"Tosi rakkaus odottaa..." No ei odota!

siveydensontasipulit

Neitsyyden säästäminen hääyöhön on vanhoillista sontaa!

10

1165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jenni38v

      Taatusti odottaa 😍. Miksi olet noin vihainen??? Itse säästin neitsyyteni hääyöhön ja en ole katunut sitä. Olin 37v.Nyt olen 38v.Menin naimisiin tammikuussa tänä vuonna. Viikkoa ennen syntymäpäivä päivääni. Jos joku haluaa odottaa hääyöhön ei sen pitäisi olla kenenkään ongelma.

      • halveksittavaa

        Vitun seittipillu.


      • Anonyymi

        Hienoa Jenni ja sydämelliset onnittelut.

        Näissä nettijutuissa kun ihmiset valittavat parisuhteellisia vaikeuksiaan ja ongelmiaan, niin lähes kaikissa valitteluissa tuntuisi olevan taustalla se, ettei ole pitäydytty raamatullisiin periaatteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa Jenni ja sydämelliset onnittelut.

        Näissä nettijutuissa kun ihmiset valittavat parisuhteellisia vaikeuksiaan ja ongelmiaan, niin lähes kaikissa valitteluissa tuntuisi olevan taustalla se, ettei ole pitäydytty raamatullisiin periaatteisiin.

        Revin sontaraamattusi ja syljen riekaleiden päälle!


    • huhhuhh

      Siellä taas yksi juntti tollo äänessä!

      • huhhuhoroämmä

        Sinä olet ruma sika ja siveys on hihhulihuorien paskaa.


    • Miksi vitussa huudat ihmisille siitä, että harrastavatko ihmiset seksiä ennen tai jälkeen avioliiton. Miten se on sinun asiasi missä vaiheessa ihmiset harrastavat seksiä. Jotkun ihmiset eivät halua harrastaa sitä seksiä ennen avioliittoa, odottaen sitä erityistä hetkeä jolloin rakkaus kukkii ja tuntuu siltä että on oikea hetki. Jotkun ihmiset älysivät että kyrpä on stondiksessa ja nyt tekis mieli pillua. Molemmat tavat ovat yhtälailla oikein ja sinulla ei ole oikeutta sanoa mitään ihmisten seksielämään.

    • Anonyymi

      Noita horottajia harmittaa, ovat kateellisia niille jotka ovat toimineet oikein ja odottaneet ja joilla on tämän vuoksi paljon todennäköisemmin loppuiän kestävä ihana avioliitto.
      Hienoimpia asioita täällä ajassa on Herran tahdon mukainen avioliitto ja siunauksena lapset,

    • Anonyymi

      Minua kaduttaa, kun nuorempana menetin neitsyyteni hoppuilijalle 20-vuotiaana. Olisin vieläkin neitsyt 31 vuotiaan, jos olisin pitänyt pääni silloin vielä henkisesti lapsena. En ole koskaan ollut kovin kiinnostunut sukupuolielämästä.

    • Anonyymi

      Oikea aika alkaa sukupuolielämä on, kun molemmat sitä toivovat ja ovat valmiit.

      Itse olen reilusti keski-ikäinen ja on lapsetkin on jo aikuisia. Uusi rakkaani on keski-ikäinen lapsensa ovat jo aikuisia tai sen kynnyksellä.

      Siltikin me odotimme kuukausia, ennen kuin menimme vuoteeseen yhdessä.
      Puhuimme asiasta paljon. Mielestäni se kannatti. Tuntui kun olisin menettänyt poikuuteni uudestaan. Ainakin sain hyvin lämpimän rakkauden täyteisen sylin.

      Ei ole tarvinnut miettiä, oliko rakkautta?

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5589
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3455
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1347
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe