En tiedä oonko tulossa hulluksi vai mitä mutta vuosi tässä asunnossa asumista takana ja vuoteen ei ole ollut hiljaista hetkeä. Yläkerrassa joku juoksee, hyppii ja hakkaa kantapäillä lattiaa jatkuvasti. Yöt pahimpia kun siihen liittyy vielä kaapinovien paiskominen, tai siltä se kuulostaa, aamuyöhön asti. Viikonloput se huutaa kuin tapettava ja töminä on hirveä. En pysty enää keskittymään mihinkään asunnossani. Mieli on maassa. Muita ääniä sieltä ei kuulu ikinä. Mitä tolle voi tehdä?
Naapuri juoksee/pomppii 24/7
4
167
Vastaukset
- Auringonmukaan
Suosittelen jos on mahdollista siirtämään sängyn pois neljään seinän vierestä vastakkaiselle seinälle pää pois seinästä. Itse joudun yksiössä tuulettamaan huoneistoa kahden tunnin välein hapen puutteen vuoksi ja siksi että tulee tukahduttava olo. Ei pysty kunnolla hengittämään kùumuuden vuoksi. En halua metelöidä mutta happea tarvitsen ja koira myös.
- Slummielämä
Hanki toinen työpaikka, tienaat rahaa, osta ok-talo.
- Etolehullu
Mulla oli samanlainen yöpomppija.Muutin pois.Heti helpotti.
- ChattingWithNeipur
Oisko entinen naapuri muuttanut sinne hän teki tuollaista. Koira pomppi ja loikki sekä järsihampailla lämpöpatteria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784