"Parantumaton "leikkaushaava

Siivooja53

Sappileikkaus 26.12.2016. Ompeleet pettivät lopulisesti 25.12 ja siitä lähtien haava on ollut auki tähän päivään asti. Monta sulkuyritystä keväällä - 16 ja ihonsiirrettä, epäonnistunutta sellaista, myöhemmin haavaontelo on edelleen suuri. Arpi joka tästä leikkaushaavasta jää on valtava, miltei A4 - arkin kokoinen eikä minua silputtanut plastiikkakirurgi aio korjausleikkausta tehdä koska hän korjaa syöpäpotlaiden leikkaushaavoja. lääkäri muistuttaa ennen jokaista operaatiota että tälläkin hetkellä hän voisi olla pelastamassa syöpäpotilaita mutta oli nyt armollinen ja korjaa minun vammani. Sinällään tiertysti voisimutta minun haavaontelot, parantumattomat oudot ontelot ovat 100% hänen aikaansaannostaan. Lisäksi haavapohjan alueelle ilmestyi ensin yksi ja kaksi ja kolme tyrää. Pallealihaksesta tulee läpi jotain sellaista jonka paikka on vatsaontelossa, ei sen ulkopuolella. Kun asiaa tiedustelin juuri ennen nukutuksen auvoista kivuttomuutta sanoi hän että en leikkaa tyriä, tarvitset tyrälääkärin. Ihmettelin ääneen ja sanoin että tyrithän sinä sappleikkaushaavani, mikset siis korjaa tyrimääsi haavaonteloa. En tiedä pitääkö paikkansa se että leikanneen lääkärn on annettava tehdä niin monta leikkausta että luovuttaa tai antaa jonkun toisen lääkärin hoitoon eli kuuluuko mnun antaa tuon silppurin vielä lukemattomien munausten jälkeen antaa vielä yrittää jotain elämää suurempaa vai voinko tehdä jo nyt kantelun niinettä valitusprosessi käynnistyy. Olin vasta viikon osastolla mutta mikään e muuttunut. Mitä nyt neuvoksi??!

1

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apuja

Potilasasiamieheen yhteys. Kyllä se siitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      140
      7929
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      31
      3126
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      382
      2198
    4. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      284
      1760
    5. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      147
      1583
    6. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      21
      1421
    7. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1229
    8. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      15
      1228
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      137
      1152
    10. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      18
      1112
    Aihe