Mini-liittymä, joka toki on kälynen ja hidas, on kuitenkin riittävä monelle, joka ei soittele paljon. Sen perusmaksu nousee 3 EUR --> 4,90 EUR. No eihän siihen hinnankorotukseen kuole, mutta prosenteissa se on aika kova.
Telia nostaa perusmaksua 63 %
11
650
Vastaukset
- Vielä.isommat.prosentit
Pari vuotta sitten DNA nosti kännykkäni perusmaksun 67 sentistä viiteen euroon.
- scuubiduubi
Vielä vuonna halppis-liittymän 2016 perusmaksu oli 1 euro, silloin nostettin kuukausimaksu kolmeen euroon, samalla tuli yllättäen ja pyytämättä veloitukseton mininetti. Netin nimellinen nopeus on 256 kbit/sek, mutta tuntuu että operaattori tahallaan sitä vielä hidastaa, saadakseen asiakkaat vaihtamaan nopeampaan liittymään.
- miten.käy.maikkarin
Teelian täytyy kerätä asiakkailtaan vähän rahaa, että saa yritysostonsa rahoitettua.
- Kaikkimukaanvaan
Ei paljoa heidän ostoksensa kiinnosta. Äänestän jaloillani ettei heidän marmorilattianssa naarmuunnu.
- riittijominulle
Vielä muutama vuosi takaperin perusmaksu oli 69 senttiä kuukaudessa.
Melkoisia prosentteja on tullut lisää ja tulee vielä enemmän!
Minkäslainen loppu olikaan ahneella?
Saavat tyrkytellä mitä vaan,
vaihdan takaisin oman kylän lankapuhelimeen. - Ahneudenrajatvastassa
Perusmaksun korotus 0.69 eurosta 4.90 euroon tarkoittaa 7-kertaista korotusta! Onko se edes missään suhteessa minkäänlaiseen ahneuteen?
Moni vanhus ei tarvitse minkäänlaista nettiyhteyttä kapulaansa lisäämään automaattisia kuluja. Moi 4G maksaa 6 euroa/kk. Enää ei olla 4 gt/kk nettiliittymästö kaukana..
- xasiakas
Telia sai parin MILJARDIN sakot lahjonnasta joten jonkun ne pitää maksaa.
Arvatkaapa maksaako ne osakkeenomistajat vai asiakkaat? ;) - dnaTÖRKEIN
Telialta olen vaihdellut pois pikku hiljaa liittymiä. Mutta osaa nämä kaikki laskuttaa kuitenkin nousu
suhdanteisesti.
DNA:lta olin suorastaan pakotettu lähtemään kun laskuja eivät millään osanneet lähettää oikein. Ei millään ja aina sain maksaa korkoja ja ylimaksuja ja virheet oli heidän ei minun.
Soittelivat monta kertaa perään kun 6 liittymää vaihtui pois ja eivät millään voineet myyjät käsittää että vika on heidän itsensä ei minun joka maksan aina laskuni ajallaan vuodesta toiseen.
Voin siirtyä dna:lle jos maksaavat tililleni 1500€ korvauksena. JA kaikki liittymät pitäisi olla irrallaan milloin vain pois siirtymisen tähden kun homoaa että taas on laskutus väärin.
Telialla on takkuisin ja epäloogisin käyttöliittymäkin joka on yksi syy miksi valun muualle. Saunalahtielisa.- hövelö
Dnan lasku on hyvin selkeä. PITÄÄ katsoa vain, miltä ajalta lasku on. Minulla on puhelinliittymät niin että laskun ilmoitus tulee 20 pv ja eräpäivä on5 pv. Tämä on kuitenkin heinäkuun lasku, joka pitää maksaa siis 5/9 . Kun maksan on uutta laskua jo yli kuukausi. Jos sanoisin irti liittymän olisi vähintään kaksi laskua vielä tulossa. Se ei mene kaikkien kaaliin selittämälläkään.
- saaApuaValtiolta-idiooti
Suomessa kaikki saa sen 500 euroa kuukaudessa selviytyäkseen. Vuokrakin maksetaan. Ei kyllä pitäisi olla mitään vaikeuksia maksaa liittymistä.
Ostakaa halpa android älypuhelin ja Moi:lta rajaton 4g netti 18e/kk. Sitten asennatte chat sovelluksen ja selaimen. Älypuhelimella saa sitten kaikki asiat hoidettua ilman että tarvitsisi soittaa tai tekstata.
Tietenkin niille jotka ei elä nykyajassa, heille pitäisi olla halpa sim millä saa soitettua ja tekstata. Tai sitten joku opettaisi kuinka asiat saa hoidettua netin välityksellä. Saa valita ihan vapaasti ottaako vanhentuneen vai paremman pienellä vaivalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491115- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13845- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39822