Fuji on esitellyt kaks’satasen f/2.0 valovoimaisen yhdessä uuden 1.4x telejatkeen kanssa. Objektiivi on tarkoitettu ennen kaikkea urheilukuvaajille ja se on tärkeä osa Fujin valmistautuessa haastamaan Canonin ja Nikonin kotikisoissaan 2020 Tokiossa.
Fuji, 200 mm ja olympialaiset
Canonisti
4
2363
Vastaukset
- vitsinmurjasit
Aika mitätön on Fujin kalusto Olympiakisoihin, tuolla ei kovin pitkälle pötkitä, puttuu 400mm, 600mm ja 800mm ja monta muuta, joten kiirettä pitää jos meinaa haastaa Nikonin ja Canonin.
- rvv
Mihin Sony unohtui ne julkaisi puolet pitemmän 400mm 2.8 valovoimailla.
- Canonisti
Sonylla ei ole kisoissa tiettävästi ammattihuoltoa paikanpäällä, kuten Canonilla ja Nikonilla on ollut jo vuosikymmenet. Fuji liittyi joukkoon viime vuonna.
- Tsuumikosh
Tuossa Fuji-uutisia vähän tarkemmin:
https://avplus.fi/fujifilm-paivitti-kompaktin-pokkarinsa-ja-esitteli-valovoimaisia-objektiiveja/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070