kohdata seuraavan kerran, kätellen, halaten vaiko vaan ilman kosketusta, suudelma voisi olla ehkä pikkusen liikaa tässä tilanteessa ;)
Mikä on paras tapa
48
1404
Vastaukset
- tykkäähalia
Sellainen halirutistus olisi ihana.
- apvastaa
Niin olisi. Halista olisi hyvä aloittaa :)
- Eiksnii
Höpsö, eihän suomalaiset kättele!
Moi kaukaa riittää.- EiJeeeeeesuuuus
Mä taas mietin itsekseni aloitusta lukiessa että ei jeeeeeesus mitä muodollisia mummoja jotkut on!
Kättelen ainoastaan täysin ventovieraita ihmisiä virallisissa tilanteissa mm. Virastoissa, lääkärissä, kokouksiin mennessä jne.
Mutta vapaa -ajalla ollaan aika tuttavallisia jopa vieraiden kanssa.
Tuttujen kanssa halitaan ja miehet usein vetää leikillisesti kainaloon halaukseen taikka kun olen niin lyhyt niin usein leikillään pörröttään hiuksiani kun tietää etten ole mikään hienopieru joka vetää kohtauksen siitä että kampaus meni nyt pilalle
Jos todella läheisessä suhteessa on niin vielä vähemmän kättelyä vaan halia pussailua ja panemista.
Hirveetä jäykistelyä jossain mummokerhossa - apvastaa
Tuo kättely olikin tarkoitettu vähän niinkuin vitsiksi. Tosin jos molemmilla huumorintajua riittää ja tietävät tilanteen niin voisihan tuon vaikka ihan leikillään toteutaa jotta saisi koskettaa toista kun ei muuten uskalla :D
Eikä minullakaan ole tapana kätellä kuin ensikertaa henkilön tavatessani.
- Parastapa
Nurkan taa ja paneminen, eiköhän tää ole taputeltu joka kerta kun on nähty
- Mitenkäviskö
Kunnon halaus rikkoo jään, auttaa vapautumaan ja saa hymyn huulille. Siitä on helppo jatkaa juttua.
- aletaanvaan
suutelee kiihkeesti. Tässäkin tapauksessa.
- Vaikeesanoo
Eiköhän tilanne etenisi omalla painollaan suuntaan tai toiseen
- Eiköniin
Halaus olisi varmasti mukava.
- eipänäy
Semmosia on aika turha miettiä. Kohtelias tervehdyskin on kiven alla.
Kyllä tekis kudaa lämmin halaus kera poskisuudelman ;). Keinuttava halaus, mikä vie ajatukset johonkin toiseen maailmaan,,,
- TätinSuutelointi
No sanotaan nyt että jos yhtäkkiä yllättäen tavattaisiin vaikkapa lähikaupassa niin pelästyisin jos minuun käytäisiin yhtäkkiä käsiksi. Pelkkä tervehdys riittää. Siitä sitten asiat etenevät omalla painollaan ja saattaa se halailun aikakin tulla pian käsille jos multa pettää polvet. Suuteloinikin jos satun vaikka tekohengitystä tarviimaan?
- sopivaa_
halaus ja poskisuudelma.
- josvoiedespyytää_
Olisiko moikkaaminen liikaa vaadittu..?
(Olen varmaan niin kamala ihminen)
mies ajatuksissani.- moikkaisin
Ainahan itselle tuttuja ihmisiä moikataan.
Mutta eihän kukaan oikeasti olekaan ikävä-palstalla miettimässä vain, että moikkaisiko joku vielä kohdattaessa. Jos itse tuon uskoo niin on taitava itsevalehtelija. Täällä ollaan, koska on ikävä jotain henkilöä. - Eikömuutamahdupäähäsi
No minä en ainakaan ole siksi että olisi ikävä jotain henkilöä :D
- josvoiedespyytää
moikkaisin kirjoitti:
Ainahan itselle tuttuja ihmisiä moikataan.
Mutta eihän kukaan oikeasti olekaan ikävä-palstalla miettimässä vain, että moikkaisiko joku vielä kohdattaessa. Jos itse tuon uskoo niin on taitava itsevalehtelija. Täällä ollaan, koska on ikävä jotain henkilöä.Niin minäkin olen olettanut..MUTTA
Toisille tämä on ilmeisesti huvia enemmän kuin ikävöintiä..
Minkäs sitä omille tunteilleen vaikka toista osapuolta ei kiinnostaiskaan.
- EnSellaistaHaluaisi
Mä luulen että jos edes sanoisinkin jotain niin tulisi lähestymiskielto.
- Umpikuja
Olisko seuraavaksi unessa?
- suoraan
Tahtoisin suudella, selvitettäis sopivuus kerralla. Käsipäivästä suudelmaan.
https://youtu.be/J6Bzl81_qwU- suoraan
Muistan yhden, joka selvitti asiaa melko paljon... oli monta pusua, tuntui sopivan. Yleisavain.
- suoraan
Huijasin. Me ohitettais toisemme moikkaamatta.
- Liikaakatsojia
Ei ainakaan kättelyä :) suudelma olis kyllä ajatuksena ihana, muttei ehkä käytännössä.. tai riippuu paikasta ;)
- paikastariippuvaista
Samaa mieltä :)
- Pitäsköhän
ihan pysähtyä ja vaihtaa vähän ajatuksia...
Mulle jäi hänen kätensä mieleen viime tapaamisesta. Olisin sulaa jos hän koskisi, edes vaikka olkapäätäni tms. Kaikista mahdottomuuksista hänen kätensä kasvoillani ja katsottaisiin toisiamme silmiin..
Mutta joo. Ei tapahdu koskaan. Parempi keskittyä muihin asioihin.- mennentullen
halataan
- kättelytjonähty
Halatessa voin luottaa siihen, että pysyn tolpillani toisen myötä, mutta suudelmassa on riski, että polvet pettää alta. Paras kattoa, että ei ole liian kova lattia ja kovia kulmia lähellä.
- ikäväraastanut
Ehkä eka moikkaus, sitten pysähdys, sitten hymy, sitten tiukka halaus. Ja sitten totean....
;) Mitäköhän se olisi?- niinontehnyt
Tää olisi parasta :)
- ikäväraastanut
niinontehnyt kirjoitti:
Tää olisi parasta :)
Joo niin olisi. Vitsi ku näkis. Nyt mä oon valmis.
- joskerranoletvalmis
ikäväraastanut kirjoitti:
Joo niin olisi. Vitsi ku näkis. Nyt mä oon valmis.
Soita ja kysy josko voisitte tavata.
- ikäväraastanut
joskerranoletvalmis kirjoitti:
Soita ja kysy josko voisitte tavata.
Sehän se järkevin tapa ois. Jännittää vaan sikana. Puhelun vois alottaa niin että haluatko sä kävellä mua vastaan?Jos niin kiva, missä haluisit tulla vastaan? :) Mut vois se mieskin mulle soittaa.
- Laurabraniganselfcontrol
Yritetään pitää vielä turvaetäisyys. 😂 Sormenpäiden kosketuskin laittaisi muihin maailmoihin.
- Softhands
Kyl mies sut kättelen ihan huolella, voit olla varma siitå ;)
- Tapatietoutta
Ystäviä voin halata.
Jääköön suutelot vain rakkaalle.
Kättely on on yleiskohteliasta.
Kavereille iloinen moikkaus ja kädenheilautus. - Huomaat
Rutistan sut sellaiseen justiinan halaukseen ettei puupääkään voi olla tajuamatta sitä tunteen määrää.. potenssiin kakss
- kaulimen
Pekka käy vähän sääliksi.
- minähänsetässä
Riippuu vähän paikasta ja tilanteesta, mutta pitkästä halauksesta olen haaveillut. Tosin nyt ei olla taas nähtykään niin pitkään aikaan, että jo pelkkä katseesi ja hymysi ja äänesi sais mut varmaan "sijoiltani onnesta".
- Sinäsiinä
Hups :). Joutuisin sitten laittamaan paikat ”sijoilleen” jälkikäteen :D
- kivastiajattelet
Onpas ihana viesti. Suloinen ihminen olet varmasti.
- Eisanoja
Luulen, että pysähtyisin pienen matkan päähän katsomaan häntä. Katsoisin varmaan liikuttuneena ja yrittäisin painaa mieleeni jokaisen pienen yksityiskohdan. Katsoisin sanomatta mitään. Jos hän ei tulisi lähemmäs ja halaisi, jäisin siihen hiljaa seisomaan ohittaessaan minut. Jos hän taas välittäisi, sulkisi hän minut syliinsä, koska hän tietäisi jo katseesta, kuinka paljon olen häntä kaivannut.
- voi
Sanatonta viestintää, mut toisen täytyy olla tietoinen (100), että tunne on molemminpuolinen. Jos näin ei ole niin voi syntyä katastrofi.
- Eisanoja
voi kirjoitti:
Sanatonta viestintää, mut toisen täytyy olla tietoinen (100), että tunne on molemminpuolinen. Jos näin ei ole niin voi syntyä katastrofi.
Ei tietenkään oikeasti. Tämä on pelkkää palstautopiaa.
- Halipulat
Halaisin häntä ja sanoisin kiitos! Hän ei ehkä koskaan saa tietää tätä. Kuitenkin olen hänelle kiitollinen.
- Enhalaaenmoikkaa
Valitettavasti mahdollisuus tapaamiseen on olemassa lähitulevaisuudessa. Jos näin tapahtuu, toivon, että pysyttelemme mahdollisimman kaukana toisistamme. Ei puhumista, ei mitään. Sattuisi liikaa edes moikata, joten totaalinen ignooraminen taitaa olla ainoa vaihtoehto ihan oman sydämeni suojelemiseksi. Palasia keräilen vieläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271281Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että276922- 72915