Olen parisuhteessa oleva mies, eli ns hetero? Mutta olen jo tosi nuorena tykännyt kokeilla salaa naisten alusasuja ja liivit sekä sukkahousut kiihoittavat valtavasti. Edelleen vanhemmiten kiihoitun kun saan laittaa sukkikset jalkaani ja myös toinen mies sukkiksissa ja liiveissä kiihoittaa kovasti! Onko miten poikkeavaa käytöstä?
Onko yleistä vai poikkeavaa?
5
377
Vastaukset
- Hhhhhhuu
Sama ”vika” mulla.
- oldbtm
Kuulostaa hyvälle kun itse olen 60v ja käytän alusasuja ja tykkään olla miesten
kanssa silloin luulisin et tää on aika yleistä!- Liiveissäviihtyvä
Olis kiva jos voisi- ja missä voisi tapailla muita naisten vaatteissa viihtyviä miehiä?
- Anonyymi
mikä on normaali ! ? nykyään on muotia olla poikkeava. minäkin tykkään pitää hametta ja sukkahousuja . sukkahousuja olen pitänyt 20-25 vuotta, hametta noin kymmenen vuotta. en kuitenkaan pidä niitä yleisesti, vaan kotioloissa. olisi mukava pitää hametta , mutta en ole vielä rohjennut yleiselle paikalle. kesällä pidin kokeeksi shortsien kanssa ihonvärisiä sukkahousuja, ei niitä monikaan huomannut. muut "naisten" vaatteet ei minua kiinnosta. nykyteiniä kun katsoo, ei niistä tiedä kumpaa sukupoulta edustaa, vai kolmatta.. se on tasa-arvoa, niillekkin jotka tuntee olevansa jotain muuta ! maailma muuttuu eskoseni !
- Anonyymi
Tykkään myös pukeutua naisten alusasuihin. Olen myös parisuhteessa mutta naisten vaatetus tuntuu hyvälle.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408