Lahden taksit

Etptep

Mistä Lahdessa kannattaa nykyään tilata taksi? Kuljin äsken 3 km, tilasin kyydin Lahden Aluetaksista ja hinta 17e, ei mielestäni kohtuullista.

27

6453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MassiPäällikkö

      Kävele, jos fyrkat loppuu. Minä ajan taksilla joka päivä.

      • Enoap

        Taas juu tätä ajattelukantaa. Olisi minullakin vara ajaa taksilla vaikka jokapäivä, mutta ei se poista sitä tosiasiaa että 17€ on tuosta matkasta kohtuutun veloitus.


      • MassiPäällikkö
        Enoap kirjoitti:

        Taas juu tätä ajattelukantaa. Olisi minullakin vara ajaa taksilla vaikka jokapäivä, mutta ei se poista sitä tosiasiaa että 17€ on tuosta matkasta kohtuutun veloitus.

        Olipas typerä vastaus.


    • Uusilaki

      Aiemmin on vaadittu Raksilaan muutosta, pois hintasäännöstely ja luoakiintiöt.
      Nauti nyt uudesta ja vapaasta kilpailusta.

    • Ilmakka

      Varroos vielä muutama hetki, niin autoja ilmaantuu ajoon ja huokealla. Uusia lupia ei saada ulos. Nykyinen monopolitakxijärjestelmä lakaistaan sivuun kuin kelakyyditykset, jotka hoitaa HKI autot.

      Mutta, kyllä monopolikyyditystä kestikin. Lentäminen, bussit ja kuljetustoiminta osalta monopolit purettiin aikapäiviä sitten.

      • näintälläkertaa

        Kiva kun hinnat taas pomssahti, mutta niin siinä käy kun hinnoilla kilpaillaan.


    • Mikko-40

      Soittaisitte naapurin hakee. Meidän naapuri hakee 10€

      • Rokkapilikeijo

        Onpa kiva naapuri. Meidän naapuri ei pyydä mitään, koska "vuoroviikoin" heitetään toisiamme.


      • muskeliyräys

        mun naapuri vetää mua käteen 10 eurolla.


      • Rokkapilikeijo
        muskeliyräys kirjoitti:

        mun naapuri vetää mua käteen 10 eurolla.

        Onpa kiva naapuri. Meidän naapuri ei pyydä mitään, koska "vuoroviikoin" vedellään toisiamme.


      • Anonyymi
        Rokkapilikeijo kirjoitti:

        Onpa kiva naapuri. Meidän naapuri ei pyydä mitään, koska "vuoroviikoin" vedellään toisiamme.

        Imuako myös`??


    • levypyöräFI

      Kohta kuljetus hoituu 2€/km ilman muita maksuja, kunhan saan luvan. Tiedottelen sitten lisää kuten mihin numeroon kannattaa soittaa.

    • mitämaksaa

      Nythän taksa on 1,60e/km( 1-2 henk.) perusmaksu 5,90 arkisin klo.6-20.00
      lauantaina klo.6-16.00 1,55e( 1-2henk) 5,90e
      muina aikoina , perusmaksu 9,00e 1,55 (1-2 henk.)

      • Ilmakka

        Jännä juttu kaupassa tavarat yms maksaa saman verta osti päivällä, yöllä tai illalla. Monopolitaxit ruuvasi monopoliajalla itelleen oikean tuloautomaatin. Taxirosvojen logiigalla kaupan ja ravintelien hinnat olisi ilalla ja viikonloppuna tuntuvasti kalliinpia. Olen oikeintyytyväinen ministeri Bernerin ajamaan muutoseen.


      • Muskelijyräys
        Ilmakka kirjoitti:

        Jännä juttu kaupassa tavarat yms maksaa saman verta osti päivällä, yöllä tai illalla. Monopolitaxit ruuvasi monopoliajalla itelleen oikean tuloautomaatin. Taxirosvojen logiigalla kaupan ja ravintelien hinnat olisi ilalla ja viikonloppuna tuntuvasti kalliinpia. Olen oikeintyytyväinen ministeri Bernerin ajamaan muutoseen.

        Lopeta se ininä luppakorva. Berner on vanha haiseva lortto.


      • eiwattu
        Ilmakka kirjoitti:

        Jännä juttu kaupassa tavarat yms maksaa saman verta osti päivällä, yöllä tai illalla. Monopolitaxit ruuvasi monopoliajalla itelleen oikean tuloautomaatin. Taxirosvojen logiigalla kaupan ja ravintelien hinnat olisi ilalla ja viikonloppuna tuntuvasti kalliinpia. Olen oikeintyytyväinen ministeri Bernerin ajamaan muutoseen.

        Kumma kyllä ulkona syöminen on viikonloppuna kalliimpaa kuin viikolla. Haluavatko ihmiset todella korvauksen tekemästään työstä? Ehdottomasti on otettava lisää työhaluisia Afrikasta ym. hyvistä maista.


      • Tenunenä
        eiwattu kirjoitti:

        Kumma kyllä ulkona syöminen on viikonloppuna kalliimpaa kuin viikolla. Haluavatko ihmiset todella korvauksen tekemästään työstä? Ehdottomasti on otettava lisää työhaluisia Afrikasta ym. hyvistä maista.

        Jännä juttu. Ryyppääminen on myös kalliimpaa viikonloppuisin kuin viikolla.


    • Anonyymi

      Miksi noi taksikuskit tuijottaa ku suolapatsaat tuolla keskustassa?

    • Anonyymi

      Inter taksi on kaikista halvin lahes

    • Anonyymi

      Viesti poistettu kun kehuin Lahden aluetaxia ainoana oikeana taxina? Kyllä vähän ihmetyttää tämä Suomen sananvapaus. No...intertaxilla en kaikesta huolimatta aja, maksakoon vaikka vähemmän, tai olkoon ilmaista.

    • Anonyymi

      Ei kannata mennä sellaisen taksiin jota pussihousu ajaa. Niillä muitakin sivubisneksiä ja kusettaa aina kun pystyvät.

    • Anonyymi

      pimeä taksi iso kokoinen nainen.asemantausta.

      • Anonyymi

        se on sopenkorvesta


    • Anonyymi

      Iso lihava mies jolla ruskeat hiukset. Huonokäytöksinenn ja paha suustaan käy hitaalla. En käytä hänen taksiaan enää ikinä

    • Anonyymi

      Tilasin Cabo taksin. Niillä on cabo matkustaja sovellus minkä voi ladata. Kolmen kilsan reissu oli jotain 7€.

    • Anonyymi

      Lahen Taksin asiakaspalvelun taso aivan omaa luokkaansa. Lahden alueen paras taksipalvelu, aina ei kannata valita halvinta vaihtoehtoa.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe