Telia nostaa perusmaksua 63 %

telia-mtv3-cmore

Mini-liittymä, joka toki on kälynen ja hidas, on kuitenkin riittävä monelle, joka ei soittele paljon. Sen perusmaksu nousee 3 EUR --> 4,90 EUR. No eihän siihen hinnankorotukseen kuole, mutta prosenteissa se on aika kova.

11

663

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vielä.isommat.prosentit

Pari vuotta sitten DNA nosti kännykkäni perusmaksun 67 sentistä viiteen euroon.

• scuubiduubi

Vielä vuonna halppis-liittymän 2016 perusmaksu oli 1 euro, silloin nostettin kuukausimaksu kolmeen euroon, samalla tuli yllättäen ja pyytämättä veloitukseton mininetti. Netin nimellinen nopeus on 256 kbit/sek, mutta tuntuu että operaattori tahallaan sitä vielä hidastaa, saadakseen asiakkaat vaihtamaan nopeampaan liittymään.

• miten.käy.maikkarin

Teelian täytyy kerätä asiakkailtaan vähän rahaa, että saa yritysostonsa rahoitettua.

• Kaikkimukaanvaan

Ei paljoa heidän ostoksensa kiinnosta. Äänestän jaloillani ettei heidän marmorilattianssa naarmuunnu.

• riittijominulle

Vielä muutama vuosi takaperin perusmaksu oli 69 senttiä kuukaudessa.
      Melkoisia prosentteja on tullut lisää ja tulee vielä enemmän!

Minkäslainen loppu olikaan ahneella?

Saavat tyrkytellä mitä vaan,
      vaihdan takaisin oman kylän lankapuhelimeen.

• Ahneudenrajatvastassa

Perusmaksun korotus 0.69 eurosta 4.90 euroon tarkoittaa 7-kertaista korotusta! Onko se edes missään suhteessa minkäänlaiseen ahneuteen?
      Moni vanhus ei tarvitse minkäänlaista nettiyhteyttä kapulaansa lisäämään automaattisia kuluja.

• Moi 4G maksaa 6 euroa/kk. Enää ei olla 4 gt/kk nettiliittymästö kaukana..

• xasiakas

Telia sai parin MILJARDIN sakot lahjonnasta joten jonkun ne pitää maksaa.
      Arvatkaapa maksaako ne osakkeenomistajat vai asiakkaat? ;)

• dnaTÖRKEIN

Telialta olen vaihdellut pois pikku hiljaa liittymiä. Mutta osaa nämä kaikki laskuttaa kuitenkin nousu
      suhdanteisesti.
      DNA:lta olin suorastaan pakotettu lähtemään kun laskuja eivät millään osanneet lähettää oikein. Ei millään ja aina sain maksaa korkoja ja ylimaksuja ja virheet oli heidän ei minun.
      Soittelivat monta kertaa perään kun 6 liittymää vaihtui pois ja eivät millään voineet myyjät käsittää että vika on heidän itsensä ei minun joka maksan aina laskuni ajallaan vuodesta toiseen.
      Voin siirtyä dna:lle jos maksaavat tililleni 1500€ korvauksena. JA kaikki liittymät pitäisi olla irrallaan milloin vain pois siirtymisen tähden kun homoaa että taas on laskutus väärin.

Telialla on takkuisin ja epäloogisin käyttöliittymäkin joka on yksi syy miksi valun muualle. Saunalahtielisa.

• hövelö

Dnan lasku on hyvin selkeä. PITÄÄ katsoa vain, miltä ajalta lasku on. Minulla on puhelinliittymät niin että laskun ilmoitus tulee 20 pv ja eräpäivä on5 pv. Tämä on kuitenkin heinäkuun lasku, joka pitää maksaa siis 5/9 . Kun maksan on uutta laskua jo yli kuukausi. Jos sanoisin irti liittymän olisi vähintään kaksi laskua vielä tulossa. Se ei mene kaikkien kaaliin selittämälläkään.

• saaApuaValtiolta-idiooti

Suomessa kaikki saa sen 500 euroa kuukaudessa selviytyäkseen. Vuokrakin maksetaan. Ei kyllä pitäisi olla mitään vaikeuksia maksaa liittymistä.

Ostakaa halpa android älypuhelin ja Moi:lta rajaton 4g netti 18e/kk. Sitten asennatte chat sovelluksen ja selaimen. Älypuhelimella saa sitten kaikki asiat hoidettua ilman että tarvitsisi soittaa tai tekstata.

Tietenkin niille jotka ei elä nykyajassa, heille pitäisi olla halpa sim millä saa soitettua ja tekstata. Tai sitten joku opettaisi kuinka asiat saa hoidettua netin välityksellä. Saa valita ihan vapaasti ottaako vanhentuneen vai paremman pienellä vaivalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      22
      3994
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      91
      1965
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      91
      1349
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      168
      1311
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      57
      1161
    6. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      56
      1075
    7. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      194
      1030
    8. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      47
      943
    9. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      932
    10. Missä Martina miehineen?

Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      886
    Aihe