15v Peniksen koko

Joku_tyyppi

Olen 15v ja on jäykkänä 11cm ja ollut sen pituinen 10v:stä asti, murrosikä alkoi kun täytin 14 onko normaalia

38

1679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lol15cm

      Vaikka ite oon samanikänen ja mul on 15cm nii kyl tuo on normaalia koska jokasella on erikokoset kyrvät. :)

    • Sejatääjatoi

      Vrm normaalia ja haluuks joku tulla imeen munia

      • MirandaUusi

        Voitko vastata siis?


      • MirandaUusi

        Ei sitten.


      • Isobeenis

        13 koht 14 ja 13cm kek


      • MirandaUusi
        Isobeenis kirjoitti:

        13 koht 14 ja 13cm kek

        Ei oo aito. Laita kuva nii nähdää onks aito mukamas.


    • Nysä

      Pelaan tietokonetta, mutta paras peli kyllä on pip peli.

    • Ohyea

      Jos joku haluu tulla homoilemaan mä oon 14v kohta 15v oon 162cm ku viimeks mittasin ja muna on 12cm tulkaa vaa laittakaa kik

      • yksinäinenmiess

        Haluisinkyl


      • Ohyea
        yksinäinenmiess kirjoitti:

        Haluisinkyl

        Mis päin suomea asut?


      • yksinäinenmiess
        Ohyea kirjoitti:

        Mis päin suomea asut?

        satakunnas


      • Homo14

        Jos oot komee ni mikäs siinä kommetoi takas jos on kiinostusta


    • Mikkokrunuhaka

      No ei tuo liian pieni ole vaan ihan sopivan kokoinen, ei kannata välittää muiden mitoista (16-23cm) sillä ne ovat 99% pelkkää valehtelua.
      Monella kasvaa lopulliseen mittaan eri aikaan joillakin vasta 20-22veenä on pippeli kasvanut lopulliseen mittaan.
      Olen 14v ja minulla 10cm ja olen tyytyväinen siihen. Iso veljällä 19v jtn 14-15cm ku stondaa oon salaa katsellut ku se runkkaa.
      Suomalaisten peniksen keskimitta on 13,77
      Etelä-Korea ja Pohjois-Korea, jossa penikset yltävät 9,6 cm.

    • pari.vuotta.vanhempi

      Jos murrosikä on alkanut vasta 14-vuotiaana, sun tappi on luultavasti ihan normaali, ja veikkaan että se kasvaa vielä.

    • EE13v11.5cm

      Joo ihan hyvän kokoinen tuo on ja varmasti vielä kasvaa. Ole onnellinen ettei ole 25cm perseenrepijä, paremmin saat tyttöjä/poikia sopivan kokoisella.

    • pussycat04

      no siis kyl mä ainaki imisin ihan vitun lujaa tuuks meille ja muuten painan sit 130 kiloo ja oon 14v tyttö haittaako :)?

    • pasi98

      moi oon 20v ja mun zyrpä on 5cm ja ku stondaa 3cm
      riittääkö se naiselle

      • pussycat04

        kyllä itselleni ainakin riittäisi :) oon 14v tyty vaasasta paino 130kg mut se on suurimmaks osaks tissien ja perseen takia ja oon 157cm eli aika pitkä myös


      • pasi98

        selvä mistä päin vaasaa


      • pussycat04

        maalarinkatu 16, tuotko jotain leluja jos tuut käymään ja mun mumma saatta olla sitten kotona ja hän on suomenruotsalainen eli saattaa liittyä joukoon eikai haitta?? :)


      • pasi98

        Selvä tulen käymään huomenna! Mummostasi ei ole haittaa, päin vastoin! :)


      • pussycat04

        juupelis, meitsiä jänskättää mutta ole sitten varovainen, näet tämä on eka kertani ja haluan miehen joka kohtelee minua hellästi koska olen pienikokoinen nainen


      • Kärykävi
        pussycat04 kirjoitti:

        juupelis, meitsiä jänskättää mutta ole sitten varovainen, näet tämä on eka kertani ja haluan miehen joka kohtelee minua hellästi koska olen pienikokoinen nainen

        Ei teidän tarvitse treffata. Yks sama jakomielitautinen vastaa ite itselleen ja hakkaa samalla tattia.


    • 14vee

      oon 14 ja 18cm (ja se on totta, vaik kukaa ei usko :D)

      • eiuskokukaan

        Eikä pidäkään uskoa.


    • muistit väärin 9½ cm

    • jep-e

      pikku jeppe meehän kasvaa viel siinä se pippelikin.....

      • Siouxiemiuxie

        No tuu mun luo, nii saat itse pidemmän. Varmaa venyy vähän lisää sultaki, ku on vähä seissy ensin.


    • 16vbi

      Ite oon 16v ja 13cm joten sulla ihan hyvän mittanen :)

      • kikkikikkikikki

        Kik?


    • Poika16v

      Itse olen 16v ja penis 14cm kannattaa ajaa karvoitus pois niin näyttää isommalta ainakin oma kokemus on sellainen

    • Jaakiekkoilija01

      17v ja 18cm ja poikuus menny:)

    • Sime

      Runkkaamalla se kasvaa isommaks ei muuta ku ranne heiluun vaan

    • Anonyymi

      Se on se murros vuoden myöhässä vaan ja penis on normaalia pienempi

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe