Onko sellaisia tapoja?
Miten saada tyttöystävä 13 Vuotiaana
TyttöYstäväAlaikaisena
434750
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
Vastaukset 43
Vanhimmat
ei oo
Miksi? Kannattaa keskittyy opiskeluun, sitten kun on hyvä koulutus ja ammatti alla niin sitten niitä alkaa tulee. Murrosiän aikaset seurustelusuhteet on muutenkin ihan turhia, niistä harvoin tulee mitään ja saatat joutua isäksi 16-vuotiaana. En suosittele.
Onko sul muka kokemust
Mikä se kumi on?
Su elämäs
Se on ehkäisymenetelmä
Laita viestiä mulle
Seuraa ohjeitani tarkasti
1. Lopeta Fortnite
2. Ensimmäinen kohta oli oletetusti liikaa, et saa tyttöystävää.
Mä en pelaa sitä vi*** fortnitee, pask* peli.
Roblox on parempi!
Tahalleenko tossa yritetään kommentoida väärällä nimellä? Itse en pelaa mitään pelejä. Tuhlaa aikaa
sigma
Samaa mieltä, tyttö vai poika?
T:11v girltsu
Mistä päin oot
tämä+tapa+tomii+100%
menet+tytön+lähelle+ja+lyöt+sitä+niin+kovaa+perseeseen+kun+kädestä+lähtee+ja+sitten+sanot+sille+että+"sä+oot+nyt+mun+tyttöystävä"
itse+tein+tolla+tavalla!
Kiitti! Toimi
Toi kyl on tosi hyvä tapa
Meet sen tytön viereen ja pistät sun kätes sen rintsikoiden alle ja tunnustelet tissejä
Mä oon ettiny 12-13 vuotiaista poikaa jonka kaa voisin päästä juttuun.. Ite oon 12.. Missä kaupungissa asut?
Kuopios. Ja oon 12 ja puol vee
Ootko siis poika? Ois kiva tutustuu:)
Tosin mä asun Porvoossa et välimatka on semi pitkä
vitu rakastuneet förtnite jonnet uh ah
Haluisin tutustuu suhu oon itekki 12 Melkee 13
No mä oon 13v tuu mun Kaa viestii whappii
Jos tosiaan haluat saada tyttöystävän ja tytön kiinnostumaan sinusta, ota selvää mistä asioista tyttö tykkää (esim. Tietokonepeleistä) ja yritä päästä tytön luo jotenkin ja ala keskustelemaan kyseisen tytön kanssa mistä tämä kyseinen tyttö pitää, toimii! :)
Etsin 010 tyttöystävää uusimaan alueelta
Moi oon 011 tyttö oon blondi
Mäki etin 010 gf uudeltmaalt ;)
Jos ei "Etsin 010 tyttöystävää uusimaan alueelta" tyypille kelpaa nii mulle kävis
Kui vanha 010 o
Eiku siis 011 onks se niiku 2011?
Mulle käy
Ootko tyttö? Mä oon 13v poika
Oon 011 poika riksust
Minkä ikäinen oot
Oon 011. Asun raumal. Oon blondi. Tykkään urheilusta ja koirista
Ja oon tyttö
ite oon 12v ja mul on ollu 2 tyttöystävää, tytöt tykkää hauskoista, komeista, urheilullista ja laihoista pojista. ei kannatta esittää mitään.
haluaako joku seksiä
Riippuu ootko poika vai tyttö. Ja iästä
Mä haluun
Laita mulle viesti
Sulla pitää olla 22/6 kute mulla.