Netti täynä ohjeita, mutta kysyn nyt vielä teiltä. Kiitos etukäteen vastauksista.
Koirani on n. 5kg painava, normaalipainoinen. Liikunta vähäistä/normaali.
Herkkämahainen ja kärsii usein kovasta närästyksestä. Tuohon närästykseenki otan vinkkejä vastaan. Ell ollaan käyty sen oireen vuoksi.
Eli paljon lihaa? Mitä vitamiineja ois hyvä olla? kasvikset? marjat?luut (lisää närästystä?? ) ? Kananmuna?
Miten aloitan raakaruokinan?
3
188
Vastaukset
- racci
Miten tiedät että koiraa närästää?
Jos koira on herkkämahainen ja närästää, niin kannattaisi koittaa selvittää, löytyykö syy ja mikä. Mitä ell on sanonut?
Jos koira on todella herkkävatsainen, ja selkeästi taipuvainen lisäksi närästykseen, niin en kyllä lähtisi puhtaalla raakaruualla ruokkimaan. Närästyksen kanssa siis olisi varsinkin tärkeä koittaa selvittää tarkoin syy ja mikä sopii ja mikä ei myös siis ruuan kanssa.
Jos kuitenkin siis sille linjalle lähtee, siis kokonaan, niin kannattaisi sitten ihan yksi kerrallaan koittaa aineksia ja katsoa miten käy.
Jos koira ei ole koskaan syönyt luita, niin kannattaa tarkoin sitten seurata, että "osaa" syödä ne kunnolla ja myöskin tarkastuttaa, että ne hampaat on hyvässä kunnossa. Joillakin kääpiöroduilla kun tuossa iässä saattaa jo olla ongelmaa. Ettei koira sitten jätä pureksimatta kunnolla, josta seuraa ongelmia.- hänhänhänhänhän
Koira kuulostaa jokseenkin flegmaattiselta. "Vähäinen/normaali" liikunta = käyt lenkittämässä Hänet kerran päivässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393