Heih! Olen pitänyt tässä kesän aikana marsuja ulkona nurmikolla mutta osaavatko marsut itse välttää myrkyllisiä kasveja, niinkuin vaikka leinikkiä? Että haistaako ne sen myrkyllisyyden ja jättää syömättä. Olen meinaan joka kerta silmä kovana katsonut mitä laittavat suuhunsa koska kerran testasin tarjota leinikin lehteä ja kyllä olisi suuhunsa ottanut jos en olisi ehtinyt vetäistä sitä ajoissa pois.
Marsut ulkona
4
162
Vastaukset
- Marsutulkona
- eiosaa
Eivät osaa välttää
Leinikki kyllä maistuu aivan erinomaisen pahalle, mutta se ei ahnetta jyrsijää välttämättä edes hidasta. ; )
Lehmät ja hevosetkin kyllä välttävät.
Olihan täällä jollain gerbiili, joka vetäisi naamaansa leinikin ilman irvistelyjä, ja ilmeisesti myöskään havaittavia jälkiseuraamuksia. Eihän tuollainen testailukaan hyväksi ole, jos herkkiä sisäelimiä, kuten munuaisia myrkyllisillä kasveilla koeponnistetaan, vaikka ei ulkonaisia oireita tulisikaan. Pidä vaan silmällä, ja kitke pois kaikki epäilyttävät.- Marsutulkona
Okei hyvä tietää. Kiitos vastauksista?:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1693195
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541839Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471789Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591654- 771574
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3401478Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811349The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201268- 1581112
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251095