Kun meidän luokalla on yks kiinnostava tyttö me ollaan hallittu ja tämmöstä yms. Se on laittanu mulle kaikkee öitä ja joskus hyvää lomaa. Oon sanonu sille et tykkään siitä. Ja kysyin myös siltä että tykkääks musta? Nii se sano et en mitenkään hirveesti mut oot kiva. Ei oo seurusteltu vaan oltu vaa kavereita. Oisin otettu jos joku tyttö osaisi kertoo et käyttäytyykö tytöt näin kun ne on ihastunu?
Voisko se silti tykätä
06poika
6
113
Vastaukset
- 06poika
Voisko joku vastata
- Sabrina
En tiedä. Itse tyttönä voin kuitenkin sanoa, että mä haluaisin rauhassa enrmmän tutustua. Ja että mua pyydettäisiin elokuviin, kylään, yökylään, treffeille rannalla, tai sitten vaik piknikille.
- Lugas
Sen voi sanoo, että se sana ei ole HALLITTU, vaan halittu..yritä jaksaa.. ei se suta piittaa sen enempää.
- Sabrina
Opettele itselkin. Sillä se ei ole Suta vaan Susta siis.
- 06poika
Ok kiitos kuitenki:(
- 06poika
Ja en oo vielä ehtinyt pyytää kylään koska oon halunnu eka tietää oikeesti et tykkääks se musta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604556Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481472- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 631011