Eli miten sais peniksen muodon näkymään housujen läpi paremmin?
Big bulge
10
1149
Vastaukset
- Altapois
Ota bokserit alta pois.
- Bulge
Käytän siskoni stringejä
- mediunbulgenaturel
Omena ja hk:n sininen ;) big bulge
Pari luumua ja grillimakkara :) medium bulge
Pari kirsikkaa ja hk:n aito nakki :D little bulge - dfhdfh
Älä laita mitään vaatetta päälle. Maalaa vain ihoosi vaatteet, vähän kuin Yakuzat Japanissa
- bulge11cm
Miksi pitää olla isompi ja vielä Big bulge, eikö omasi ole riittäävä?
Minkä kokoisen bulgen haluaisit?
Minkä kokoinen nykyinen bulgesi on?
Olen 14v ja bulgeni kai aika normaali type 11cm ja 3.5-4cm luumut ja olen tyytyväinen siihen, toki muutamalla kaverilla on sellainen Big bulge 16-17cm, yleisin minun luokkalaisilla on 11-13cm ja muutamalla alle 10cm yhdellä 5-6cm. - C8xx
Tästä aiheesta oli justiinsa toinen keskustelu.. terska paljaana pullottaa paremmin tiukoissa pöksyissä. Sit on sellaisia alkkareita, jotka pitää pippelin koholla paremmin.
- String
Käytä stringejä! Varsinkin G-stringit tuo mukavasti esille.
- Bulituurix
Ota se herkkutatti sepaluksesta ulos roikkumaan.
- Anonyymi
:D koittakaa nyt vaan tyytyä niihin nysäpippeleihinne ja jättäkää pullotukset oikeesti isoille kulleille.
Banaanin tai makkaran sullominen sinne on vain noloa. - Anonyymi
Osta "läpi näkyvät housut", temusta varmaan löytyy. Ainakin niillä on "paljastavia" alushousuja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871724- 851232
- 1101123
- 68915
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663