https://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/hyvaa-syntymapaivaa-slackware-vanhin-aktiivinen-linux-jakelu-taytti-25-vuotta-6733315
Jos haluat oppia ubuntun, käytä ubuntua. Jos haluat oppia debiania, käytä debiania. Jos haluat oppia Linuxia, Käytä Slackwarea! Slackware saa mikki$puudelit hyvin pian hirttämään itsensä kun taidot ei riitä mihinkään.
hyvää syntymäpäivää
10
264
Vastaukset
- Alkaa_Yleistyä
Tämä ei ehkä kuulu ihan aiheeseen, mutta laitan kuitenkin:
http://aijaa.com/0j9Xyt
http://aijaa.com/qvlI4Z
Ovat jollain tavalla palstalle sopivia. Linkkiä ei luonnollisesti voi laittaa, mutta kuvista näkyy, mistä on kysymys. Slackware 25 vuotta?
Itse muistan käyttäneeni Slackwarea jo yli 30 vuotta sitten. Se toimi hyvin intranet-serverin alustana 386-koneessa.- on-se-25-v
https://en.wikipedia.org/wiki/Slackware
Tuolla kerrotaan kyllä version 1.00 julkaisuajankohdaksi 1993. - uskoppa
dalli kirjoitti:
..vai olisiko siitä sittenkin vain 25 v..
Uskoako painettua sanaa vai omaa muistiaan.painettua sanaa. 30 vuotta sitten oli vuosi 1988 ja ensimmäinen Linux-kerneli julkaistiin vuonna 1991.
Vuonna 1997 Linux-käyttöni alkoi Slackwaresta. Linuxissa pysytään edelleen, mutta Slackware vaihtui ensin Redhatiin ja monien mutkien jälkeen olen kriittinen Ubuntu-käyttäjä (Ubuntunkin saa toimimaan pienellä säädollä :-) )
Summa summaarum. Vaikka Slackwaren kanssa kärvisteltiin, hetkeäkään ei ole tullut mieleen vaihtaa takaisin Microsoftin järjestelmien käyttäjäksi.- millainen_pitäisi
"Slackware saa mikki$puudelit hyvin pian hirttämään itsensä kun taidot ei riitä mihinkään."
Pitääkö käyttöjärjestelmän mielestäsi olla mahdollisimman hankala vai mahdollisimman helppo oppia ja käyttää?
Kysymykseni ei nyt liity mihinkään tiettyyn käyttöjärjestelmään, olipa sen käyttöliittymä graafinen tai tyyppiä terminaali.- harrastelijavirnistys
Homma on vähän niin kuin vuorikiipeily, ensin kiipeillään pienille mäennyppylöille.
- jdhshyuagghf
Graafiseen käyttöliittymään ei voida ympätä kaikkia mahdollisia käskyjä.
Siitäpä syystä MS:kin kehittelee omaa terminaaliaan. - eikö_ollut_terminaali
jdhshyuagghf kirjoitti:
Graafiseen käyttöliittymään ei voida ympätä kaikkia mahdollisia käskyjä.
Siitäpä syystä MS:kin kehittelee omaa terminaaliaan.Mikä se DOS-ikkuna sitten oli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131043
- 103977
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29580Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481