Näin vaan ON...

Täälvaantöyotambwwskota

Esim... Daciaa myydän saksassa enemmän kuin toytaa jopa mb ja yleensä euroopassa tilastojen mukaan,,,Mutta suomessa vaan iskostuu ihmisten mieleen tietyt merkit<<

13

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hermo.ei.kestä

      Joka on kerran ajanut huutavalla pikkuhybridillä ylämäkiä yrittäen pysyä muun liikenteen tahdissa, ei taatusti enää koske hybridiin.

    • aasialainenEiHaluaKestoa

      Suomalainen juo Juhla Mokkaa, se kertoo jo aika paljon sivistyksestä ja maailmantuntemuksesta. Toyota on aasialaisten halpismerkki ja siellä yleisin, mutta ei missään sivistysmaissa.

    • laatutietoisilleDacia

      Dacia tehdään kuitenkin modernimpaan tekniikkaan kuin Toyota, vaikka onkin Renaultin vanhaa tekniikkaa. Dacia on myös kaikessa parempi, eikä ruostu Toyotan tyyliin. Dacia on myös paljon kauniimpi auto.

    • Vainainoastaan

      Saksassa myydään vaan premiumeja, jos uskomme märkäkorvaisia asiantuntijoita näillä palstoilla.

      • laatu

        USA ei ole sivistysvaltio? Siellä eniten myyty henkilöauto merkki sattuu olemaan toyota.


      • MietiVähänTarkemmin

        Onko sinusta Usa sivistysvaltio? Trump pressana ja ajavat paskoilla autoilla, kuten Toyotalla. Siirtolaisia suurelta osin koko porukka ja punaniskoja ja orjia.


      • Ehkämiettisin
        MietiVähänTarkemmin kirjoitti:

        Onko sinusta Usa sivistysvaltio? Trump pressana ja ajavat paskoilla autoilla, kuten Toyotalla. Siirtolaisia suurelta osin koko porukka ja punaniskoja ja orjia.

        Siirtolaisia on hyvin paljon mm. Saksassa. (n. 16 miljoonaa ei Saksassa syntynyttä)


      • turhaVäittääMuuta

        Saksa on silti sivistysmaa ja sen tietää kaikki. Jenkkilä on sivistymättömien maa jotka eivät tiedä mitä muualla päin maailmaa tapahtuu.


      • AllesSchaisse
        turhaVäittääMuuta kirjoitti:

        Saksa on silti sivistysmaa ja sen tietää kaikki. Jenkkilä on sivistymättömien maa jotka eivät tiedä mitä muualla päin maailmaa tapahtuu.

        Saksa on paska maa totesi räty aikoinaan ja samaan johtopäätelmään olen tullut itsekkin riittävän montaa kertaa siellä käyneenä.


      • Euroopaneläjä
        AllesSchaisse kirjoitti:

        Saksa on paska maa totesi räty aikoinaan ja samaan johtopäätelmään olen tullut itsekkin riittävän montaa kertaa siellä käyneenä.

        Saksa on loppujen lopuksi ihan ok maa asua vaikka siellä joitakin omituisuuksia onkin. Byrokraattinen mutta tehokas. Lopettaisivat vain typerän sekoilunsa elintasopakolaisten kanssa ja hyväksyisivät vain työhön tulevat maahanmuuttajat. Samaa voisi suositella teille sinne Suomeenkin.


      • Vale_emävale_tilasto
        laatu kirjoitti:

        USA ei ole sivistysvaltio? Siellä eniten myyty henkilöauto merkki sattuu olemaan toyota.

        Tuo tulkinta vaatii sen, että eniten myydyt autot diskataan sillä, että mukaan otetaan vain sedanit.


    • japanissa myydään pelkästään toyota corollaa enemmän kuin kaikkia saksalaisia autoja yhteensä. kertoo jo aivan kaiken, eihän sivistysvaltioihin (japani, usa) saa edes viedä esim. skodaa.

      • hitaasti.hiljempaa

        Olikos Corolla juuri se auto, jota ei suositella yli 100 km/h nopeuksille turvallisuussyistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe