Kysy mitä vain 14v tytöltä!(:

kanoottikana

Vastaan kaikkeen (:

58

2730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuinka pitkä olet? Paljon painat ?

      • Oon noin. 165cm ja painan 44kg


    • sdasdf

      Millämaailman saarella asuu eniten ihmisiä, kuinka paljon ja kuinka iso on se saari?

    • adsfadf

      Kuinka vanha olet?

      • 14-vuotta


      • fgbdgdfbndfbn

        Väärin, olet 14 vuotta (vanha) tai 14-vuotias.


      • Kiitos tästä


    • kosj

      Minkä väriset varpaankynnet?

    • Kysyin

      Mitä vain?

    • Tyttöjenrakastaja

      Minkä kokoiset rinnat ja seurusteletko??

      • B-kupin tissit ja en seurustele


      • MirandaUusi
        kanoottikana kirjoitti:

        B-kupin tissit ja en seurustele

        No heehee! Oon itse 13v tyttö ja C-kupin rinnat ja täyteläiset!!!


      • Sksksjf

        Joo ihanku kukaa uskois


    • 15v_poika

      Mikä su snäppi on?

      • 15v_poika

        Mitennii aik paha ku sanot vaa


      • 15v_poika

        En mää pure et sitä ei tarvi pelätä :)


    • Kalle-15

      Alakko nää olee mun kaa.

    • hammaslääkäri

      montako hammasta sinulla on?

    • Et.tiedä

      Mikä on Sepetiuksen pojan isän nimi?

    • Et.tiedä

      Kävelin tietä pitkin kohti Kairoa,näin matkalla tienvierellä naisen jolla oli 4 laatikkoa joissa jokaisessa oli 7 kissaa ja jokaisella oli 7 pentua.Montako yhteensä menee Kairoon?

      • egwew

        Riippuu siitä onko nainen menossa Kairoon ja mikäli ei niin montako niistä kissoista sinä saat tahi jaksat kantaa Kairoon


      • helppoarvoitus
        egwew kirjoitti:

        Riippuu siitä onko nainen menossa Kairoon ja mikäli ei niin montako niistä kissoista sinä saat tahi jaksat kantaa Kairoon

        Tsah! Arvasin, ettet hoksaa! Nainenhan oli tietysti kälyni pikkuserkku ja hotellin hissipoika auttoi kissojen kantamisessa!


    • Jokuva.a

      Haluisin tutustuu uusii ihmisii nii voitasko jutella tyylii ig snäppi tai wappi? Ei pakko oo si mut ois vaa tosi kiva

      • Se_Joku

        Minkä ikänen oot? Ooks tyttö vai poika?


      • Jokuva.a
        Se_Joku kirjoitti:

        Minkä ikänen oot? Ooks tyttö vai poika?

        Jos mult kysyt nii 15v poika


      • Jokuva.a

        Tai no melkee 16 ku oon 02 ja täytän pia


    • MirandaUusi

      Mulla isommat rinnat ku sulle perkele!!

      • Sksksjf

        No kuka uskoo näkemättä


      • Asia selvä : D


    • MirandaUusi

      Nonjos haluut nähdä, nii sank et mis asut. Itte asun naantalissa.

      • Sksksjf

        No mite sä ny noi innokas oot niit näyttelee ooksä puuttees vai xd


      • Naendaal

        Tuu snäp Mäki asun Naantalis


      • MirandaUusi

        No en mä mä tiiä ooks tyttö vai poika, ja mieluiten poika koska en siis oo lesbo vaa hetero. Ja enemmin mä haluaosin sähköpostilla, ja sil sitte sopii ajan ja paikan. Jos et anna sählöposrii, nii voitais sopii tös joku aika ja paikka. Toisaalta mun pitäis viimeistää tiistaina viedä kirjastoon pari kirjaa, ja kerran ku se aukee 12.00 vasta nii voitais nähdä sen luona täs joku päivä.


      • Kpkhgik

        Mä oon olen 13 vuotias poika


    • MirandaUusi

      No itteppä sanoit et pitäis nähdä, joten jos haluut nii sovitaa aika nii nähdää nii saat silmät ja kulli ojossa siinä katsella sitten.

      • Sksksjf

        Ei mul kummiskaa seisoo alkais


      • Qwetyuijvgg

        Matkalla olen jo


    • MirandaUusi

      Älö sitte oo tollane.

      • Sksksjf

        No mut mukamas c kupin tissit 13 vuotiaal ei oikeestaa kellää sen ikäsel oo ooks 04 vai 05


      • Sksksjf

        Lol oot joku 05 ja ite oon 02 et turha su kakaraks sanoo ku selvästikkin et käyttäny niit su hernee kokosii aivoi ja tajunnu et ihmiset syntyy eri aikoina vuodest nii 13 vuotias voi olla 04 tai 05


    • MirandaUusi

      Itse open 05, LOL vaa sulle, sillä mä en oo mikää tosikko! Ps. Mä en ruve tappelee, koska mä oon mä, ja sä oot sä. En jaksa tätä samaa paskaa dun kans. Sä iot vaa se tyyppi ku lupas olla junkaa ja kusetti kaks kertaa, enää en oo sellane ku silloi.

      • MirandaUusi

        No voi voi pikkusta, joutuu kärsii tällasesta suorapuheisuudesta. Siis todella järkyttävää sun ylynystyröille. Meneppäs pikkuinen tutimaan, nii seuraavan kerran kun heräät nii oket ihan eri ihminen! FAIL!


      • Sksksjf

        Olet henkilö joka ei tajunnut että 13 vuotias voi olla 04 tai 05 pidä se asia aina mielessäs


      • MirandaUusi

        No voi voi kuinpa tietäisit! Itse valitat etten osaa kirjoittaa, kusetat et haluut ola mun kans, ja sitä psitsi. En ple idiootti. Ps. 2004, ja 2005 on eri vuotta.


    • MirandaUusi

      No voi voi, otitte kai hernettänne ja siirappia pääkke. Silmut oiinni vaivat, ja olette aamulla taas vierkeitä ja erilaisia.

    • Ooh

      Voiko sinun kanssa päästä sänkyyn jos ikä on vähän päälle tai alle 14 v

    • Poikuus0

      Hei kanootikana,etkai ole koulukiusattu yksinäinen tyttö? Kaipaako juttu seuraa? Itse Olin koulukiusattu ja yksinäinen ja ei ollut Kiva....

    • Hjsishs

      Hei mirandauusi
      Oletko joku pervomummo vai joku lissupissi? Laitatko kuvaa spostilla niin voin uskoa että oot edes tyttö/vanha kotimainen mummo

    • 13v-poika

      masturboitko ollenkaan, ja jos masturboit niin miltä se tuntuu?

      • Kanoottikanalja

        se tuntuu käteenvetämiseltä


    • juusemmone

      ookko ikinä potkassu tai lyöny poikaa munille nii miten ja miks?

    • Jokuva.a

      Nii voisiks antaa kik nimes nii voitas jutel

    • Oletko koskaan kuullut Darth Plagueis Viisaan tragediasta?

    • asd13

      Onko sulla pillukarvoja:)?

    • Tututko pissaamaan mun syliin jos ostan sulle uudet housut kastuneiden tilalle?

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe