"Parantumaton "leikkaushaava

Siivooja53

Sappileikkaus 26.12.2016. Ompeleet pettivät lopulisesti 25.12 ja siitä lähtien haava on ollut auki tähän päivään asti. Monta sulkuyritystä keväällä - 16 ja ihonsiirrettä, epäonnistunutta sellaista, myöhemmin haavaontelo on edelleen suuri. Arpi joka tästä leikkaushaavasta jää on valtava, miltei A4 - arkin kokoinen eikä minua silputtanut plastiikkakirurgi aio korjausleikkausta tehdä koska hän korjaa syöpäpotlaiden leikkaushaavoja. lääkäri muistuttaa ennen jokaista operaatiota että tälläkin hetkellä hän voisi olla pelastamassa syöpäpotilaita mutta oli nyt armollinen ja korjaa minun vammani. Sinällään tiertysti voisimutta minun haavaontelot, parantumattomat oudot ontelot ovat 100% hänen aikaansaannostaan. Lisäksi haavapohjan alueelle ilmestyi ensin yksi ja kaksi ja kolme tyrää. Pallealihaksesta tulee läpi jotain sellaista jonka paikka on vatsaontelossa, ei sen ulkopuolella. Kun asiaa tiedustelin juuri ennen nukutuksen auvoista kivuttomuutta sanoi hän että en leikkaa tyriä, tarvitset tyrälääkärin. Ihmettelin ääneen ja sanoin että tyrithän sinä sappleikkaushaavani, mikset siis korjaa tyrimääsi haavaonteloa. En tiedä pitääkö paikkansa se että leikanneen lääkärn on annettava tehdä niin monta leikkausta että luovuttaa tai antaa jonkun toisen lääkärin hoitoon eli kuuluuko mnun antaa tuon silppurin vielä lukemattomien munausten jälkeen antaa vielä yrittää jotain elämää suurempaa vai voinko tehdä jo nyt kantelun niinettä valitusprosessi käynnistyy. Olin vasta viikon osastolla mutta mikään e muuttunut. Mitä nyt neuvoksi??!

1

232

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apuja

Potilasasiamieheen yhteys. Kyllä se siitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2331
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      27
      1085
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      932
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      105
      930
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      597
      887
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      770
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      664
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      656
    Aihe