen despootin myötävaikutuksella muodostunut liian suureksi vaaraksi Israelille.

8

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllästynyt55

      Milloin Israel pannaan maantasalle ja vaikka sakki afrikkaan pois palestiinasta?

      • Tasapelipelatessa

        Menettäisikö maailma mitään jos sinut pyyhkäistäisiin ensin pois? Mielipitettesi valossa ei yhtään


    • rauhoitu_ensiksi

      ...aikamoinen matkailija on reisulle lähdössä, pysy ehkä jossain Lapissa, ettet joudu vaikeuksiin jo Helsingin kentällä.

    • Tuulet.vaihtuvat

      Israel on ollut hyvää pataa Trumpin kanssa. Miten nyt suu pannaan kun USA vetäytyy Syyriasta ja jättää vapaat kädet venäjälle ja teheranin mullaheille hyökätä syyriasta Israelin kimppuun. Eikö olisi kannattanut pommittaa assad tuusan nuuskaksi?

    • AY_HEL-DAM_ehkä_2025

      Vaikka en juurikaan pidä ajatuksesta Putinin pelastamasta tyrannista, niin suhteellisen objektiivisesti katsottuna Assadin vallan turvaaminen ja sitä kautta järjestyksen palauttaminen Syyriaan taitaa olla tässä tapauksessa se humaanein mahdollinen ratkaisu. Kansannousun pystyyn pistäneiltä kapinallisilta ehkä voisi kysyä: Kannattiko? Oliko sen arvoista? Olisiko ollut sen arvoista edes siinä tilanteessa, että 2019 Assad kukistuisi?
      No toivottavasti Syyriasta saadaan vielä jonain päivänä maa johon matkailijatkin pääsevät tutustumaan ilman kurkunleikkaajien uhkaa. Uhkaa, jota ei tainnut ennen kapinointia ollakaan, ellei nyt itse Assadille ryppyillyt

      • Putinkainalosauvana

        Assadien dynastian aikana on kehitetty 14 tiedustelu- ja kidutuspalvelun järjestelmä, jossa vähäinenkin arvostelu johtaa kuolemaan. Kansannousu oli spontaani ajatuksena vapaa Syyria. Myöhemmin tilanne karkasi käsistä. Yhtenä syynä oli Obaman toimettomuus katkaista tyrannin käsi. Saamaton Obama kuvitteli että syyrialaiset vievät hankkensa loppuun. Olen aivan varma ettei pienen vähemmistön hallinto voi kestää loputtomiin. Toivottavasti Venäjä joutuu sisäisesti ja ulkoisesti niin ahtaalle että sen on luovuttava Damaskoksen despootin tukemisesta. Silloin Syyrian nykyhallinto romahtaa varmasti


    • BenGurion

      Netanyahu on sotkenut itsensä Putinin touhuihin, joka saattaa vielä käydä kalliiksi Israelille.

    • Anonyymi

      Muistaakseni Assad voitti vaalit. Oliko vapaat vaalit en tiedä?
      Saattaa käydä USAllekin huonosti kun Iran, Venäjä ja Kiina lopettavat dollaripohjaiset kaupat. Vaikuttaako dollarin arvostukseen? Tätä pelätään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe