Mitäs jengi on mieltä, kun yle lopetti Mestarien Liigan näyttämisen. Siis kausi 2018-2019 ei sitten tuu enää ilmaiseksi Suomessa mistään. Maksukanaville menossa kaikki.
Laillisia vaihtoehtoja on siis ilmeisesti kaksi:
1. Ostaa kallis kanavapaketti
2. Ostaa VPN-yhteys ja katsoa täältä, mitkä kanavat näyttävät pelit: https://vpn-suomi.fi/jalkapallo/mestarien-liiga/
Tuo VPN, millä Mestarien Liiga ja esim Formulat näkyy maksaa vain 3.29 € kuukaudessa, ei paha.
Silti ketuttaa tuo Yle. Tuleeko sieltä enää mitään järkevää?
Yle lopetti Mestarien Liigan lähetykset
Masala
2
1904
Vastaukset
- IlmalsexyJIM
Jag tror att MTV visar några matcher gratis.
Men vafan Yle!!! YLE borde fortsätta.
Liverpool - Manchester City 7.10 YLE TV2 - Anonyymi
No tason laskun kyllä huomaa.
Oikea kysymys Ylen suhteen kuuluu, tuleeko miltään muilta kanavilta koskaan mitään, mitä pystyy katsomaan. Mainosten tauoilla näytettävien elokuvien lisäksi, ehkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008930
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265418- 534631
- 894410
- 593589
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.593223Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502692- 432601