Tässä palstalla oli Persupomon kirjoitus ja tiedättehän sen aiheen...
Siinä oli markka takaisin ja sitten oli näitä valtakunta ja suomi ja suomen valtakunta
ja sitten nämä perus kliseet EU on pissa ja Junker käy vessassa ja kaikkea
sellaista.... Tämä on niin kuin tiivistettynä se kokonaisuus.
Sitten siihen oli otettu talouden perustaksi prosentti työstä ja verosta ja sun muuta.
Mutta sitten siihen oli luiskahtanut, en tiedä mutta sen pelastuksen rakenteeksi
siinä oli sitten sanottu vierasperäinen sana ja kaikki koordinoitui sanaa Deflaatio.
Siis siinä oli se sana Deflaatio millä markkoineen ja prosentteineen hoidettiin ja
suomen pankkeineen hoidettiin suomen talous kilpailukykyiseksi euroopan vientiin.
Olen yrittänyt nyt pyytää selvitystä tästä Deflaatio kuviosta ja varmasti muutkin
ovat kiinnostuneet, vai luiskahtiko se kaiken suomi-paska mukana siihen listaan ?
Olemme kiinnostuneita tästä " Deflaatiosta "
Missä on se Persupomo tai Väyrynen ?
3
118
Vastaukset
- akkreditoitutyhjäntoimit
Kerrankin Hell Sinskajassa on hiljaista. Toivottavasti TrumpPutin ei poistu pääkaupungistamme ollenkaan.
- merkittävätapaaminen
Näytä mulle serveri, eli energiamarkkinat siellä jaettiin
Krim bolsadjaa tjubjaa - normaaaaliiin
taas on huiljaista, vaikka tapaaminen onkin jo ohi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233