Kuka palstalainen olisi unelmavävysi?
Täytyykö olla armeijan / sodan käynyt?
Unelmavävy
28
480
Vastaukset
- eeeeeiiiiiiii
Unelmavävy?
Tyttärillekö yli kuusikymppinen ukko, eeeeeiiiiiiii- ihanne
La Señora sarjassa Gonzálezin tytär nai 60 vuotiaan ukkelin.
ihanne kirjoitti:
La Señora sarjassa Gonzálezin tytär nai 60 vuotiaan ukkelin.
No jos noin mittavia saa haaveilla niin ilman muuta Ancel olisi joka suhteessa unelma vävy..))
- ei.anoppia.täältä
demeter1 kirjoitti:
No jos noin mittavia saa haaveilla niin ilman muuta Ancel olisi joka suhteessa unelma vävy..))
Vävy? Häh?
demeter1 kirjoitti:
No jos noin mittavia saa haaveilla niin ilman muuta Ancel olisi joka suhteessa unelma vävy..))
Jätetääs nyt tässäkin aloituksessa Ancie rauhaan...
Näpit irti siis.
H.- enkelii
hunksz kirjoitti:
Jätetääs nyt tässäkin aloituksessa Ancie rauhaan...
Näpit irti siis.
H.Mitä sekoilet?????
- Sivustaseurannut
enkelii kirjoitti:
Mitä sekoilet?????
Hunkkeli on ottanut etuoikeudekseen haukkua kaikki aloitukset ja kirjoittajat vuorollaan. Ihan törkeä äijä jolla ei ole mitään sanavaltaa alkaa neuvoa muita kenet pitäisi jättää rauhaan. Mies on kuin jätkän räkä.
hunksz kirjoitti:
Jätetääs nyt tässäkin aloituksessa Ancie rauhaan...
Näpit irti siis.
H.Enhän minä Anciesta mitään puhunut. Sinulle kysymyksen asetin, mutta ei sitten...
demeter1 kirjoitti:
Enhän minä Anciesta mitään puhunut. Sinulle kysymyksen asetin, mutta ei sitten...
siis tuolla toisessa ketjussa kysyin... Hunksi.
Skarppaa nyt vähän.- kivako
ihanne kirjoitti:
La Señora sarjassa Gonzálezin tytär nai 60 vuotiaan ukkelin.
Teki Haukiot.
Jaa. Näillä palstan miespuolisilla on jos sen verran elämänkokemusta takana että painvat tytäreni kanssa hiukan eri sarjassa joten ei kukaan täällä olevista.
demeter1 kirjoitti:
Mun on turha haaveilla vävyistä, miniöistä vain ja nekin on jo plakkarissa...
Minulla on lupa haaveilla vävystä ja miniästä. Kokelaita on mutta ei vielä pysyvää plakkarissa :D.
siilenämää kirjoitti:
Minulla on lupa haaveilla vävystä ja miniästä. Kokelaita on mutta ei vielä pysyvää plakkarissa :D.
Sepä onkin jännä aikaa. Mutta surullista on se, jos oma suosikki poistuu listalta ennen papin aamenta. Meillä mennään avioliittoon, paitsi mummo ei enää mene..))
demeter1 kirjoitti:
Sepä onkin jännä aikaa. Mutta surullista on se, jos oma suosikki poistuu listalta ennen papin aamenta. Meillä mennään avioliittoon, paitsi mummo ei enää mene..))
Niin. Mulla on melko pysyvä vävykokelas mutta häitä ei ole tulossa. Ainakaan hänen kanssaan :). Poika on vielä niin nuori että saa viel kasvaa minunkin mielestäni jotta kannattaa johonki pysyvämpään miniään kiinnittyä. Mutta itsehän päättävät. Olen sanonut vain että jos lapsia meinaatte hankkia niin koittakaa ottaa huomioon että mummo haluaisi olla siinä kunnossa ja iässä että saisi heistä vielä nauttia :).
Ei kukaan 60 palstalta
Onpa erikoinen kysymys. Kuka kummassa haluaisi itseään vanhemman miehen vävykseen?
Itse olen tuntenut vävyni jo alle 20 vuoden ikäisenä, kun hän vietti usein aikaa kavereitten kanssa kotonamme. Nuoret viihtyivät meillä ja minäkin tutustuin heihin samalla. Tyttäreni ihastui vävyyn jo melko nuorena, taisi olla suorastaan ensi-ihastus joskus 16-17-vuotiaana. Tytär hämmästyi, että minäkin olin huomannut asian, kun hän kertoi ihastuksestaan.
Niihin aikoihin toivoin, että tytär olisi valinnut toisin, mutten ole kertonut siitä koskaan. Nyt voi sanoa, että tuskin tytär olisi voinut onnistua paremmin valinnassaan. Minulla on aivan ihastuttava, likimain täydellinen vävy ja hänellä on todella hyvä parisuhde tyttäreni kanssa. Iloitsen heidän puolestaan.Onneksi ainoa tyttäreni on jo ollut kaksikymmentä vuotta naimisissa saman miehen kanssa ja vaikka en olisi itse häntä valinnut tyttärelleni, niin kyllä he toisilleen sopivat ja täydentävät temperamenteillaan toisiaan ja ovat kasvaneet tavallaan aikuisiksi yhdessä, koska olivat kovin nuoria, kun alkoivat hengailemaan yhdessä, tunsivat toisensa jo alle murkkuikää.
Ei taida olla täällä kukaan joka sopisi paremmin hänelle.- itsekkyyshuipussaan
"Vaikka en olisi itse häntä valinnut tyttärelleni"
Eikö sointunut sisustukseen vai puuttuiko korkea koulutus ja arvonimi?
Itselleen hän miehen valitsi, eikä sinun arvomaailmasi edustajaksi. itsekkyyshuipussaan kirjoitti:
"Vaikka en olisi itse häntä valinnut tyttärelleni"
Eikö sointunut sisustukseen vai puuttuiko korkea koulutus ja arvonimi?
Itselleen hän miehen valitsi, eikä sinun arvomaailmasi edustajaksi.Tuliko taas kylymä?
korppis kirjoitti:
Tuliko taas kylymä?
Ei tullut :)
Mutta olivat kovasti lapsia silloin vielä molemmat ja mistä sitä tietää. Mutta olin samassa paikassa duunissa sen mamman (siis tyttären tulevan anopin) kaa ja tykkäsin että äitinsä kasvattama poika ja äiti on aivan tolkun ihminen niin jospa se siitä….ja niinhän se.itsekkyyshuipussaan kirjoitti:
"Vaikka en olisi itse häntä valinnut tyttärelleni"
Eikö sointunut sisustukseen vai puuttuiko korkea koulutus ja arvonimi?
Itselleen hän miehen valitsi, eikä sinun arvomaailmasi edustajaksi.Tuo ylempi oli sitä "kieli poskessa"-huumoria jota joidenkin on vaikeaa tajuta huumoriksi.
***
Kai me kaikki ajattelemme ensi sijassa lastemme onnellisuutta kun he ovat muodostamassa parisuhteitaan. Koska tunnemme omat lapsemme tiedämme myös jonkun verran mitä heidän partnereiltaan edellytetään että liitto onnistuisi.Paloma.se.co kirjoitti:
Ei tullut :)
Mutta olivat kovasti lapsia silloin vielä molemmat ja mistä sitä tietää. Mutta olin samassa paikassa duunissa sen mamman (siis tyttären tulevan anopin) kaa ja tykkäsin että äitinsä kasvattama poika ja äiti on aivan tolkun ihminen niin jospa se siitä….ja niinhän se.En vastannut sinulle vaan tälle pähkinäaivolle joka tuntee kylmää helteeläkin.
korppis kirjoitti:
En vastannut sinulle vaan tälle pähkinäaivolle joka tuntee kylmää helteeläkin.
Joo, minulla meni hieman solmuun.
- Itsekkyys.vaati.pätemist
itsekkyyshuipussaan kirjoitti:
"Vaikka en olisi itse häntä valinnut tyttärelleni"
Eikö sointunut sisustukseen vai puuttuiko korkea koulutus ja arvonimi?
Itselleen hän miehen valitsi, eikä sinun arvomaailmasi edustajaksi.Rasittavaa, että tänne aina ilmestyy typeriä, omaan negatiiviseen mielikuvitukseen perustuvia kommentteja, joilla yritetään ilmeisesti tyydyttää omaa pätemisen tarvetta. Voi ressukoita. Tulee suru tuollaisen puolesta puseroon.
- oikees-oot
Itsekkyys.vaati.pätemist kirjoitti:
Rasittavaa, että tänne aina ilmestyy typeriä, omaan negatiiviseen mielikuvitukseen perustuvia kommentteja, joilla yritetään ilmeisesti tyydyttää omaa pätemisen tarvetta. Voi ressukoita. Tulee suru tuollaisen puolesta puseroon.
korppis ja paloma?
juu, parhaita tuhkattuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä772261Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351455- 1331452
- 1501156
- 108993
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten371919Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683