Mitä ajattelisit naapuristasi

Haluaisinnaapurin

Mitä ajattelisit jos naapurisi joka on vastakkaista sukupuolta, laittaisi sulle facessa kaveripyynnön, vaikka ette olisi jutelleet kuin muutaman kerran?
Olisiko se ahdistavaa?

8

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naapurisi

Minua ahdistaa tälläiset yöllä tehdyt turhat aloitukset

• Haluaisinnaapurin

Mun oikea naapuri kyllä oli nukkumassa yöllä. Joten ...

• Äläsuostu

Kyllä ahdistaisi. Itse kysyisin ensin, että sopiiko?

• Kyllänaapurille

Kyllähän ystävällisen kaveripyynnön voi lähettää mutta siitä voi myös kieltäytyä omin perusteluin. Kenenkään kanssa ei ole pakko seurustella eikä olla väleissä. Mutta jos et tule toimeen naapurin kannas niin sinun ongelmasi on sinussa itsessä eikä muissa.

• Kieltäydyn

omin perusteluin kohteliaasti toveripyynnöstä, olen siis viallinen. Sitähän sä tarkotit? Mä en tarvitse sociaalista mediaa avuksi jos vaihdan naapurin kanssa kuulumiset.
        Suo täällä, vetelä siellä.

• dfgdgfdggfdgd

En tiedä edes naapurieni nimiä (ok, sukunimen olen huomannut postilaatikossa), joten miksi suostuisin tuntemattoman FB-kaveriksi? En tiedä naapuristani mitään enkä halua tietääkään. Enkä taatusti antaisi sanankaan selitystä, jos kieltäydyn kaveripyynnöstä. Kieltäytymiseen ei tarvitse antaa perusteluja. Ylipäätään olen rajoittanut FB-kaverit vain niihin, jotka tunnen läheisesti (minulla on 20 FB-kaveria ja sekin on minusta aika paljon). Olen kieltäytynyt varmaan kymmenistä kaveripyynnöistä.

Minulla ei ole koskaan ollut riitoja naapurieni kanssa, mutta en tunne heitä ollenkaan. Ja tarvitseeko tietääkään?

ps. Tosin itse olen harkinnut FB-profiilini deletoimista kokonaan, koska sen käyttö on erittäin vähäistä.

• Käsikäy

Käsi käy, silmä ei näy. Käsi käy, silmä ei näy. Käsi käy, silmä ei näy. Käsi käy, silmä ei näy.

• voikyllä

Kuka ny enää on fasessa? Soon mennen talven lumia. Aika noloo kyll, jos täyskaimat saa kaveripyyntöjä "naapurilta".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      328
      7965
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      0
      2340
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2216
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1886
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1462
    6. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1307
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1301
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      173
      1260
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1240
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1107
    Aihe