Olen tummahko 51 v nainen. Kuinka elämä voikin tuntua niin merkitsemmättömältä, suunta puuttuu.
työ , asunto ja muutkin elämän alueet jotenkin kadoksissa. On kuin olisi jumissa, eksyksissä ja kaikki tuntuu epäselvältä. Vaikka mitä yritän vaikka mitä, tuntuu ettei mikään mene eteenpäin. Mitä minulle on näkyvissä? Olen eronnut n. 5 v. sitten, On työ, mutta olen aikeissa vaihtaa työpaikkaa. Asunokin menee remontiin, ja on muutettava. Tunnen itseni usein yksinäiseksi vaikka minulla onkin ystäviä. Eristäydyn. Kiitos jos katsot mitä tulossa!
Suunta kadoksissa/ ihan jumissa
3
161
Vastaukset
Ja vielä tyhmäkin!
Ei ole paljon odotettavissa muuta kuin alamäen kiihtymistä kohti rollaattorivuosia.- Hernemaissi
Ai sä ressukka olet nyt sitten siirtynyt tälle palstalle "toteuttamaan itseäsi".
Hanki elämä hyvä ihminen.
- Lydia_
Vaikka kaikki ympärilläsi tuntuu muuttuvan, on kuitenkin kyse myös sinusta sisäisesti. Kun olet sopusoinnussa, niin ympärilläsikin on enemmän sopusointua. Ajattelet ehkäpä vain liian monimutkaisesti, kuten monet yleensäkin. Vähemmällä saisit paljon enemmän !
Elämäsi on kriisissä tai menossa siihen, etupäässä siksi, koska et osaa elää tätä hetkeä. Menneisyys ja ne ihmiset joille elämäsi ei kuuluisi vaikuttavat kuitenkin elämääsi aivan liikaa. Sinun pitää selkiyttää elämääsi ja ottaa neuvoja vain sellaisilta henkilöiltä, jotka osaavat sinulla oikeita neuvoja antaa.
Voisi olla suositeltavaa vaikkapa jokin henkisen alan tai itsetuntemuksen kurssi, niitähän on monenmoisia. Olet nyt vaarassa unohtaa itsesi, kuitenkin vain sinä itse olet tärkeä.
Muutos ei kuitenkaan ole pahasta, vaan se johtaa uuteen. Muutoksia on silti nyt varmasti tulossa, ja elämäsi tulee muuttumaan odottomattomin tavoin. Siinä on sinulla haaste ja myöskin tarve vapautua niistä taakoista, joita sisälläsi ulkoapäin annettuina liikaa nyt kannat. Opi löytämää oma polkusi, joka ei ole se sama asia, kuin se kaikki jota nyt sisälläsi opittuna kannat. Mieti mitä haluat ja mihin haluat luottaa, oikea tie on se jossa tunnet vapatuvasi enemmän !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla724398- 582945
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä142538Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta162393Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?861751Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81486Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t1931302Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu801213- 841177
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui27894