Rahanpesusta

YritetäänAinaski

Nykyään on tarkkaaa tuo rahanpesun seuranta ja hyvä niin. Mutta silloin, kun on oma lehmä ojassa, niin se ei olekaan ihan yhtä hyvä asia. Kuinkakohan nopeasti veikkaus puuttuu, jos pelaan käteisellä noin 50e/vko pitkävetoa 1,20 kertoimia? Ja niin, että rahat menee suoraan veikkaustilille.

Pankkitilille ei voi ottaa, kun sossu/kela puuttuu. Haluan saada noin 3 000e kasaan, jotta voin sitten tehdä vähän isomman hankinnan eikä siinä vaiheessa sossu/kela mua enää haittaa, kun en aio olla sen asiakas, ku reilun vuoden.

Mutta voinkohan tällaisen hankkeen suorittaa vai puuttuuko Veikkaus touhuun? Vai pitääkö keksiä jotain muuta?

3

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PitkäKusetus

Veikaten häviät kaikki rahasi, muista se !

Veikkaus maksaa suomalaisten idioottien rahoilla isot puoluetuet !

• YritetäänAinaski

Älkääkä kysykö, että miksi se pitää noin tehdä! Minua kiinnostaa vaan, että mimmosista summista veikkaus alkaa kyseleen?

• Insinöööri

Voitin 100 € panoksella pitkävitussa 1 € laittovat sähköpostia jatkanko peliä. Minun mielestä lahjotukset riitti !

Et voi voittaa 1,2 kertoimilla, vaikkakin se tuleekin 3,26566 useammin kun kerron 2..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      99
      2055
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      288
      1866
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      325
      1688
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      1555
    5. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      31
      1177
    6. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      90
      1134
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1103
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1047
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      65
      1042
    10. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      58
      1028
    Aihe