"Tosi rakkaus odottaa..." No ei odota!

siveydensontasipulit

Neitsyyden säästäminen hääyöhön on vanhoillista sontaa!

10

1274

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jenni38v

Taatusti odottaa 😍. Miksi olet noin vihainen??? Itse säästin neitsyyteni hääyöhön ja en ole katunut sitä. Olin 37v.Nyt olen 38v.Menin naimisiin tammikuussa tänä vuonna. Viikkoa ennen syntymäpäivä päivääni. Jos joku haluaa odottaa hääyöhön ei sen pitäisi olla kenenkään ongelma.

• halveksittavaa

Vitun seittipillu.

• Anonyymi

Hienoa Jenni ja sydämelliset onnittelut.

Näissä nettijutuissa kun ihmiset valittavat parisuhteellisia vaikeuksiaan ja ongelmiaan, niin lähes kaikissa valitteluissa tuntuisi olevan taustalla se, ettei ole pitäydytty raamatullisiin periaatteisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa Jenni ja sydämelliset onnittelut.

Näissä nettijutuissa kun ihmiset valittavat parisuhteellisia vaikeuksiaan ja ongelmiaan, niin lähes kaikissa valitteluissa tuntuisi olevan taustalla se, ettei ole pitäydytty raamatullisiin periaatteisiin.

Revin sontaraamattusi ja syljen riekaleiden päälle!

• huhhuhh

Siellä taas yksi juntti tollo äänessä!

• huhhuhoroämmä

Sinä olet ruma sika ja siveys on hihhulihuorien paskaa.

• Miksi vitussa huudat ihmisille siitä, että harrastavatko ihmiset seksiä ennen tai jälkeen avioliiton. Miten se on sinun asiasi missä vaiheessa ihmiset harrastavat seksiä. Jotkun ihmiset eivät halua harrastaa sitä seksiä ennen avioliittoa, odottaen sitä erityistä hetkeä jolloin rakkaus kukkii ja tuntuu siltä että on oikea hetki. Jotkun ihmiset älysivät että kyrpä on stondiksessa ja nyt tekis mieli pillua. Molemmat tavat ovat yhtälailla oikein ja sinulla ei ole oikeutta sanoa mitään ihmisten seksielämään.

• Anonyymi

Noita horottajia harmittaa, ovat kateellisia niille jotka ovat toimineet oikein ja odottaneet ja joilla on tämän vuoksi paljon todennäköisemmin loppuiän kestävä ihana avioliitto.
      Hienoimpia asioita täällä ajassa on Herran tahdon mukainen avioliitto ja siunauksena lapset,

• Anonyymi

Minua kaduttaa, kun nuorempana menetin neitsyyteni hoppuilijalle 20-vuotiaana. Olisin vieläkin neitsyt 31 vuotiaan, jos olisin pitänyt pääni silloin vielä henkisesti lapsena. En ole koskaan ollut kovin kiinnostunut sukupuolielämästä.

• Anonyymi

Oikea aika alkaa sukupuolielämä on, kun molemmat sitä toivovat ja ovat valmiit.

Itse olen reilusti keski-ikäinen ja on lapsetkin on jo aikuisia. Uusi rakkaani on keski-ikäinen lapsensa ovat jo aikuisia tai sen kynnyksellä.

Siltikin me odotimme kuukausia, ennen kuin menimme vuoteeseen yhdessä.
      Puhuimme asiasta paljon. Mielestäni se kannatti. Tuntui kun olisin menettänyt poikuuteni uudestaan. Ainakin sain hyvin lämpimän rakkauden täyteisen sylin.

Ei ole tarvinnut miettiä, oliko rakkautta?

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      101
      2140
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      297
      1934
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      344
      1761
    4. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      104
      1726
    5. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1617
    6. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      32
      1351
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1133
    8. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      25
      1092
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      67
      1089
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1057
    Aihe