Astra farmari, 1.6 vm 1997. Moottorin häiriö merkkivalo vilkuttaa kun laittaa virrat päälle. Antaa kipinän tulpille, mutta ei käynnisty. Sulakkeet kaikki ok. olisiko bensapumpussa häikkää vai missä? Missä bensapumppu sijaitsee?
Bensan saanti?
2
220
Vastaukset
- Bemulla_lohkeaa
Kyllä se on muunlaisen saannin puute isompi ongelma opelistilla.
- Jatkeet_on
Näin hieman myöhään alkuperäiselle kysyjälle:
Voipi olla ajonesto päällä, ainakin se käsittääkseni vilkuttaa tuota vikavaloa. Joskus myös huono sähkökontakti voi aiheuttaa tuon ongelman.
Kaikki johdot & sulakkeet kunnossa?
Avaimessa ajonestosiru tallessa?
Onko toista avainta jolla voisit kokeilla käynnistää?
Toimiiko bensapumpun rele?
Myös vikakoodien luku voisi kannattaa.
Ja nimimerkille "Bemulla_lohkeaa"
Niin lohkeaa, nimittäin sylinterikansi. Nähty on. Allekirjoitaneella ei ole bemaria kun en jatkeita tarvi.
Miten muuten luulet että tuo viestisi auttoi tuohon alkuperäisen kysyjän ongelmaan? Ei hän kysynyt että löytyykö täältä ketään jolla on äärimmäisen heikko itsetunto. Hän kysyi että mikä autossa on vikana kun ei käynnisty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056