Osaako joku sanoa mikä ompelukone kannattaisi ostaa? Etsinnässä olisi varma laadukas kone, jonka kanssa ei tarvitsisi hermoja menettää. Koneesta pitäisi löytyä ainakin jousto-ommel, kaksoisneulalla ompelu, sen pitäisi pystyä ompelemaan joustavia kankaita ja paksujakin kohtia. Merkeistä olen ainakin Pfaffia ja Elnaa miettinyt.
Osaako joku sanoa jotain näistä malleista:
Elna eXplore 220
Elna 3210
Smarter by Pfaff 260c
Vinkkejä! Hyvä ompelukone etsinnässä!
3
1363
Vastaukset
- LMV
Onko parempia, sitä en tiedä. Itse ostin toukokuun alussa Bernina 330 koneen. en voisi tyytyväisempi olla. Toivomasi ominaisuudet löytyy. Ehkä muissakin koneissa on ominaisuus jossa voi valita jääkö neula ylös vai alas kun nostat jalan polkimelta. Itse en juurikaan antanut tälle ominaisuudelle arvoa, mutta käytössä olen huomannut miten hyvä ominaisuus se on. Kun neula jää alas (halutessa, myös ylös) kun nostan jalan polkimelta, on helppo taas asetella kangasta, eikä kangas karkaa paininjalan alta. Kuori muovia, mutta koneen runko metallia. Hyvä valo. Näppärä puolaus. Suosittelen lämpimästi.
- toinenkotiompelija
Missään nimessä elnaa en suosittele. Itse ostin pfaff smartin ja se on muuten ok. Mutta ruuveja on puolan päällä 2 ja ne on hankala avata ja sulkea. Kun putsaa konetta. Toisessa mallissa oli vain yksi. Taisi olla huqvarna ja kalliimpi. Että ottaisin sen jos ei oo niin nuukaa. Tota neula kiinni työhön toimintaa ei ole, mutta en oo osannu kaivatakaan. Peruspuolat ala tiger sopii.
- Vanhakotiompelija
Toinenkotiompelija, miksi et suosittele Elnaa, voisitko hiukan perustella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827