Mistä Lahdessa kannattaa nykyään tilata taksi? Kuljin äsken 3 km, tilasin kyydin Lahden Aluetaksista ja hinta 17e, ei mielestäni kohtuullista.
Lahden taksit
27
7467
Vastaukset
- MassiPäällikkö
Kävele, jos fyrkat loppuu. Minä ajan taksilla joka päivä.
- Enoap
Taas juu tätä ajattelukantaa. Olisi minullakin vara ajaa taksilla vaikka jokapäivä, mutta ei se poista sitä tosiasiaa että 17€ on tuosta matkasta kohtuutun veloitus.
- MassiPäällikkö
Enoap kirjoitti:
Taas juu tätä ajattelukantaa. Olisi minullakin vara ajaa taksilla vaikka jokapäivä, mutta ei se poista sitä tosiasiaa että 17€ on tuosta matkasta kohtuutun veloitus.
Olipas typerä vastaus.
- Uusilaki
Aiemmin on vaadittu Raksilaan muutosta, pois hintasäännöstely ja luoakiintiöt.
Nauti nyt uudesta ja vapaasta kilpailusta. - Ilmakka
Varroos vielä muutama hetki, niin autoja ilmaantuu ajoon ja huokealla. Uusia lupia ei saada ulos. Nykyinen monopolitakxijärjestelmä lakaistaan sivuun kuin kelakyyditykset, jotka hoitaa HKI autot.
Mutta, kyllä monopolikyyditystä kestikin. Lentäminen, bussit ja kuljetustoiminta osalta monopolit purettiin aikapäiviä sitten.- näintälläkertaa
Kiva kun hinnat taas pomssahti, mutta niin siinä käy kun hinnoilla kilpaillaan.
- Mikko-40
Soittaisitte naapurin hakee. Meidän naapuri hakee 10€
- Rokkapilikeijo
Onpa kiva naapuri. Meidän naapuri ei pyydä mitään, koska "vuoroviikoin" heitetään toisiamme.
- muskeliyräys
mun naapuri vetää mua käteen 10 eurolla.
- Rokkapilikeijo
muskeliyräys kirjoitti:
mun naapuri vetää mua käteen 10 eurolla.
Onpa kiva naapuri. Meidän naapuri ei pyydä mitään, koska "vuoroviikoin" vedellään toisiamme.
- Anonyymi
Rokkapilikeijo kirjoitti:
Onpa kiva naapuri. Meidän naapuri ei pyydä mitään, koska "vuoroviikoin" vedellään toisiamme.
Imuako myös`??
- levypyöräFI
Kohta kuljetus hoituu 2€/km ilman muita maksuja, kunhan saan luvan. Tiedottelen sitten lisää kuten mihin numeroon kannattaa soittaa.
- mitämaksaa
Nythän taksa on 1,60e/km( 1-2 henk.) perusmaksu 5,90 arkisin klo.6-20.00
lauantaina klo.6-16.00 1,55e( 1-2henk) 5,90e
muina aikoina , perusmaksu 9,00e 1,55 (1-2 henk.)- Ilmakka
Jännä juttu kaupassa tavarat yms maksaa saman verta osti päivällä, yöllä tai illalla. Monopolitaxit ruuvasi monopoliajalla itelleen oikean tuloautomaatin. Taxirosvojen logiigalla kaupan ja ravintelien hinnat olisi ilalla ja viikonloppuna tuntuvasti kalliinpia. Olen oikeintyytyväinen ministeri Bernerin ajamaan muutoseen.
- Muskelijyräys
Ilmakka kirjoitti:
Jännä juttu kaupassa tavarat yms maksaa saman verta osti päivällä, yöllä tai illalla. Monopolitaxit ruuvasi monopoliajalla itelleen oikean tuloautomaatin. Taxirosvojen logiigalla kaupan ja ravintelien hinnat olisi ilalla ja viikonloppuna tuntuvasti kalliinpia. Olen oikeintyytyväinen ministeri Bernerin ajamaan muutoseen.
Lopeta se ininä luppakorva. Berner on vanha haiseva lortto.
- eiwattu
Ilmakka kirjoitti:
Kumma kyllä ulkona syöminen on viikonloppuna kalliimpaa kuin viikolla. Haluavatko ihmiset todella korvauksen tekemästään työstä? Ehdottomasti on otettava lisää työhaluisia Afrikasta ym. hyvistä maista.
- Tenunenä
eiwattu kirjoitti:
Kumma kyllä ulkona syöminen on viikonloppuna kalliimpaa kuin viikolla. Haluavatko ihmiset todella korvauksen tekemästään työstä? Ehdottomasti on otettava lisää työhaluisia Afrikasta ym. hyvistä maista.
Jännä juttu. Ryyppääminen on myös kalliimpaa viikonloppuisin kuin viikolla.
- Anonyymi
Miksi noi taksikuskit tuijottaa ku suolapatsaat tuolla keskustassa?
- Anonyymi
Inter taksi on kaikista halvin lahes
- Anonyymi
Viesti poistettu kun kehuin Lahden aluetaxia ainoana oikeana taxina? Kyllä vähän ihmetyttää tämä Suomen sananvapaus. No...intertaxilla en kaikesta huolimatta aja, maksakoon vaikka vähemmän, tai olkoon ilmaista.
- Anonyymi
Ei kannata mennä sellaisen taksiin jota pussihousu ajaa. Niillä muitakin sivubisneksiä ja kusettaa aina kun pystyvät.
- Anonyymi
pimeä taksi iso kokoinen nainen.asemantausta.
- Anonyymi
se on sopenkorvesta
- Anonyymi
Iso lihava mies jolla ruskeat hiukset. Huonokäytöksinenn ja paha suustaan käy hitaalla. En käytä hänen taksiaan enää ikinä
- Anonyymi
Tilasin Cabo taksin. Niillä on cabo matkustaja sovellus minkä voi ladata. Kolmen kilsan reissu oli jotain 7€.
- Anonyymi
Lahen Taksin asiakaspalvelun taso aivan omaa luokkaansa. Lahden alueen paras taksipalvelu, aina ei kannata valita halvinta vaihtoehtoa.
- Anonyymi
https://lahentaksi.fi , jos tarvitset Lahden taksin, tilaa paikallinen ja luotettava Lahen Taksi!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417034
- 323958
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402068