Hyviä elokuvia netistä - ilmaiseksi ? ?

KukaKertoisiKukaS

Mitä hyviä elokuvia voisimme katsoa netistä ilmaiseksi.
Ylen Areena tai Ruutu ovat minulle tuttuja kanavia, joista ei tarvitse maksaa mitään.

Kului useampi ilta, kun katsoin kuusiosaisenMyrskyluodon Maijan. Minusta se oli todella upea ja tuli voimakas halu katsoa seuraava osa mahdollisinnan pian.
Nyt en tiedä, mitä katsoisin seuraavaksi.

Saisiko täältä hyviä suosituksia, hyvistä (ilmaisista) elokuvista?

38

758

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KuulollaOllaan

MTV:llä on katsomi.fi, joka tarjoaa myös jotain ihan ilmaiseksi.

Jään kuulolle, odottelemaan elokuvasuosituksia.

• paramountpictures

Minä en katso elokuvia netistä vaan lainaan kirjastosta elokuvia dvd muodossa.
      Esim. täällä jypinkylässä on koko läänin kirjastojen tarjonta yhdessä paikassa. https://www.keskikirjastot.fi/web/arena Melko hyvä tarjonta onkin.
      Vastaava palvelu on muuallakin suomessa, luulisin....
      Elokuvat jotka haluan nähdä toisenkin (ja kolmannen,neljännen,,) poltan omalle levylle.

• Vastoinpäin

Minulle ei tulisi mieleen polttaa elokuvia, jotka haluan nähdä uudelleen

• kzopoo
        Vastoinpäin kirjoitti:

Mikä humoristi !!!

• OnHyväOlla
        Vastoinpäin kirjoitti:

Kirjastojen levyjen polttaminen on muuten aivan sallitua, aivan omaan käyttöön. Meilläkin yli 200 kpl poltettu, silloin kun tilasin, maksoi levy 36 senttiä, poltin kaiken saatavilla olevan. Ei montaa oo kateltu.

• bessie--

Joko olet katsonut päivän televisio-ohjelmat?

Noin kahdenkymmenen minuutin kuluttua alkaa Friillä elokuva jonka luultavasti katson, ainakin aloitan. Kai se aika hyvä on aikoineen, joskus 70 vuotta sitten, ollut kun 4 Oscariakin saanut. Myöhemmin illalla valintani taitaa olla vitosella klo 21:00 alkava komedia "Lomaterapiaa".

• VapaastiVaanPitäisi

Meillä ei näy Frii. Pitäisi varmaan olla joku antennisysteemi tai muu sellainen.

• Heitänpä-hiplan
        VapaastiVaanPitäisi kirjoitti:

Meillä ei näy Frii. Pitäisi varmaan olla joku antennisysteemi tai muu sellainen.

Jos. Sinulla. On. Harava-antenni. Tilaa, laitata, tai osta ja asenna antenninvahvistin. Hinnat 50 - 100 euron välikössä. Näkyy taatusti kaikki maksuttomat kanavat, ja terävinä.
        Parin vuoden kuluttua joudut lisäämään VHF antennin tai mötikän ettei kanavasi tee lakkoa.

• Heikunkeikku

Saanko puhua, viittaan niin että käsi melkein juuresta irtoo?

Mul´on näet ihan hyviä ehdotuksia. Ilmaisen vielä, että ilmaisia.

Ota Cmore kuukaudeksi koekäyttöön. Vetäse sen kuukauden aikana elokuvia silmiis oikein urakalla ja kun kuukausi on kulunut, ilmoitat, että emmää sittenkään taho :)

No joo, sen jälkeen meet Netflixiin ja otat käyttöös kuukauden koeajan. Sitte taas valitset mieleisiä elokuvia ja kun kuukausi on kulunut, niin ilmoitat, että noup noup noup, et tahokaan:)

Ja tota rataa etenet.

Minusta erittäin hyvä ehdotus multa. Paremmasta ei väliä.

• dsjfljdflfjds

Juu, ja HBO Nordicillakin on 1 kk ilmainen koeaika :)

• Bengalitikku

Voiko tuon kierron aloittaa alusta vai onko jokin karenssiaika?

• Heikunkeikku
        dsjfljdflfjds kirjoitti:

Juu, ja HBO Nordicillakin on 1 kk ilmainen koeaika :)

Joo ja luultavimmatusti niitä on muitakin, joissa tuo kuukauden koeaika.

• Heikunkeikku
        Bengalitikku kirjoitti:

Voiko tuon kierron aloittaa alusta vai onko jokin karenssiaika?

Noup noup, ei voi ottaa ilmaista kuukautta kuin vaan yhen kuukauden. Sen jälkeen menee kuukausimaksu.
        Mä otin kesäkuussa Cmoren ilmaisen kuukauden, kun tahdoin katsoa Aallonmurtaja-sarjan ensimmäisen tuotantokauden (10 osaa).
        Parasta-aikaa kuvataan toista tuotantokautta.
        Kuukauden kuluttua ilmoitin, että en jatka. Jos myöhemmin tahtoisin ottaa Cmoren, niin silloin maksu lähtisi rullaamaan heti.

• MitäKatsoisimme

Et sitten osannut suositella yhtään hyvää elokuvaa.
        Miksi niitä vuokrauspaikkojanpitää kaivella, ellei siellä ole hyviä kuvia katsottavana.

Myrskyluodon Maijan 5 tai 6-osainen sarja oli pitkään aikaan jotain todella hyvää katsottavaa.

Oletteko te nähneet jotain hyvää?

• Heikunkeikku
        MitäKatsoisimme kirjoitti:

Et sitten osannut suositella yhtään hyvää elokuvaa.
        Miksi niitä vuokrauspaikkojanpitää kaivella, ellei siellä ole hyviä kuvia katsottavana.

Myrskyluodon Maijan 5 tai 6-osainen sarja oli pitkään aikaan jotain todella hyvää katsottavaa.

Oletteko te nähneet jotain hyvää?

Minä otin tuon Cmoren vain sen takia, että sain katsoa mainitsemani Aallonmurtaja-sarjan.
        Kun kuukausi oli menossa umpeen, niin katsoin "puolikiirreellä" pari elokuvaa. Niinku samaan "ilmaiseen hintaan". :)

Netflix mulla oli olisko vuoden verran tai yli. Siitä maksoin joka kuukausi oliko se nyt 7,90 euroa, joka meni automaattisesti.
        Netflixin kuukausimaksu nousi uusille ottajille, mutta mulla meni edelleen tuo halvempi maksu. Nyt jos menisin uudestaan Netflixiin, niin minäkin joutuisin maksamaan sen korkeamman hinnan.

Kaikenkaikkiaan katsoin elokuvia Netflixistä tosi harvoin, kun en katsele paljon tavallistakaan telkkaria.
        Peruin siis Netflixin, koska turha maksaa kuukasimaksua, jos ei edes elokuvia katsele.

En voi suositella elokuvia, kun elokuvamakuja on niin erilaisia. Mutta jos ottaisit sen Cmoren tai Netflxin, niin niissä on pilvin pimein elokuvia, josta valita.

Jokaisen elokuva kohdalla tulee pieni seostus, että mimmonen elokuva on kyseessä.
        Valikoima on TOSI laaja. Siis tosi-tosi.

• Heikunkeikku
        Heikunkeikku kirjoitti:

Minä otin tuon Cmoren vain sen takia, että sain katsoa mainitsemani Aallonmurtaja-sarjan.
        Kun kuukausi oli menossa umpeen, niin katsoin "puolikiirreellä" pari elokuvaa. Niinku samaan "ilmaiseen hintaan". :)

Netflix mulla oli olisko vuoden verran tai yli. Siitä maksoin joka kuukausi oliko se nyt 7,90 euroa, joka meni automaattisesti.
        Netflixin kuukausimaksu nousi uusille ottajille, mutta mulla meni edelleen tuo halvempi maksu. Nyt jos menisin uudestaan Netflixiin, niin minäkin joutuisin maksamaan sen korkeamman hinnan.

Kaikenkaikkiaan katsoin elokuvia Netflixistä tosi harvoin, kun en katsele paljon tavallistakaan telkkaria.
        Peruin siis Netflixin, koska turha maksaa kuukasimaksua, jos ei edes elokuvia katsele.

En voi suositella elokuvia, kun elokuvamakuja on niin erilaisia. Mutta jos ottaisit sen Cmoren tai Netflxin, niin niissä on pilvin pimein elokuvia, josta valita.

Jokaisen elokuva kohdalla tulee pieni seostus, että mimmonen elokuva on kyseessä.
        Valikoima on TOSI laaja. Siis tosi-tosi.

Seostus = Selostus

• Alku-viikossa oli vastaava elo-kuva-kysely.
      Silloin jankutin näin:

Kannattaa katsoa ensin:
      Indiana Jones.
      Kaikki osat.
      Hienoja Käärmeitä niissä.
      James Bond:kin
      -
      Kauhistuksen Kana-Häkki!
      Sukellus luolassa:

https://www.youtube.com/watch?v=4ds9mfUB7Dg

H.

• e.lä.mä
      • oletsvedupelle

Onko sulla?
        Ei kyllä oikein siltä vaikuta.

• e.lä.mä
        oletsvedupelle kirjoitti:

Onko sulla?
        Ei kyllä oikein siltä vaikuta.

Suomalaisilla ei ole aivoja, tarkoitan kaikkia asuivat missä tahansa ja yleensä taso suomessa on nolla, mutta näissä tulee esiin tosi älykkäitä.

Olen vanha elän tiedolla taloudessa.

• niintaaskävi

hahhaaahaa onko markkinoinnilta taas määrärahat käytetty muuhun kuin oli tarkoitus eikä pelkästään suomenruotsalaisten kassaa lihottamaan????? on se yle niin ihmeellinen media!!! oikea satulaakso!!!!

• Silmät kiinni. Uni tulee. Elokuvat alkaa.
      Juoni kehittyy filmin edetessä.
      Arvostelun voi tehdä herätessä. Antaa pisteet aamukahvin kera.

• W222

Aika monet elokuvat löytyy ilmaiseksi katsottavaksi www.youtube.com, sieltä löytyy todella paljon sellaisia elokuvia, joita täällä meillä Suomessa ei ole koskaan televisiossa näytetty.
      Hieman googlettamalla löytyy eri maiden television ilmaisia katselusivuja, niistä voi katsella erilaisia dokumentteja, elokuvia ja tv-sarjoja.
      Onhan sitten nämä ihan perinteiset Yle Areena, Eläväarkisto, Katsomo ja Ruutu.

• kulon

Löytyy kyllä. Ongelma on että tekstitystä ei ole tai teksti englantia.

• W222

Siinä se kielitaito karttuu, kun katsoo elokuvat eri kielillä. Toinen juttu sitten, jota en ole tosin vuosiin enään kokeillut/käyttänyt, tekstitv:n kautta sai tekstityksen suomeksi FST/YleFem kanavalla lähettettyihin ohjelmiin. siellä meni todella hyviä tv-sarjoja ja elokuviakin. saattaa toimia nykyäänkin Yle Teema Fem kanavalla.

• Olen osallistunut äskettäin kahteen yleisötilaisuuteen, joita oli esitelty suomeksi, eikä missään kerrottu, että kaikki ohjelmaan liittyneet esitykset ja keskustelut käytiin englannin kielellä. Jäin miettimään, että osaavatko kaikki suomalaiset ja Suomessa asuvat englantia. Ehkä osaavatkin.

Mieleeni tuli myös, että onko toinen kotimainen katoamassa tai muuttumassa toiseksi kieleksi. Luin juuri mainoksen, jossa kerrottiin, että Svenska Teatern Helsingissä tekstittää kaikki esityksen suomen kielellä.

• kulon

Jatkan. Tarkoitin että youtuben tekstitys on ehkä vain englanniksi löutrbk

• ElokuviaJAhyviä

Aloituksen kirjoittaja kysyy suosituksia hyvistä ELOKUVISTA!

Montako elokuvaa on noussut esiin keskusteluketjussa?

Osaisitko sinä vastata aloittajan toivomukseen?

• juutuupista

Eipä löytynyt sinultakaan aloittajan toiveisiin elokuvia...

Hyviä ohjeita mielestäni löytyi kuitenkin, että mistä löytää niitä elokuvia. Mielestäni www.youtube.com löytyy monet elokuvat ihan kokonaan, ei tarvitse alkaa juuri muualta etsimään. Ja jos tekstitys tai kieli haittaa, niin katsoo sitten sellaisia, jotka suomeksi tai tekstitys suomeksi, löytyy niitäkin.

• UuttaKatsottavaa

Toivoin arvioita ja enkä jonkinlaisia pieniä tarinoita elokuvista, jotka kirjoittajan mielestä ovat katsomisen arvoisia.

Itse katsoin pari Isä Matteon tutkimuksia, mutta niitä voi katsoa vain harvakseltaan, eikä kovin vakavissaan.

• W222
        UuttaKatsottavaa kirjoitti:

Toivoin arvioita ja enkä jonkinlaisia pieniä tarinoita elokuvista, jotka kirjoittajan mielestä ovat katsomisen arvoisia.

Itse katsoin pari Isä Matteon tutkimuksia, mutta niitä voi katsoa vain harvakseltaan, eikä kovin vakavissaan.

Kävin katsomassa elokuvateatterissa keväällä The Death of Stalin, joka löytyy nyt netistäkin. https://www.youtube.com/watch?v=A6J9Fa1jG30
        Telkkarista tulee muuten uusia jaksoja Montalbanoon, tuo sisilialainen poliisi, jos muistatte. Minusta aika hyvä tv-sarja ollut. https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/05/28/komisario-montalbano-kuusi-uutta-tarinaa

• e.lä.mä

Miksi suomalainen on apinan tasolla???

• jörö

Onko se hyvä vai ei. Apinat on korkealla puissa joten siellä niillä on turvallisempi elää. Aika moni suomessa ja muuallakin elää kerrostalossa kun me NIIN halutaan olla liki naapuria. Kuten apinat?

• E.lä.mä.jatkuu

Katsoitko peiliin, vai mistä tuo ajatus syntyi?

• jörö

Vastaatko joskus vai ainako uusia kysymyksiä?

• Ei.viel.tule.netistä

Kävin katsomassa ennakkonäytöksen uudesta Mamma Mia -elokuvasta.
      Voi suositella kaikille aikuisille Abban musiikin ystäville. Musiikki, tanssi ja laulu toimivat tosi hyvin. Ei ehtinyt muuta pohdiskella kuin nauttia esityksestä.

• ö-Öö
    • loikku

Piti olla hyviä elokuvia. Noissa on surkeet näyttelijät ei edes vaaterahaa ole ansainneet. Menevät vain edestakaisin mutta ei kuitenkaan mihinkään pääse. Ainainen ähke ja voihke viittaa suoraan astmaan, tai keuhkoahtaumaan. Superukot suorittaa vaikka päivän ja katselijalle iskostuu sielun sopukoihin epäily omista suorituksistaan. En suosittele kellekään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      786
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe