oon lukion ekal, eikä mul oo MITÄÄ hajua osallistunko tansseihin.. en tunne ees ketään ketä vois pyytää pariks, enkä uskalla/haluu kysyy. millonha pitäs olla tiedossa a)osallistuuko b)pari ja millonha pitäs varata aika kampaajalle?? meidän koulus ei ees mee tytöt ja pojat TODELLAKAAN tasan ja harva poika on sellanen jonka vois ees kuvitella pariks!!^^
vanhojen tanssit
9
3889
Vastaukset
- !!!
se riippuu tietenkin koulusta ja paikkakunnasta. meijän koulussa oli niin että kun sä valitset sen kurssin nii sä osallistutkin siihe ja jos sitte ei löydy paria tai jotai nii sä vaan otat sen kurssin pois etkä siis osallistu. ja sai ottaa pois millon vaan vaikka kurssin aikana. ettei siin oo mitää ongelmaa.
no sit se pari. jos ei koulusta löydy nii kysy kavereilta, sukulaisilta, niitten kavereilta jne. jos kuitenkin ainoo vaihtoehto on ne koulun pojat nii varaa se pari etukäteen. esim. meijän koulus on 30poikaa / 90 tyttöö joten ite kysyin tansseihin jo sen tanssivuoden alussa elokuussa. ja kunha oot viel ekalla nii ei mitää hätää kyl sä viel ehdit tutustua noihin poikiin.
ja kampaajalle kannattaa varata ajat viimeistään lokakuussa. mut se on varmaan paikkakunnasta kiinni et montako koulua teil on ja montako kampaamoa. ja samoin sitte se puku ja meikit.
onnea sulle! - -J-
Itselläni ei ollut paria kun menin vanhojen tanssi-kurssille, mutta ne kenellä ei ollut paria yhdistettiin eli kaikki sai loppujen lopuksi parin ja jos tutustut koulusi poikiin niin rohkeasti vain kysymään pariksi.
Kurssi on itsessään todella mukava. Suosittelen ottamaan. Myöhemmin voit sitten muistella kaikkea mitä kurssilla ja tansseissa tapahtui. Suosittelen, että otat kurssin vaikka pelottaisikin. Rohkeasti vain!!!- puer86
Kurssin voi käydä, vaikkei itse tansseihin osallistuisikaan. Minä tein niin. No, oliko viisasta? No, ei... Olisi ollut ihan sama etsiä se pahuksen pari ja mennä tanssimaan prkl, niin ei tarttis nyt miettiä että miltähän se olisi tuntunut tanssia...!
- Ruma nörtti
puer86 kirjoitti:
Kurssin voi käydä, vaikkei itse tansseihin osallistuisikaan. Minä tein niin. No, oliko viisasta? No, ei... Olisi ollut ihan sama etsiä se pahuksen pari ja mennä tanssimaan prkl, niin ei tarttis nyt miettiä että miltähän se olisi tuntunut tanssia...!
Olen sellainen toisinajattelija, etten moiseen osallistunut. Hävetti toisten puolesta pelkkä katsominen. Pirun kallistakin vielä, frakki ja kaikki... Poikienhan ei parin saamisesta tarvitse huolehtia, minuakin pyydettiin, mutta ilmoitin etten tanssi. Jälkeenpäin mietin asiaa, mutta varmasti se pyysi vain siksi kun olin huonoista vaihtoehdoista vähiten huono ja kaikki hyvät parit oli jo varattu. Muistakaa siis varata pari ajoissa, ettette joudu pyytämään minun kaltaisiani!
Tai mitä virkaa moisella humppahetkellä edes on... ei mitään. - blackelf
Ruma nörtti kirjoitti:
Olen sellainen toisinajattelija, etten moiseen osallistunut. Hävetti toisten puolesta pelkkä katsominen. Pirun kallistakin vielä, frakki ja kaikki... Poikienhan ei parin saamisesta tarvitse huolehtia, minuakin pyydettiin, mutta ilmoitin etten tanssi. Jälkeenpäin mietin asiaa, mutta varmasti se pyysi vain siksi kun olin huonoista vaihtoehdoista vähiten huono ja kaikki hyvät parit oli jo varattu. Muistakaa siis varata pari ajoissa, ettette joudu pyytämään minun kaltaisiani!
Tai mitä virkaa moisella humppahetkellä edes on... ei mitään.Kallista tosiaan oli. Tytöille tulee vielä kalliimmaks, mutta mulle se oli sen arvoista. En ikinä unohda sitä kokemusta. Mun mielestä poikien kyllä pitäs olla ne, jotka pyytää. Mutkin pyydettiin ja se oli erittäin iloinen yllätys.
- Pavinseppo
Ruma nörtti kirjoitti:
Tai mitä virkaa moisella humppahetkellä edes on... ei mitään.maistuu vanhijen tanssit
- WiviE
kyl sen parin jostain aina löytää! ei kannata sen takia jättää väliin.se on oikeesti niin hieno kokemus ja lukion kohokohtia. nyt on ihan haikee fiilis, kun se on jo ohi! meiän luokalta osallistu kaikki ja jokaiselle löyty pari. ite tanssin samalla luokalla olevan exäni kans ja oli ihan huippukivaa!! kampaajan varasin pari kuukautta aiemmin..
- .......
itse osallistuin viime vuonna tanssikurssille. mulla oli hauskaa ja pääsin lopulta tanssimaan, vaikka parinani olikin tyttö. en saanut paria, ja kaverini suostui tanssimaan, vaikkei kurssilla ollu ollukaan. siinä sitte viikossa opeteltiin tanssit. erona tavallisiin tyttöpareihin oli se, että kaverini oli pistänyt frakin päälleen, isältään kun lainaksi sai. tyttöpari ei siis ole poissuljettu vaihtoehto. kaiken lisäksi tanssiminen kaverin kanssa oli hauskempaa ja rennompaa, kuin jos olisin tanssinut puolitutun pojan kanssa. ehottomasti kannattaa kurssille mennä, pariasia kyllä hoituu lopulta aika helposti. niin, ja kampaajan varasin vasta puoltoista viikkoa ennen tansseja, kampaajia kun ainakin hesasta löytyy vaikka muille jakaa.
haikealla mielin nyt kavereiden tansseja kattelin, mukaan olisin halunnut. - Shishi
Tanssit oli ja meni itsellä perjantaina. Päivä meni ohi hetkessä, ei sitä huomannu kun jo oli lattialla tanssahtelemassa. Älä ota turhia paineita, mäkin asennoiduin niin, et ei se mikään ihmeellinen juttu oo, vaan ns. traditio.
Meilläkin vanhojentanssit oli kurssina mikä valittiin kurssitarjottimesta kuten muutkin kurssit. Läheskään kaikki tytöt ja pojat ei osallistunu, joten se ei oo mikään pakollinen juttu, luulen ettet olis ainoo joka ei osallistu.
Jos nyt päätät mennä, varaudu rahallisesti ja ajallisesti ajoissa. Pukua kannattaa alkaa katsella jo syksyn alussa, itse hoidin homman elokuun lopussa. Puvun itse sain tosin vasta muutama päivä ennen tansseja kun se teetettiin. Kampaajan varaus olis kanssa hyvä tehdä ajoissa, mutta ei siinä niin suurta kiirettä ku puvun kanssa, riippuu tietysti taas paikkakunnasta. Ja kengistä sen verran, että pidä niitä jo muutamassa viimeisessä harjoituksessa ennen tansseja että huomaat jos ne yrittää tappaa sut. Itsellä meni vähän viimetippaan.
Parista vielä. Meillä koulussa on tyttöjä suurin osa, tyyliin 80 ja poikia 30. Monet pyysi poikia parikseen jo ennen kesäloman alkua, mulla se meni aikas myöhäseen. Pyysin itse vasta juuri ennen tanssikurssin alkua. Mulla ei oo ketään kauheen hyvää poikakaveria, joten menin vaan ja pyysin yhtä kenen tiesin olevan vielä vapaa, ei me oltu vaihdettu kun muutama sana jollain psykan kurssilla aikasemmin. Älä tee siitä suurta numeroa (paitsi jos itse haluat), niin kaikki on ihan ok. Meillä oli kaks eri tanssiryhmää missä harjoteltiin, niin monella (myös mulla) kävi niin, että pari oli just siinä toisessa ryhmässä. Harjoteltiin sit vaan toisen kanssa ja kenraaleissa vasta sen oman parin kanssa. Otti kyllä hiukan päähän, kun oli jo tottunu harjottelemaan pojan kanssa, joka ei sitten tanssinutkaan tansseissa mun kanssa. Huomautuksena vielä, että te voitte saada myös kadetteja tanssimaan jos poikia on liian vähän, ettei kato tuu tyttöpareja. Meille piti tulla, mut sit ne perus viime hetkellä, joten muutama tyttöpari tuli.
Hyvät jatkot sulle, mitä ikinä päätätkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi2504828Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak932387Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1171530Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.321940- 72904
Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu
Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N270849Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle115802Rakastin sua niin paljon ettei löydy sanoja sille tunteenpalolle mitä silloin koin
Sellaista tunnetta ei koe kuin ehkä kerran elämässä. Tuntui, että sekoaa, että menee järjiltään. Tuntui että räjähtää si33767- 38736
- 67702