Nyt olisi tyttö tulossa, kukas kutsuu ?
www.is.fi/matkat/art-2000005752026.html
Thaityttö Suomeen
9
247
Vastaukset
Siinä on vastaus.... Ei ole ennen ollut maaseudulla junttilassa:
https://www.youtube.com/watch?v=JSF5vZGoVr0Siinä on vastaus.... Ei ole ennen ollut maaseudulla junttilassa:
https://www.youtube.com/watch?v=JSF5vZGoVr0
Miksi Thaimaan ja Pattayan haukkujat meni hiljaisiksi ?
Ne ei näe kaunista missään asiassa ? Nätti tyttö, kuin mikä !- SuutariLestissään
Aika keskinkertaisen näköinen, ei mikään ratakone
- 2004
Yleensä sieltä miljoonien joukosta poimitaan joku puoliksi miehen näköinen ja raahataan se Suomeen.
- näinpänäinasia
Eiks ne kaikki mielellään tule länkkäreihin. Mutta kuulin just tänään tosi jutun Suomeen tulleesta thai naisesta joka heti jätti yhteisen perheen kun mies ei jaksanut enää olla yrittäjänä. Kun ovat Suomen kansalaisia osaavat etsiä rahaa ain itselleen ympärille, ei se mies tai perhe nyt oikeesti niin paina kun raha vaan. Suomalainen mies harvoin tajuaa tuon ennen kuin on myöhäistä.
- OotkoKade
Kuulin myös tänään että Suomen kansalaiseksi ei "heti" tulla joten suosittelen sinulle myös realiteetin kuulemista "kavereiltasi".
- husky_ana
en kyllä kutsuisi.
- mielellänikutsun
Moni thaikku oppii tykkäämään lumesta, osa jopa hiihtää, vaikka aikuisiällä tasapainon oppiminen on thaikullekkin alussa vaikeaa.
Kysymys kuuluu, että tykkäätkö tällaisista tytöistä ?
Vaimoksi moni halusi lehden kommenteissa myös.
Minä ainakin tykkäisin kovasti olla tällaisten ihmisten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450