En tiedä oonko tulossa hulluksi vai mitä mutta vuosi tässä asunnossa asumista takana ja vuoteen ei ole ollut hiljaista hetkeä. Yläkerrassa joku juoksee, hyppii ja hakkaa kantapäillä lattiaa jatkuvasti. Yöt pahimpia kun siihen liittyy vielä kaapinovien paiskominen, tai siltä se kuulostaa, aamuyöhön asti. Viikonloput se huutaa kuin tapettava ja töminä on hirveä. En pysty enää keskittymään mihinkään asunnossani. Mieli on maassa. Muita ääniä sieltä ei kuulu ikinä. Mitä tolle voi tehdä?
Naapuri juoksee/pomppii 24/7
4
174
Vastaukset
- Auringonmukaan
Suosittelen jos on mahdollista siirtämään sängyn pois neljään seinän vierestä vastakkaiselle seinälle pää pois seinästä. Itse joudun yksiössä tuulettamaan huoneistoa kahden tunnin välein hapen puutteen vuoksi ja siksi että tulee tukahduttava olo. Ei pysty kunnolla hengittämään kùumuuden vuoksi. En halua metelöidä mutta happea tarvitsen ja koira myös.
- Slummielämä
Hanki toinen työpaikka, tienaat rahaa, osta ok-talo.
- Etolehullu
Mulla oli samanlainen yöpomppija.Muutin pois.Heti helpotti.
- ChattingWithNeipur
Oisko entinen naapuri muuttanut sinne hän teki tuollaista. Koira pomppi ja loikki sekä järsihampailla lämpöpatteria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224266Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692745Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932421- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421629Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5451377- 571330
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961324- 761311
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196