Suunta kadoksissa/ ihan jumissa

liipalaapa67

Olen tummahko 51 v nainen. Kuinka elämä voikin tuntua niin merkitsemmättömältä, suunta puuttuu.
työ , asunto ja muutkin elämän alueet jotenkin kadoksissa. On kuin olisi jumissa, eksyksissä ja kaikki tuntuu epäselvältä. Vaikka mitä yritän vaikka mitä, tuntuu ettei mikään mene eteenpäin. Mitä minulle on näkyvissä? Olen eronnut n. 5 v. sitten, On työ, mutta olen aikeissa vaihtaa työpaikkaa. Asunokin menee remontiin, ja on muutettava. Tunnen itseni usein yksinäiseksi vaikka minulla onkin ystäviä. Eristäydyn. Kiitos jos katsot mitä tulossa!

3

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja vielä tyhmäkin!

Ei ole paljon odotettavissa muuta kuin alamäen kiihtymistä kohti rollaattorivuosia.

• Hernemaissi

Ai sä ressukka olet nyt sitten siirtynyt tälle palstalle "toteuttamaan itseäsi".
        Hanki elämä hyvä ihminen.

• Lydia_

Vaikka kaikki ympärilläsi tuntuu muuttuvan, on kuitenkin kyse myös sinusta sisäisesti. Kun olet sopusoinnussa, niin ympärilläsikin on enemmän sopusointua. Ajattelet ehkäpä vain liian monimutkaisesti, kuten monet yleensäkin. Vähemmällä saisit paljon enemmän !
      Elämäsi on kriisissä tai menossa siihen, etupäässä siksi, koska et osaa elää tätä hetkeä. Menneisyys ja ne ihmiset joille elämäsi ei kuuluisi vaikuttavat kuitenkin elämääsi aivan liikaa. Sinun pitää selkiyttää elämääsi ja ottaa neuvoja vain sellaisilta henkilöiltä, jotka osaavat sinulla oikeita neuvoja antaa.
      Voisi olla suositeltavaa vaikkapa jokin henkisen alan tai itsetuntemuksen kurssi, niitähän on monenmoisia. Olet nyt vaarassa unohtaa itsesi, kuitenkin vain sinä itse olet tärkeä.
      Muutos ei kuitenkaan ole pahasta, vaan se johtaa uuteen. Muutoksia on silti nyt varmasti tulossa, ja elämäsi tulee muuttumaan odottomattomin tavoin. Siinä on sinulla haaste ja myöskin tarve vapautua niistä taakoista, joita sisälläsi ulkoapäin annettuina liikaa nyt kannat. Opi löytämää oma polkusi, joka ei ole se sama asia, kuin se kaikki jota nyt sisälläsi opittuna kannat. Mieti mitä haluat ja mihin haluat luottaa, oikea tie on se jossa tunnet vapatuvasi enemmän !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7694
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3203
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2496
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      15
      2126
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      35
      2064
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      22
      1998
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1897
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1673
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      61
      1621
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18