Neitsyyden säästäminen hääyöhön on vanhoillista sontaa!
"Tosi rakkaus odottaa..." No ei odota!
10
1231
Vastaukset
- Jenni38v
Taatusti odottaa 😍. Miksi olet noin vihainen??? Itse säästin neitsyyteni hääyöhön ja en ole katunut sitä. Olin 37v.Nyt olen 38v.Menin naimisiin tammikuussa tänä vuonna. Viikkoa ennen syntymäpäivä päivääni. Jos joku haluaa odottaa hääyöhön ei sen pitäisi olla kenenkään ongelma.
- halveksittavaa
Vitun seittipillu.
- Anonyymi
Hienoa Jenni ja sydämelliset onnittelut.
Näissä nettijutuissa kun ihmiset valittavat parisuhteellisia vaikeuksiaan ja ongelmiaan, niin lähes kaikissa valitteluissa tuntuisi olevan taustalla se, ettei ole pitäydytty raamatullisiin periaatteisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa Jenni ja sydämelliset onnittelut.
Näissä nettijutuissa kun ihmiset valittavat parisuhteellisia vaikeuksiaan ja ongelmiaan, niin lähes kaikissa valitteluissa tuntuisi olevan taustalla se, ettei ole pitäydytty raamatullisiin periaatteisiin.Revin sontaraamattusi ja syljen riekaleiden päälle!
- huhhuhh
Siellä taas yksi juntti tollo äänessä!
- huhhuhoroämmä
Sinä olet ruma sika ja siveys on hihhulihuorien paskaa.
Miksi vitussa huudat ihmisille siitä, että harrastavatko ihmiset seksiä ennen tai jälkeen avioliiton. Miten se on sinun asiasi missä vaiheessa ihmiset harrastavat seksiä. Jotkun ihmiset eivät halua harrastaa sitä seksiä ennen avioliittoa, odottaen sitä erityistä hetkeä jolloin rakkaus kukkii ja tuntuu siltä että on oikea hetki. Jotkun ihmiset älysivät että kyrpä on stondiksessa ja nyt tekis mieli pillua. Molemmat tavat ovat yhtälailla oikein ja sinulla ei ole oikeutta sanoa mitään ihmisten seksielämään.
- Anonyymi
Noita horottajia harmittaa, ovat kateellisia niille jotka ovat toimineet oikein ja odottaneet ja joilla on tämän vuoksi paljon todennäköisemmin loppuiän kestävä ihana avioliitto.
Hienoimpia asioita täällä ajassa on Herran tahdon mukainen avioliitto ja siunauksena lapset, - Anonyymi
Minua kaduttaa, kun nuorempana menetin neitsyyteni hoppuilijalle 20-vuotiaana. Olisin vieläkin neitsyt 31 vuotiaan, jos olisin pitänyt pääni silloin vielä henkisesti lapsena. En ole koskaan ollut kovin kiinnostunut sukupuolielämästä.
- Anonyymi
Oikea aika alkaa sukupuolielämä on, kun molemmat sitä toivovat ja ovat valmiit.
Itse olen reilusti keski-ikäinen ja on lapsetkin on jo aikuisia. Uusi rakkaani on keski-ikäinen lapsensa ovat jo aikuisia tai sen kynnyksellä.
Siltikin me odotimme kuukausia, ennen kuin menimme vuoteeseen yhdessä.
Puhuimme asiasta paljon. Mielestäni se kannatti. Tuntui kun olisin menettänyt poikuuteni uudestaan. Ainakin sain hyvin lämpimän rakkauden täyteisen sylin.
Ei ole tarvinnut miettiä, oliko rakkautta?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597037Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334173Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152211- 631968
- 831470
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1971458Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101- 48989
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957