Onko sellaisia tapoja?
Miten saada tyttöystävä 13 Vuotiaana
22
2168
Vastaukset
- mkj
ei oo
- Ezko
Miksi? Kannattaa keskittyy opiskeluun, sitten kun on hyvä koulutus ja ammatti alla niin sitten niitä alkaa tulee. Murrosiän aikaset seurustelusuhteet on muutenkin ihan turhia, niistä harvoin tulee mitään ja saatat joutua isäksi 16-vuotiaana. En suosittele.
- Anonyymi
Onko sul muka kokemust
- TyttöYstäväAlaikaisena
Mikä se kumi on?
- Haha123
Su elämäs
- jonne...kzixkskx
Se on ehkäisymenetelmä
- MinkäsSilleVoi
Seuraa ohjeitani tarkasti
1. Lopeta Fortnite
2. Ensimmäinen kohta oli oletetusti liikaa, et saa tyttöystävää.- TyttöYstäväAlaikaisena
Mä en pelaa sitä vi*** fortnitee, pask* peli.
Roblox on parempi! - ValePuheet
Tahalleenko tossa yritetään kommentoida väärällä nimellä? Itse en pelaa mitään pelejä. Tuhlaa aikaa
- Anonyymi
sigma
- Anonyymi
TyttöYstäväAlaikaisena kirjoitti:
Mä en pelaa sitä vi*** fortnitee, pask* peli.
Roblox on parempi!Samaa mieltä, tyttö vai poika?
T:11v girltsu
tämä tapa tomii 100%
menet tytön lähelle ja lyöt sitä niin kovaa perseeseen kun kädestä lähtee ja sitten sanot sille että "sä oot nyt mun tyttöystävä"
itse tein tolla tavalla!- Hyväneuvo
Kiitti! Toimi
- Toimimullaainaki
Meet sen tytön viereen ja pistät sun kätes sen rintsikoiden alle ja tunnustelet tissejä
- 12vtyttö
Mä oon ettiny 12-13 vuotiaista poikaa jonka kaa voisin päästä juttuun.. Ite oon 12.. Missä kaupungissa asut?
- Oiskivatutustuu
Kuopios. Ja oon 12 ja puol vee
- 12vtyttö
Ootko siis poika? Ois kiva tutustuu:)
- 12vtyttö
Tosin mä asun Porvoossa et välimatka on semi pitkä
- Anonyymi
Oiskivatutustuu kirjoitti:
Kuopios. Ja oon 12 ja puol vee
vitu rakastuneet förtnite jonnet uh ah
- Anonyymi
12vtyttö kirjoitti:
Ootko siis poika? Ois kiva tutustuu:)
Haluisin tutustuu suhu oon itekki 12 Melkee 13
- Liivv
Jos tosiaan haluat saada tyttöystävän ja tytön kiinnostumaan sinusta, ota selvää mistä asioista tyttö tykkää (esim. Tietokonepeleistä) ja yritä päästä tytön luo jotenkin ja ala keskustelemaan kyseisen tytön kanssa mistä tämä kyseinen tyttö pitää, toimii! :)
- Anonyymi
Etsin 010 tyttöystävää uusimaan alueelta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1252279SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2851566En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä341313Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v111169Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.361005- 50926
+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais255861Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33854It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9836Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen37826