Kun meidän luokalla on yks kiinnostava tyttö me ollaan hallittu ja tämmöstä yms. Se on laittanu mulle kaikkee öitä ja joskus hyvää lomaa. Oon sanonu sille et tykkään siitä. Ja kysyin myös siltä että tykkääks musta? Nii se sano et en mitenkään hirveesti mut oot kiva. Ei oo seurusteltu vaan oltu vaa kavereita. Oisin otettu jos joku tyttö osaisi kertoo et käyttäytyykö tytöt näin kun ne on ihastunu?
Voisko se silti tykätä
06poika
6
136
Vastaukset
- 06poika
Voisko joku vastata
- Sabrina
En tiedä. Itse tyttönä voin kuitenkin sanoa, että mä haluaisin rauhassa enrmmän tutustua. Ja että mua pyydettäisiin elokuviin, kylään, yökylään, treffeille rannalla, tai sitten vaik piknikille.
- Lugas
Sen voi sanoo, että se sana ei ole HALLITTU, vaan halittu..yritä jaksaa.. ei se suta piittaa sen enempää.
- Sabrina
Opettele itselkin. Sillä se ei ole Suta vaan Susta siis.
- 06poika
Ok kiitos kuitenki:(
- 06poika
Ja en oo vielä ehtinyt pyytää kylään koska oon halunnu eka tietää oikeesti et tykkääks se musta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad741290- 43921
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584