naiset oletko oma aloitteinen

oletko.omaaloitteinen

niin siivoatko sisältä ja peset ulkoa miehen auton oma aloitteisesti vai täytyykö miehen sanoa jopa määrätä ja jos mies tulee luoksesi tai suhteessa polttaa tupakin olohuoneessa niin tuotko ihan itse tuhkakupin ja tupakki askin ja pussaat miestä ja kysyt haluatko kahvit ja seksiä ja tuot ne alastomana vai joutuuko mies sanomaan tuhkis tänne tai määräämään tuo tuhkis ja äkkiä ja keitäs ilkosilasi kahvit

32

342

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihavihatipunen

Vaikutat melko sovinistilta.

Joo ja mun kämpässä ei todellakaan polteta sisällä!

• oletko.määräilijä

on se kämppä tulevan miehesikin tai miehesi koti myöskin mutta toivottavasti vaadit että saat pestä auton sisältä

• lihavihatipunen
        oletko.määräilijä kirjoitti:

on se kämppä tulevan miehesikin tai miehesi koti myöskin mutta toivottavasti vaadit että saat pestä auton sisältä

A) asun yksin enkä ole muuttamassa kenenkään kanssa

B) miehellä ei edes tarvitse olla autoa

C) MUN ASUNNOSSA EI POLTETA SISÄLLÄ

• sanomista

no e.

• tekisit.nyt

miksi et tee ja miksi täytyy olla vastarannan kiiski

• entodellakaan

haha, jopa vitsin murjaisit

• kysy.onko.tulta

mitäs.vitsiä tuossa nyt oli taitaisit olla aika ikävä vaimo

• Mökinhupakko

Tuot noin.. Nuo eivät kuulu hyviin tapoihin, törkykasoja en ole aikonut treffailla ikinä.

Täällä on vieraille pöytä koreana autom. mutta jotain autoa pestä? Sauna voisi olla lämmin jos ois kumppani.. turvallista maaperää alkuaikoihinkin olla ilkosillaan, ilman paineita.
      Syöpäkääryleitä ei mun mökissä sisällä poltella!

Luudalla häätisin tuollaisen pois. :D

Kun luen noit naistenpalstoja, ryhmiä somessa niin voin vain myhäillä ettei onneksi yhtäkään törkyturpa/jännämiestä ole elämässäni vieraillut. Niitä selvästi on olemassa, ei vain tämän palstan jutuissa. Sääli..

• vieraille.kyllä.kahvia

aika ikävä ihminen heti luudalla hakataan ja tosi ikävää vieraille kyllä pöytä koreana mutta ei omalle miehelle keitetä edes kahvia ja kyllä kuuluu hyviin tapoihin jos oman autonsa pesee eli pesisit myös omaa autoasi eli yhteinen on ja yhdessä sillä kuljette mutta hienoa että saunan lämmität ja kyllä seksillä sinua kiitetään

• Kuhakysyn

Mites sun vaimosi toimii noissa tilanteissa 🤔

• sinkku.olen

ei nyt puhuta mitä muut naiset tekisi vaan oletko sinä oma aloitteinen eli mitä sinä tekisit

• niin siivoatko sisältä ja peset ulkoa miehen auton oma aloitteisesti vai täytyykö miehen sanoa jopa määrätä? ja jos mies tulee luoksesi tai suhteessa polttaa tupakin olohuoneessa, niin tuotko ihan itse tuhkakupin ja tupakki askin ja pussaat miestä? ja kysyt haluatko kahvit ja seksiä ja tuot ne alastomana vai joutuuko mies sanomaan tuhkis tänne? tai määräämään tuo tuhkis ja äkkiä ja keitäs ilkosilasi kahvit?

- Mä pesen meidän autot aina, sisältä ja ulkoa. Mies ei pese eikä siivoa niitä koskaan. Ei edes kerran vuodessa. Joten joo, aika aloitteellinen taidan olla.

Meillä ei polta tupakkaa kumpikaan. ja silloin kun seurustelin viimeksi tupakoivan miehen kanssa, se kyllä huolehti itse tupakoistaan ja tuhkistaan. Pussasin kumminkin aloitteellisesti monet kerrat. Joissain suhteissa lähes vain minä olen ollut aloitteellinen. Mies passiivinen vastaanottaja.

Komentelu on huono juttu, ei toimi mun kanssa.

• Nii ja ne kahvit, tossahan ne on keitettynä vaan ei herraa näytä kahvi kiinnostavan. Ja minä EN ole alasti. Vasta suihkussa sitten seuraavan kerran...

• vaimo.materiaalia
        LadyZorro kirjoitti:

Nii ja ne kahvit, tossahan ne on keitettynä vaan ei herraa näytä kahvi kiinnostavan. Ja minä EN ole alasti. Vasta suihkussa sitten seuraavan kerran...

muuten hyvä mutta alastomana saisit olla useammin ja seksiä kysyä usein mutta olisi kiva että tupakoista myös huolehtisit

• vaimo.materiaalia kirjoitti:

muuten hyvä mutta alastomana saisit olla useammin ja seksiä kysyä usein mutta olisi kiva että tupakoista myös huolehtisit

Pitää miettiä vähän lapsienkin silmiä, ei kehtaa perssilmä paljaana keikkua päivät pitkät kotona. :)

Meillä ei kumpikaan polta tupakkaa, ei siis ole tupakkaa koko talossa. Ei edes tuhkakuppia. Mut nyt kaupungille. Morienttes!

• sinkkuina.pysytte

kun lukee vastauksia niin ei ihme että ovat sinkkuja ja en ole koskaan kuullut tai nähnyt että mies pesisi auton tai ei saa polttaa kotonaan tupakkaa ja eikä edes kahvia keitetä ei suukkoja saisi seksistä puhumattakaan niin etkö halua että miehelläsi on kaikki hyvin

• Kun taas luen kysymyksen, en ihmettele, että on sinänsä kunnollisia miehiä, jotka eivät saa elämänkumppania millään.

Asunnossa sisällä polttaminen on jotain sellaista sikailua ja white trash touhua, että olen arvellut, että sitä tekevät vain pahimmat rappioalkoholistit ja narkkarit.

Asuntoon ja kaikkeen asunnossa olevaan pinttyy niin hirvittävä haju, että itse en voisi ainakaan sellaista sietää, vaikka kumppani olisi muuten maailman mahtavin ihminen. Toisaalta jos tyyppi polttaa asunnossa, on jo lähtökohtaisesti päässä jotain vikaa.

• jestas-sentään
        Yogamies kirjoitti:

Kun taas luen kysymyksen, en ihmettele, että on sinänsä kunnollisia miehiä, jotka eivät saa elämänkumppania millään.

Asunnossa sisällä polttaminen on jotain sellaista sikailua ja white trash touhua, että olen arvellut, että sitä tekevät vain pahimmat rappioalkoholistit ja narkkarit.

Asuntoon ja kaikkeen asunnossa olevaan pinttyy niin hirvittävä haju, että itse en voisi ainakaan sellaista sietää, vaikka kumppani olisi muuten maailman mahtavin ihminen. Toisaalta jos tyyppi polttaa asunnossa, on jo lähtökohtaisesti päässä jotain vikaa.

Täydellisesti olen kanssasi samaa mieltä!
        En minäkään tiennyt, että vielä nykyäänkin on olemassa sellaisia ihmisiä, jotka ilkeävät oman kotinsa pilata TUPAKOIMALLA SISÄLLÄ! Ei pysty ymmärtämään tuollaisia törkymöykkyjä.

• enole

En ole.

• tokmanninlippis

Olipa tyhjänpäiväinen ketju.

• vttuilujatkuu

Välimerkitön mies on lomatuulella

• trollikka

Saattaisinpa pestä ja siivota auton sisältä ja ulkoa ihan omasta aloitteestani, mutt ei mua kyllä määräillen siihen saada. Peskööt herra itse oman kulkuvälineensä, tai pesettäkööt sen muualla.
      Takuu varmasti mun asunnossani ei sisällä poltella, tapetit ja verhotkin haisis tupakille pian, ja en minä halua olla passiivinen tupakoitsija jos mies polttaa. Polttakoot ulkona...vaikka ulkorappusilla, siinä sadekatoksen alla voi vaikka sateella tuprutella, tuhkakupin hankkisin portaille.

En mä halua tupakille maistuvaa ja haisevaa miestä pussailla! Vois hän vaikka kupillisen kahvia juoda ja methoolikarkia ehkä pureskella tai purukumia... ennenkuin mua pussailemaan ryhtyy! Hyi hitto.
      Kyllä ois parempi lopettaa kokonaan noin huono ja epäterveellinen tapa, taloudellisestin mies siinä voittaisi... selvää rahaahan hän tuossa paheessaan menettää... ja terveytensäkin ennenpitkään.

Kahvit voi pyytää... ja mun kanssani jos asuisi... kyllä hän ne voi omatoimisesti itsekin keittää.
      Se mitä mulla on päälläni, on mun oma asiani... ja siitä päätän vain minä itse!
      Summa summarum... kyseinen öykäri äijä ei mun kassani menestyisi, ei ole mitään mahiksia mun komenteluun. Eli ei taatusti ole mun mies. Ei yksi tai muutama pieni pahe miestä vielä pilaa, mutt koko kavalkaadi pienempiä sekä suurempia paheita -> ulos ajaisin retaleen, jos joskus edes moiseen olisin erehtynyt!

• vai.on.öykkäri

oletko joku pirttihirmu ja onko se joku öykkäri jos kahvit haluaa juoda kanssasi tai nähdä sinut alasti ja sekstailla kanssasi

• trollikka
        vai.on.öykkäri kirjoitti:

oletko joku pirttihirmu ja onko se joku öykkäri jos kahvit haluaa juoda kanssasi tai nähdä sinut alasti ja sekstailla kanssasi

Pirttihirmu? Miten niin? Kai mä nyt kotonani voin päättää, savuttaako joku mun asunnossani vai ei?
        Enkä mä ole vastannut kuin aloituksessa mainitsemisiin asioihin... öykäröivälle!
        Nyt kysymyksesi loppu onkin jo silotellumpi versio... pehmeämpi ja ehkä niin paemmin toteutettavissa oleva... kenties? Mulle vaan ei isotella turhan tähden.

• Totuus-

Kyl naisen on tehtävä mitä jännämies käskee.

• trollikka

Ittelleskö sä tuota uskottelet? Ei kuule kaikki karkit aina mene tasan.
        Minä en ole... enkä tule olemaan kenenkään oikkujen täyttäntöön panija... ja olen NAINEN.

• Totuus-
        trollikka kirjoitti:

Ittelleskö sä tuota uskottelet? Ei kuule kaikki karkit aina mene tasan.
        Minä en ole... enkä tule olemaan kenenkään oikkujen täyttäntöön panija... ja olen NAINEN.

No mutta et voi valita, jännämies suuttuu jollet tee kuten käskee.

• Ikisinkkunainen
        Totuus- kirjoitti:

No mutta et voi valita, jännämies suuttuu jollet tee kuten käskee.

Eli kaikki miehet on jännämiehiä koska ei voi valita.
        Sinkkuus jatkukoon.

• 4387

Vihjailet aloittajan olevan jännämies (itsestään hän selvästi tuossa aloituksessaan puhuu).

• trollikka
        4387 kirjoitti:

Vihjailet aloittajan olevan jännämies (itsestään hän selvästi tuossa aloituksessaan puhuu).

Helpoako tuon on täällä pullistella! Kotona voi olla tosi kipakka riivinrauta, joka juoksuttaa ukkoa kuin supparia... passauttaen itselleen sitä sun tätä.
        On niitäkin tullut nähtyä... Vihtoreita, joita Klaarat komentalevat... Sääliksi käy sitä alistuvaa, oli kumpaa sukupuolta tahtonsa. Mutt ihan oikeessa Nuuskamuikkune kun sanoo ett kummastakin sukupuolesta löytyy ne samanmoiset ääripäät!

Pitää aloittaa työt ja lopettaa palstailu... teen iltavuoroa tänään.

• 4387
        trollikka kirjoitti:

Helpoako tuon on täällä pullistella! Kotona voi olla tosi kipakka riivinrauta, joka juoksuttaa ukkoa kuin supparia... passauttaen itselleen sitä sun tätä.
        On niitäkin tullut nähtyä... Vihtoreita, joita Klaarat komentalevat... Sääliksi käy sitä alistuvaa, oli kumpaa sukupuolta tahtonsa. Mutt ihan oikeessa Nuuskamuikkune kun sanoo ett kummastakin sukupuolesta löytyy ne samanmoiset ääripäät!

Pitää aloittaa työt ja lopettaa palstailu... teen iltavuoroa tänään.

Tuollako tyypillä olis emäntä? Kuka hullu siitä huolis?

• Naiset

Naisetnaiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      24
      2385
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      113
      2001
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1637
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1503
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1447
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1045
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      976
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      935
    9. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      929
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      927
    Aihe