Moikka.
Olen 40 kymppinen jo elämää jotenkin nähnyt ja kokenut komea sinkkumies Vantaalta.
Hieronta on aina kiinnostanut, niin antavana kuin saaja osapuolenakin.
Thai hieronnassa olen käynyt, mutta ikinä en ole hyväksynyt heidän " mitä muuta" juttujaan.
Hieronta muotoja on monia, mutta käytyäni todella monilla eri hierojilla, ei tuolla nimikkeellä Hieroja ole kuin yksi ja sama käsite.
Paikat tulee käsiteltyä.'.....
Joskus paikat tulee vielä kipeämmiksi kuin ne olivat, ja toisinaan........... ei miltään.
monet miehet, okei ehkä naisetkin mieltää hierontaan liittyvän jotain salaperäistä, mystistä itämaista "kepin" tai mikä se nyt naisilla sitten nimikeenä tähän olisi? öljyämistä.
Ohitetaan liu uttamalla kättä ovelasti laheltä sukupuolielimiä.
kyllä hierojat tietää.
Mutta minä haluaisin tietää mistä kunnon hieronnan hyvillä lopuilla saisi?
Thaihieronta paikoista sitä ei saa, ja se on fakta.
Viestiä [email protected]
Hieronta hyvillä lopuilla
mikaslonn
1
546
Vastaukset
- eivoimuutasanoo
todellakin joku liiraa päässä jos nimillä liikkuu täällä, ehkä mailikin saa spämmiä mutta minä en ole lähettäjä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741