Olisiko ehdotuksia mistä saisi ostettua hyvän häkin suhtkoht halvalla? (Max. 150€) ihanne mitat ois leveys: 60cm, pituus: 100cm ja korkeus: 100cm tai yli. Hankkimassa sinsua mutta häkki pitäisi löytyä mahd. äkkiä:) Mistä teidän sinsu häkit on ostettu tai tehty? Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Hyviä häkkejä?
6
684
Vastaukset
- Eln11
Itselläni on zooplus verkkokaupasta tilattu, perfect maxi. Kokemusta ei ole muista kuin tästä, mutta suosittelen. :) Jos tuon kokoinen häkki olisi toiveissa, voisithan tehdä sen itse? Netistä löytyy tutoriaaleja ja saisit juuri oikean kokoisen. :)
- Mahristuttavaa
Kiitos paljon vinkeistä! :)
- Osuijaupposi
Ole hyvä. Hauska huomata, että linssiin viilamiseni onnistui. Naurettiin isolla porukalla juttujasi.
- vinkkipinkki
Tori.fistä saattaa myös löytyä hyviä häkkejä halvalla, ja sit just tuolta zooplussasta jonka Eln11 mainitsi. Ja tosiaan netistä löytyy ohjeita ihan häkin itse valmistamiseenkin
- Tau
Musti ja mirri?
- Mahristuttavaa
Kiitos vastauksista! Täytyy vielä etsiä ja tutkiskella jospa oikea ja mieluinen häkki löytyisi:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j725192Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all612632Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔622190- 741390
Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."
Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja231291- 771203
- 481176
- 811115
Ihmisen todellinen tarkoitus, dharma on tehdä tietoinen valinta toimia muiden hyväksi.
Tällä polulla ei ole tappioita eikä häviöitä. Vaikka ihminen ei pääsisi tällä polulla loppuun asti, hän ei menetä mitä4181064- 64848