Monta kertaa on tullut onnen kyyneleet...

Monta kertaa on tullut onnen kyyneleet, kun on laskeutunut Thaimaahan.
Miten hitto se voi tuntua niin upealta laskeutua Bangkokiin.... ?
Silloin jo aikoja sitten, kun saavuin Bangkokiin jatkolennolla ja Air asian
kone laskeutui sille vanhalle kentälle ja kun näin Bangkokin valot ja kone
alkoi kaarrella ja kapteeni kuulutti, että Cabin group go sit we landing....
alhaalla oli sellainen valomeri.... Voi vitsi sitä tunnetta.

Se tuntui, kuin olisi tullut kotiin ja kyllä ihminen tietää paikkansa.
Minulla ei ole epäilystäkään missä vietän eläkepäivät ja missä saavat minut
haudata.

10

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nämä_on_nähty

Tyypillinen juntti peräkammarinpojan aloitus. Totuus on sitten kuitenkin että se sairaseläke vietetään siellä junttilassa keskikaljaa ja kiljua siemaillen.

• tuoppaPönttö

Mistäs tuota kilijua oikein saisi ?

• Pattayanläskipoika
        tuoppaPönttö kirjoitti:

Mistäs tuota kilijua oikein saisi ?

Äitilläsi on sängyn alla pahanpäivän varalle monta pulloa. Käy siellä.

• sääliksikäy

Sika Amalia alias Lerppa kertoo omista kokemuksistaan lapsuuden kodistaan, ennen koulukotiin joutumistaan

• sääliksikäy
        sääliksikäy kirjoitti:

Sika Amalia alias Lerppa kertoo omista kokemuksistaan lapsuuden kodistaan, ennen koulukotiin joutumistaan

Aloituksessaan siis.

• OnnenKyynel

Voi niin koskettavaa ONNEN KYYNEL.

Miten mahtaa onnelkyynelprojekti edetä Villillä hänen tässä jokin aika sitten kertoen ostavansa asuntoja Pattayalta hyvän lapsensa nimiin, että paha lapsensa ei ryyppää hänen varallisuuttaan.

Todella koskettavaa, tulee onnen kyynel kun näkee lentokoneesta kaupungin valoja, mahtaako tihruttaa myös matkan varrella, kun kaupungin valoja runsaasti ?

• Kokemisen arvoinen juttu tämä onnen kyyneleet. Ihminen tietää silloin
      mitä ihminen rakastaa. Sä voit nähdä niitä taloja ja lentokoneita ja liha tai
      läskivuoren vaimonas ja varmasti arvostat sitä.

Minä olen sillä tavalla herkempi ja niin kuin tykkään Thaimaan elämästä
      ja Thaimaan ihmisistä ja thaimaan kauneudesta ja thaimaan lämmöstä ja
      ruuasta.
      Sinulla voi olla ihan rauhassa se parempi auto tai isompi talo tai muuta vastaavaa.
      Mutta autokanta on kyllä vähän huono suomessa ja vähän moni muukin asia.
      Ihmisten luonnollisuus ja sosiaalinen elämä on kyllä ihan, jollain muulla tasolla
      Thaimaassa.

Mitä sitten jos sinulla on hieno terveysasema ja hammashoitola ja ym ym.
      Ihmisiä on elänyt jo vuosisatoja aivan, kuten sinun esivanhempasi, mutta
      kyllä itä-suomessa ja lapissa ja monilla syrjäisillä alueilla on edelleen aika
      huono tuo julkinen palvelu.

Bangkok on kyllä kaupunki mikä kuuluu maailman metropoleihin ja Helsinki
      taas ei ja suomi on aika pitkä maa ja vähän infraa ja paljon jänkää ja metsää.

• OtanOsaa

Paikkakuntarakkaus on käynyt selväksi kyllä tällä palstalla aiheuttaen rakkaita Pattayan onnellisia, jopa kyynelehtiviä.

• OtanOsaa kirjoitti:

Paikkakuntarakkaus on käynyt selväksi kyllä tällä palstalla aiheuttaen rakkaita Pattayan onnellisia, jopa kyynelehtiviä.

Luin, että joku on käynyt maksullisissa naisissa.
        Ei se tarkoita sitä, että Pattayan poijat ei tiedä käyvänsä maksullisissa naisissa.
        Pattaya on varmasti yksi maailman suurimmista bile-paikoista ja juomisia tulee ja
        viihdettä varmaan moneen lähtöön, kuten jarille.

Ei se tarkoita sitä, muiden kuin ehkä perussuomalaisten kannattajien kohdalla,
        että ei tiedetä menevän maksullisen tyttöjen baariin. Kyllä mitä minä olen
        siellä ihmisten kanssa jutellut, niin jokainen oli tietoinen maksullisista naisista.

Maksuttomia ehkä löytyy treffeiltä ja muuten sillä lailla kunniallisista tapaamisista.
        Tietenkin se on jokaisen oma asia mistä tykkää. Mutta kuitenkin sieltä thaimaasta
        saa nättejä ja solakoita vaimoja jos tuuri käy. Kulttuurista enkä tavoista puhu
        yhtään mitään ja kokemuksella tiedän, että jokaisella on omat tavat ja kulttuurit.
        En ole vielä löytänyt yhtään samanlaista ihmistä. Sosiaalinen elämä on toki
        avoimempaa ja se johtuu jo yksistään siitä, että Thaimaassa ei ole kommunismia
        ja siellä ei ole poliittista TV:tä hokemassa suomalaista ja suomea ja ilmaista
        koulua ja terveydenhuoltoa ja kaupan tavaroissa ei lue, että thaimaalainen
        makarooni-laatikko ja thaimaalainen suklaa ja thaimaalainen maito ja
        thaimaalainen tomaatti tai pottu.

• Pattayallaryskyy

Sain niin kovat sarjat leidipojilta omaan saviruukkuuni että tuli onnen kyyneleet. Jos ei olisi Pattayaa niin ei olisi onnen kyyneleitäkään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      234
      4166
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      124
      2174
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      214
      1795
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1774
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1605
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      186
      1496
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      53
      1354
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1281
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      60
      1252
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1161
    Aihe