Elikkä aloitin käyttämään tamponia vasta ja sen sisään laittaminen onnistuu hyvin ja kivuttomasti mutta pois otto... se kirvelee ja sattuu erittäin paljon. Onko minussa vika? Onko aluksi normaalia pieni kipu? Apua!
Apua tamponien kanssa
Lollypopp
2
218
Vastaukset
Itellä ei oo vielä menkkoja niin mun on vähän paha tulla tänne neuvoo. Mutta oon kuullu et ihan normaalia on että aluksi sattuu.
- 78654
Mitä tamponimerkkiä käytät? Oletko valinnut vuodollesi sopivan imukyvyn? Käytätkö tamponia tarpeeksi pitkään? Tamponin pitäisi kyllä liukua aika kivuttomasti ulos, kun se on täynnä kuukautisverta. Jos sen yrittää poistaa lähes kuivana, sattuu melko varmasti. Toki nuorella voi olla niin ahtaat paikatkin, että tuntuu, varsinkin jos tamponi on sivusuunnassa laajenevaa mallia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1141089
- 651044
- 68921
- 66875
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 32787
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12751