Onko Heinolassa

Vieras

Onko Heinolassa yhtään sinkkua? Jos niin missä?
Miten kukaan Heinolassa voisi pettää kun heti jää kiinni?
Näitä pohdin...

12

1166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietäköötte

      Eikö kukaan osaa vastata?????

    • Onvähä-älyistäpettää

      Aiotko pettää jotakuta vai? En sitten edes suosittele hankkimaan tyttö tai poikaystävää jos haluat pettää heti.. Ihan hyvä että on pieni kaupunki niin pettämiset paljastuu helpommin

      • VierasVieras

        Ketä voisin pettää, sinkku kun olen. :D
        Koitin vaan kysyä onko Heinolassa millaset meiningit.


      • ReissuaTulossa

        Heinolalaiset miehet matkustaa lähikuntiin/kaupunkeihin pettämään koska Heinolassa liian suuret riskit jäädä kii.


      • kehittyneempi-ihminen
        ReissuaTulossa kirjoitti:

        Heinolalaiset miehet matkustaa lähikuntiin/kaupunkeihin pettämään koska Heinolassa liian suuret riskit jäädä kii.

        Jos pettää niin kannattaa saman tien erota. Vain itsekkäät paskat pettää. Hillitkää noita alkukantaisia himojanne. Alkaako ihmisen evoluutio mennä takapakkia?..


      • Anonyymi
        kehittyneempi-ihminen kirjoitti:

        Jos pettää niin kannattaa saman tien erota. Vain itsekkäät paskat pettää. Hillitkää noita alkukantaisia himojanne. Alkaako ihmisen evoluutio mennä takapakkia?..

        Se on nimenomaan evoluution kannalta etu, että käydään vieraissa.
        Tulee sitä monimuotoisuutta geeneihin.


      • Anonyymi
        VierasVieras kirjoitti:

        Ketä voisin pettää, sinkku kun olen. :D
        Koitin vaan kysyä onko Heinolassa millaset meiningit.

        VITOS JUSSI PANEE VAIKKA ALA I..SII


    • Heka69

      Oletteko kenties homo ,hetero mies tai peräti nainen.

      Olen mies joka kokenut eron äskettäin babyni lähti opiskelemaan hoitajaksi rovaniemien sairaalakouluun .Hän kotoisin sieltä oikein vetreä tyttö ei tule joka viikonlopuksi kotiin joten olisi nyt vapaana paikka naiselle ikä n. 19-27 vuotta paino n.40-68.5Kg. hiuksien väri vapaa mieluiten "vähä karvainen".

      Olen mukava 69-vuotias heteromies pitäisin sinusta hyvää ja olen hyvin uskollinen naisilleni.

    • Voihevontollo

      Jaaha! Mistähän kaukaa heka69 on Suomeen tullut? Taitaa kielioppi olla vähän hakusessa. Tuskinpa tiedät edes missä Rovaniemi on.!

    • Anonyymi

      Lähestulkoon pelkkiä sinkkuja

    • Anonyymi

      Normaali heinolalainen pettäminen on kun mies on liitossa siskonsa kanssa ja pettää vaimoaan veljen kanssa.

    • Anonyymi

      Mua puolestaan kiinnostaisi, onko täällä Heinolassa oikeasti vapaita, n. 5kymppisiä ja kunnollisia miehiä?

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe