Olen parisuhteessa oleva mies, eli ns hetero? Mutta olen jo tosi nuorena tykännyt kokeilla salaa naisten alusasuja ja liivit sekä sukkahousut kiihoittavat valtavasti. Edelleen vanhemmiten kiihoitun kun saan laittaa sukkikset jalkaani ja myös toinen mies sukkiksissa ja liiveissä kiihoittaa kovasti! Onko miten poikkeavaa käytöstä?
Onko yleistä vai poikkeavaa?
5
473
Vastaukset
- Hhhhhhuu
Sama ”vika” mulla.
- oldbtm
Kuulostaa hyvälle kun itse olen 60v ja käytän alusasuja ja tykkään olla miesten
kanssa silloin luulisin et tää on aika yleistä!- Liiveissäviihtyvä
Olis kiva jos voisi- ja missä voisi tapailla muita naisten vaatteissa viihtyviä miehiä?
- Anonyymi
mikä on normaali ! ? nykyään on muotia olla poikkeava. minäkin tykkään pitää hametta ja sukkahousuja . sukkahousuja olen pitänyt 20-25 vuotta, hametta noin kymmenen vuotta. en kuitenkaan pidä niitä yleisesti, vaan kotioloissa. olisi mukava pitää hametta , mutta en ole vielä rohjennut yleiselle paikalle. kesällä pidin kokeeksi shortsien kanssa ihonvärisiä sukkahousuja, ei niitä monikaan huomannut. muut "naisten" vaatteet ei minua kiinnosta. nykyteiniä kun katsoo, ei niistä tiedä kumpaa sukupoulta edustaa, vai kolmatta.. se on tasa-arvoa, niillekkin jotka tuntee olevansa jotain muuta ! maailma muuttuu eskoseni !
- Anonyymi
Tykkään myös pukeutua naisten alusasuihin. Olen myös parisuhteessa mutta naisten vaatetus tuntuu hyvälle.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83132956Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1982804Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy532405Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1661484Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään521209Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171202- 58873
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j13854- 19799
- 77784