KÄSITYÖ !!!!! :((

twisted_little_star

Niin mä oon aivan surkee käsitöissä... Mun kurssinumero oli 7 ja saan varmaanki 5 tai 6 seuraavaan todistukseen....Miten vois olla parempi käsitöissä?? Ja meijän käsityö opettajakin on ihan ?!"#¤%&*
Voiks käsityön takia jäädä luokalle jos kaikkien muitten aineitten keskiarvo on 10?

Kiitoksia etukäteen ^-^

14

1823

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 64r69ir6ii

      voi vittu sä oot naiivi

    • jolla on...

      paska opettaja joka vittuilee joka asiasta..

    • joku vain.....

      et voi jäädä luokalle jos oot siellä tunnilla ja yrität tehä mitä käsketään... itse oon ihan ok käsitöissä mutta numero minulla on 6, kun opettaja on täys paska...

    • tiina

      Mäkin olin huono käsitöissä, vaikka numero olikin peräti 8. Meillä olikin ihan ok opettaja, silti vihasin kässää kaikista eniten. Vieläkin kauhulla muistelen paitapuseron väkertämistä... painajainen! Kaikki ei oo hyviä kaikessa, mutta et varmasti jää luokalle tuon takia. Sisulla vaan pinnistelet tunnit läpi, ajattele vaikka että peruskoulun jälkeen sun ei tarvii ajatellakaan mitään käsityöhön viittaavaa.

      Tunnusta vaan reippaasti et tää ei oo sun juttu ja pyydä apua. Ei oo mikään häpeä jos ei osaa. Omasta puolestani voin sanoa, et uusia asioita on vaikea oppia jos ei yhtään kiinnosta. Mua ei todellakaan kiinnostanu kässä, sen takia se oli hyvin vastenmielistä. Teet niin hyvin kun osaat, enempää ei kukaan voi vaatia!

    • käsityö

      mulla on 2 työtä vaihees kkäsityössä eli jäänkö luokalleni?? ne on vaan vähä kesken

      • Ei vittu sä oot n00b

        Voi vittu et sä voi jäädä luokalles, jos sul on 2 työtä kesken ja varsinkin, jos ne on vähän kesken. Mä en edes tehny 8. luokalla mitään työtä kässäs! Vitun n00b!


    • awope

      Mä oon aina ollut ihan paska kässässä. Se on mun toisiks surkein aine, surkein on matikka. En ikinä saanut tehtyä kunnolla mitään, jälki oli kaikkea muuta kuin huolellista ja vihasin käsityötä.

      Oon kuitenkin hirveen onnekas, tai olin, koska mun kässä loppu viime vuonna, koska mulla oli maailman ihanin ja paras opettaja. Se anto mun olla rauhassa se mikä olin, eikä vittuillut mun karmeista tekeleistä. Kässä hyppelehti kutosen ja kasin välissä, päättötokariin ysillä tuli kuitenki 8.
      Nyt mulla ei ole kyllä ikävä käsitöitä, mutta opettajaa ja niitä rentouttavia, vapauttavia ja hauskoja TUNTEJA on.

      • lollipoppphygjf

        Mun kässän työt menee aina niin perseelleen :D
        Vihaan kässää,en osaa kässää .__.


      • Pomjjnnvggg
        lollipoppphygjf kirjoitti:

        Mun kässän työt menee aina niin perseelleen :D
        Vihaan kässää,en osaa kässää .__.

        Itse olen hyvä kässässä mutta säälin niitä ketkä ei osaa sillä meiän ope on tosi ilkee niille. Sit ne pyytää ain apuu multa ennenkun menee sen open luo. Surullista :(


    • Jeeeeee

      Mäki vihaan käsitöitä. Onneksi ne loppuvat kohta... Kässänumero on AINA ollut seiska. Ja luultavasti on seuraavassa todistuksessakin. Väkisin puurtamista, kamalaa... Ainoa hyvä puoli on se, että saa jutella vapaasti. :)

    • ggfgf

      Siis 3h kässää ON AIVAN LIIAN LIIKAA. Meil on 3h viikos kässää.

    • jksjd

      Arvoisa twisted_little-star, onko sun kaikkien aineiden keskiarvo OIKEESTI 10??????????????? Vastaa pian!

      • -moi--

        Mun numero on kässässä aina ollu 8. Haluisin saada ysin. Kässä on kiva aine, jos opettaja ei oo ihan joku ¤¤&%7? Meillä kässää on nyt 3h viikos.


    • Anonyymi

      Tämä saanto vaade suljetun kautta vasenkäden virkkaus näyttö psykiatri Haapajärvi , Nivala,vielä nämä villslangan perässä juoksee ja hakee kuin omaansa kun ei sen vertaa psykiatrian porukka välitä että ei varastettaisi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe