Volkkarit ne toimii vain kuivissa olosuhteissa eli lämpimässä tallissa säilöttynä, ulos niitä ei kannata viedä, lue faktat:
Ilmankosteus voi turmella Volkkarin moottorin
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2010/02/24/ilmankosteus-voi-turmella-volkkarin-moottorin
Syksy tulee, VW kuski oletko valmis
5
199
Vastaukset
Akuankastako luit tuonjutun ?? Viimetalvena 30cm Vettä jäällä ja 1,9TDI llä Ajettiin 6 km Eikämitään ongelmaa, Ainut ongelmaon edessäpäin kuntulee 570000KM Mittariin Eikä Moottoria Ole Aukastu Ikinä, Kaikki Huollot tehty ajallaan Myös Jakopäänhuollot, Käytän Vain Gastrolin Edge Öljyjä !!
- KeksiUuttaVälillä
Holisti alkaa lämmitellä vanhoja typeriä juttujaan talvesta jo heinäkuussa, hieno poika.
Se voin sanoa sinulle Holisti, että Toyota ruostuu ympäri vuoden.- UusiUutinenTulossako
Aika hyvä on holisti myös tuossa kuningaskuluttajan toimittajan ominaisuudessa!!!
- MiinaanMennyt
Ei millään tuollaisella ole mitään väliä. SEAT on moninkertainen TM testivoittaja, ja vain sillä on merkitystä!
- PettynytToimivuuteen
Kirjoitat asiaa. Jos SEAT pyrittäisiin mollaamaan maan rakoon käyttäjien toimesta, kun TM on sitä niin kehunut, niin vaihtoarvo laskisi ihan silmissä, eikä kukaan järkevä ihminen niitä ostaisi. Joten paras vaan pitää kulisseja yllä SEAT:in osalta, niin voi pettynytkin saada vaihdossa edes osan omistaan pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833526
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)803226Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683052On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702720Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442212- 651802
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,261751- 351735
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181699- 601658