Nämä "korkeasti koulutetut" hyvä vartaloiset thai ostovaimot joita nämä sosiaalisesti tai muuten vajaat äijä raasut sieltä ovat tänne suomeen hinanneet.. Misä ne on nyt töisä? Venäjän tuonti tavaraa on tullut vastaan mm terveyskeskuslääkäreissä. " korkeastikoulutettuja " thaikkuja lähinnä osa-aikaisina kerrossiivoojina ja,no yleensä siivoojina.
Tiedän thaikku muijia jotka ( häveliäitä kun ovat) eivät kehtaa mennä torille myymään marjoja kuten vietnamilaiset. Thaikut kertovat mielummin myyvänsä percettä tuntemattomille pienissä liiketiloissa.. Lattialla olevan vanhan patjan päällä. Ahkeria ovat ja homma on monille tutunpaa kun torimyynti.
Totuuksia Vol3
6
188
Vastaukset
Minä vastaan sinulle suoraan ja rehellisesti !
Ne miehet, jotka tänne Thaimaan naisen tuo, niin ne monet on kyllä aika HEI ?
Toinen tosia-asia mikä sinun pitää tajuta ja sisäistää. Suomi ei ole Thaimaalaisille
niin kovinkaan kiinnostava maa ja tämä luokitellaan Euroopan köyhimmiksi maiksi.
Kuten tämä matkaopas thaimaalainen sanoi, ei ole yhtään thaimaankielistä matka
opasta suomesta painettu eikä julkaistu.
Eurooppa tarkoittaa thaimaalaisille lähinnä saksaa ruotsia ranskaa italiaa ja tanskaa.
Ja Norja on varmasti ykkösenä. Suomi on maana minunmielestä myös aivan persee**** !
Kommunistien ja köyhien ja ruokajonojen maa, kun heität googleen talouden suomi.
Ihmisillä ei ole pukeutumista ei käytöstä ei autoja ja muutenkin vaikuttaa oikeasti
sivulliselta ja eurooppalaiselta vähän tylsältä. Tämän olen kuullut niin monen helv***
kerran, joten en edes sano olevani suomesta, häpeän. !
Pitä ajatella millaista porukkaa tällaiseen roskamaahan yleensä tulee ja se on lisäksi
vielä niin pieni määrä ja huomaa, että niiden tyttökaverit on ehkä naimisissa ruotsalaisen
kanssa ja voit arvata millaista infoa se tyttö tästä maasta saa. Mutta ne suomalaiset,
jotka on muuttanut Thaimaahan, kuten minä myös teen. Niin ne saavat luonnollisesti
ne parhaimman näköiset thaimaalaiset vaimot.
Huomaa, että suomalaisia on niin vähän ja ne on myös todella surkeita ja köyhiä.
Näit itse, että Bangkok on vastaava, kuin New York ja Thaimaan kehitys on hurjaa.- KoskaMuutatTapsa
Koska olet ajatellut muuttaa ?
Onko siis vaimo sinulle tulevaisuudenhaave ?
Jos niin kuin minulle puhut, niin kyllä minä olen siellä niin paljon ollut
ja tiedän minne olen menossa ja millaista elämää odottaa. Minulle se
on sataprosenttista, että olen joka tapauksessa kohta asumassa Thaimaassa.
Aion myös kuolla siellä ja ruumiilleni voi tehdä samoin, kuin Thaimaassa on
tapana eli polttaa. Minä olen saanut vaimosta jo ihan riittävästi ja pyrin
myös thaimaassa olemaan avosuhteessa. Tietenkin on hyvä jos sellainen
ystävyys jonkun vastakkaisen sukupuolen kanssa muodostuu.
Niin, minulla on ikää jo sen verran ja se muutto voi tapahtua hyvinkin pian.
Niin, kuin minä sanoin, että se onnen kyynel tuli jo aikoja sitten silmään ja
kyllä ihminen tietää mihin se kuuluu ja vakka kantensa valitsee.
Sä olet varmaan samaa mieltä ja muuttamassa kanssa, koska haluat tuollaisia
tietoja. Minulle elämä asioita mitä minä haluan ja olen siellä missä haluan.
Niin Pattayalla on niitä maksullisia vaimoja ja voi niitäkin ottaa ja voit toki
sinäkin jos haluat. En minä sinulle sitä pahaksi laita ja sinun asia se on.
Jos asut maaseudulla ja ihmettelet näitä asioita, niin mene kaupunkiin ja
kysy niiltä tytöiltä mitä ne tekee ja miksi ne sitä tekee. Helsingissä taitaa
olla 3 sellaista baaria, kuin Pattayalla on nämä tyttö-baarit. Mee kysymään.
Onhan noita maailma täynnä, minä kerroin, että Bangkok on sama kuin
New York USA:ssa ja Pattaya on sen esikaupunkialuetta.
Jos sä olet niiden Kelojen ja valtioiden kanssa, niin syytön minä siihen olen.- wqasdfg
Ole mieluummin vuokralla siellä Thaimaassa. Siellä lainkin mukaan vaimolle jää omaisuus jos tulee ero, ja olit ollut naimisissa.
- KolaOllinautokuski
Miksi sen patjan pitää olla vanha? Saahan niitä uusiakin.
- annatoistenkinelää
Pylperön myynti on kova bisnes enkä ole koskaan sitä paheksunut. Kolmekin asiakasta päivässä Suomessa thaihieromossa tarkoittaa peltotyöläisen kuukausipalkkaa ja työaika ja olot ovat aivan jotakin muuta kuin pellolla. Jos olisin nuori nätti köyhän perheen nainen, niin möisin persettäni välittömästi. Valkkaisin muutaman rikkaamman vakiasiakkaan ja keräisin someen vielä lauman ihailijoita sponsoroimaan.
Kaikki eivät halua, kaikista ei ole siihen, monilla on muita intressejä, jotkut eivät pääse siihen duuniin, mutta lähes kaikille kelpaisi siitä tulevat massit.
Itse en ole koskaan käynyt Suomessa thaihieromossa, enkä menekään, mutta en paheksu niitä jotka menevät. Tuette hienosti Thaimaata ja thaimaalaisia siinä samalla.
Thaimaassa olen käynyt hieromoissa jotakin 100 kertaa... Seksiä ehkä 5-6 kertaa joista vain yksi akti. Muut runksuttelua.
Moralihöpinät on kateellisten ja rumien naisten keksintöä, panettelua. Saattaa siellä joku katekismus impotenttikin nillittää vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2013011- 1202033
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611682Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1811579- 1711519
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831430- 521278
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751231- 591208
- 1191121