Suunta kadoksissa/ ihan jumissa

liipalaapa67

Olen tummahko 51 v nainen. Kuinka elämä voikin tuntua niin merkitsemmättömältä, suunta puuttuu.
työ , asunto ja muutkin elämän alueet jotenkin kadoksissa. On kuin olisi jumissa, eksyksissä ja kaikki tuntuu epäselvältä. Vaikka mitä yritän vaikka mitä, tuntuu ettei mikään mene eteenpäin. Mitä minulle on näkyvissä? Olen eronnut n. 5 v. sitten, On työ, mutta olen aikeissa vaihtaa työpaikkaa. Asunokin menee remontiin, ja on muutettava. Tunnen itseni usein yksinäiseksi vaikka minulla onkin ystäviä. Eristäydyn. Kiitos jos katsot mitä tulossa!

3

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja vielä tyhmäkin!

Ei ole paljon odotettavissa muuta kuin alamäen kiihtymistä kohti rollaattorivuosia.

• Hernemaissi

Ai sä ressukka olet nyt sitten siirtynyt tälle palstalle "toteuttamaan itseäsi".
        Hanki elämä hyvä ihminen.

• Lydia_

Vaikka kaikki ympärilläsi tuntuu muuttuvan, on kuitenkin kyse myös sinusta sisäisesti. Kun olet sopusoinnussa, niin ympärilläsikin on enemmän sopusointua. Ajattelet ehkäpä vain liian monimutkaisesti, kuten monet yleensäkin. Vähemmällä saisit paljon enemmän !
      Elämäsi on kriisissä tai menossa siihen, etupäässä siksi, koska et osaa elää tätä hetkeä. Menneisyys ja ne ihmiset joille elämäsi ei kuuluisi vaikuttavat kuitenkin elämääsi aivan liikaa. Sinun pitää selkiyttää elämääsi ja ottaa neuvoja vain sellaisilta henkilöiltä, jotka osaavat sinulla oikeita neuvoja antaa.
      Voisi olla suositeltavaa vaikkapa jokin henkisen alan tai itsetuntemuksen kurssi, niitähän on monenmoisia. Olet nyt vaarassa unohtaa itsesi, kuitenkin vain sinä itse olet tärkeä.
      Muutos ei kuitenkaan ole pahasta, vaan se johtaa uuteen. Muutoksia on silti nyt varmasti tulossa, ja elämäsi tulee muuttumaan odottomattomin tavoin. Siinä on sinulla haaste ja myöskin tarve vapautua niistä taakoista, joita sisälläsi ulkoapäin annettuina liikaa nyt kannat. Opi löytämää oma polkusi, joka ei ole se sama asia, kuin se kaikki jota nyt sisälläsi opittuna kannat. Mieti mitä haluat ja mihin haluat luottaa, oikea tie on se jossa tunnet vapatuvasi enemmän !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      86
      1829
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      145
      1288
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1110
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      63
      976
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      82
      921
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      84
      840
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      836
    8. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      829
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      47
      817
    10. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      810
    Aihe