Haittaako helle?

sillontällöntanssija

Joko tanssijoille alkaa olla liian kuumaa?
Aurinko paahtaa lavat kuumiksi -eikä iltaisinkaan juuri viilene.

Hikeä pukkkaa -vaikkei edes tanssisi.
Saati sitten kun jotain nopeaa yrittää veivata - hikisten ihmisten seassa naama punaisena .

Itse jätän väliin kun mittari lähestyy 30 astetta-eipä tuosta juuri nauti enää näillä keleillä.

14

453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • daadirlandaada

      Eipä tuo tanssiminen niin intohimoinen harrastus ole ainakaan itselle, etteikö järjen käyttö ole sallittua. Hikipisaroita tulee vuodatettua jo muiden loma-askareiden puuhastelussa ihan riittävästi. Joten sääennusteiden perusteella tällä viikolla suunnitelmissa mennä vasta perjantaina tanssimaan. Paikankin valitsee huomioiden, onko ilmastointia, tai siis muutakin kuin se läpivetotuuletus. Eihän näillä keleillä pakko ole mennä sata lasissa, mutta toisaalta toisen ihmisen läheisyys saa kuumenemaan ihan silleen oikeastikin. Lähtöä voi myös viivästyttää hieman, niin lämpötila ehtii laskea muutaman asteen, joka tuntuu tosi paljon. Mutta kyllä se paita silti melkein heti parin kappaleen jälkeen on aika märkä.

    • nicetanssija

      Aika ällötys tanssikaverina märkäpaitainen hikoileva punakka mies ,,

      Jos on kova hikoilemaan ,niin pieniä taukoja väliin ,ja ehkä paidanvaihto illan aikana vaikkei tuo paljonkaan auta tällä ilmalla.

      Eikä ole pakko paahtaa täysillä kokoajan,, joku tolkku mukana ja pitäisi ajatella kanssatanssijoitakin

      • Deudorantti

        Deudorantti on keksitty. Mä käytän sitä.


      • kainaloonjajokapaikkaan

        Juu . pane Mummia kainaloon!

        Näin kuului takavuosien mainoslause - pätee edelleenkin - varsinkin lavatansseissa.


      • Deudorantti
        kainaloonjajokapaikkaan kirjoitti:

        Juu . pane Mummia kainaloon!

        Näin kuului takavuosien mainoslause - pätee edelleenkin - varsinkin lavatansseissa.

        Suihkukin on myös keksitty ja saippua shamppoo. On tapana käydä päivittäin suihkussa ja varsinkin ennen tansseihin menoa.


    • Oikeetanssi

      Nictanssija. Et sä tanssia olekaan oikea tanssija ei tuollaisesta kitise se kuuluu lajiin
      Katsele sieltä seinustalta vaan kun oikeat tanssii

      • samaamieltä

        joo - mikäään eioo mukavampaa kun yltäpäältä hiestämärkänä lähiotteessa tanssiva ja haiseva äijä -kuuluu lajiin


    • salaMOI

      Lauantaina vielä menetteli kun pääsin lavalle n. klo: 21.30.
      Aika väljää oli tavanomaiseen verrattuna ja kaikki mahdolliset lävet auki lavalla, isot ikkunat ja oviaukot selällään.
      Kuitenkin mahtavan hyvä porukka paikalla. Niin hyviä viejiä että en malttanut pitää taukoja kuin sen mitä ei haettu tanssimaan tai en itse ehtinyt naistentunnilla hakea.
      Paperilla kuivailua sanitettitiloissa ja hiustenkuivaajan käyttöä ja vettä omasta pullosta naamariin aina joka välissä.
      Lisää porukkaa tuli vielä minun jälkeenikin ja loppuun asti meno oli hyvä. Pihassa auton mittari näytti yöllä lähtiessäni 20 astetta ja motarilla 15.
      Nyt on varmaan kuumempaa jo mutta ensi lauantaina taas samaan mestaan. Sadekuurojakin on silloin luvassa ja salamointia, ihanaa ...
      https://www.youtube.com/watch?v=FyZSjH945zw

    • Kylmätekniikkaa

      Helteellä sellaiselle lavalle missä on tehokkaat kylmäkoneet.

      • Liiankylmää

        Minä sairastun kylmästä ilmasta. Liika ilmastointi aiheuttaa flunssaa.


    • Kaihollamuistellen

      About n. 20 v sitten mentiin Lomakouheroon Karstulaan.
      30 astetta lämmintä. Katonalushuoneisto.
      Viileää ainoastaan vesisängyssä.
      Suihkun jälkeen tannsivaatteet päälle, ei onnistunut.
      Hiki kihosi pintaan.
      Uusi suihku ja nopeasti tanssivaattet päälle ja lavalle, koska
      tanssimaan oli lähdetty, niin sitten tanssitaan lämpötilasta riippumatta.
      Yllätys yllätys.
      Lavalla oli ilmastointi, ensimmäisiä Suomessa siihen aikaan.
      Tanssi sujui kuin tanssi viileissä oloissa.
      Martti osasi myös lukea tanssijoiden toiveet ja ajatukset muutenkin .
      Ei ole sen jälkeen parempaa tanssia koettu, paitsi seuraavana iltana samassa paikassa.

    • Simmarit

      On jo lii'an kuuma tietyt hetket lavalla ;)
      Aivan sama mikä on keli jos on mahdollisuus mennä jonnekin viihteelle niin silloin mennään :-)
      Autossa on ilmastointi ja lähtiessä on käyty uimassa.
      Lavalla taas järkeillään mitä tanssitaan mitä ei ...
      ettei käy näin https://youtu.be/12AZForSjtU
      https://youtu.be/oQgs4pfdMec
      Kaikille tiedok'seksi pois punkasta, pois himasta ja elämä virtaa kehoon ja mieleen :-)
      Ihminen tarvitsee elämyksiä ja kokemuksia et jaksaa pakertaa harmaatakin arkea.
      https://youtu.be/sy8iQMkc-gs
      Helteet pukkaa ....
      https://youtu.be/VyI9HskGUno

    • Valas

      Valasrannalla tansseista suoraan järveen uimaan. Ouu jjee!!

      • kimpassakivempaakin

        Niimpä mutta sexyy haittaa ei kykene painaan kun 3 h. hieman jurppii


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe