Mitä ajattelisit naapuristasi

Haluaisinnaapurin

Mitä ajattelisit jos naapurisi joka on vastakkaista sukupuolta, laittaisi sulle facessa kaveripyynnön, vaikka ette olisi jutelleet kuin muutaman kerran?
Olisiko se ahdistavaa?

8

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naapurisi

Minua ahdistaa tälläiset yöllä tehdyt turhat aloitukset

• Haluaisinnaapurin

Mun oikea naapuri kyllä oli nukkumassa yöllä. Joten ...

• Äläsuostu

Kyllä ahdistaisi. Itse kysyisin ensin, että sopiiko?

• Kyllänaapurille

Kyllähän ystävällisen kaveripyynnön voi lähettää mutta siitä voi myös kieltäytyä omin perusteluin. Kenenkään kanssa ei ole pakko seurustella eikä olla väleissä. Mutta jos et tule toimeen naapurin kannas niin sinun ongelmasi on sinussa itsessä eikä muissa.

• Kieltäydyn

omin perusteluin kohteliaasti toveripyynnöstä, olen siis viallinen. Sitähän sä tarkotit? Mä en tarvitse sociaalista mediaa avuksi jos vaihdan naapurin kanssa kuulumiset.
        Suo täällä, vetelä siellä.

• dfgdgfdggfdgd

En tiedä edes naapurieni nimiä (ok, sukunimen olen huomannut postilaatikossa), joten miksi suostuisin tuntemattoman FB-kaveriksi? En tiedä naapuristani mitään enkä halua tietääkään. Enkä taatusti antaisi sanankaan selitystä, jos kieltäydyn kaveripyynnöstä. Kieltäytymiseen ei tarvitse antaa perusteluja. Ylipäätään olen rajoittanut FB-kaverit vain niihin, jotka tunnen läheisesti (minulla on 20 FB-kaveria ja sekin on minusta aika paljon). Olen kieltäytynyt varmaan kymmenistä kaveripyynnöistä.

Minulla ei ole koskaan ollut riitoja naapurieni kanssa, mutta en tunne heitä ollenkaan. Ja tarvitseeko tietääkään?

ps. Tosin itse olen harkinnut FB-profiilini deletoimista kokonaan, koska sen käyttö on erittäin vähäistä.

• Käsikäy

Käsi käy, silmä ei näy. Käsi käy, silmä ei näy. Käsi käy, silmä ei näy. Käsi käy, silmä ei näy.

• voikyllä

Kuka ny enää on fasessa? Soon mennen talven lumia. Aika noloo kyll, jos täyskaimat saa kaveripyyntöjä "naapurilta".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe