Mistä voisin löytää?
Kuinka löytää tyttöystävä? (13 Vuotiaana)
TyttöYstävä13Vuotiaana
4
190
Vastaukset
- MäOonCool
Moi, etin juuri mun 2 siskolle eli toiselle meistä kolmosista, eli yhdelle ppikakaverii. Ja haluisin järjestää sille salaa treffit. Mis asut? Voidaaks sopii huomen vai jossai vaiheessa jos asut lähél päi?
- Ddwinsf
Yllädys meni jo pidalle ku se lugi jo don
- TyttöYstävä13Vuotiaana2
Asun oulussa.
- MäOonCool
TyttöYstävä13Vuotiaana2 kirjoitti:
Asun oulussa.
No ok, asut aika kaukana. Ja haloo siis sulle, siis tolle toiselle. Se sano itte et haluu mun järjestävän meidän toisen siskon kanssa yhdessä jonkun kivan ja siistin yllätyksen ennen aamua. Sillä me toisen siskon kans lähdetää hetkeks aikaa asuu tädin luo new yorkiin. Et sillee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604506Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352069Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1591445- 1641426
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481412Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2521201Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1691103- 2021099
- 801017
- 61968